donderdag 14 juli 2011

cheer you up and say goodbye...

Wat was het een donkere, grijze dag vandaag!
Ik zal jullie eens opvrolijken met wat frisse plaatjes...

What a grey, dark day it was today!
I will cheer you up with some nice pictures...


 ...nieuwe kussens op de bank...new pillows on my couch...




 ...handgemaakt poppendekentje voor de nieuwe pop...handmade blanket for a new babydoll...


 ...lief poëzieplaatje...dear deer picture...


 ...liefde...love...


...zomerse fruit salade...fruity summer salad...





 ...deel van handgemaakte kettingen...part of collection handmade necklaces...




 ...detail versierde kledinghangers...detail decorated hangers...


...knutselwerkjes van mijn oudste Meisje...handmade pretties of my oldest Girl...




 ...vogeltjes...birdies...



Morgen zijn we druk met inpakken, want dan gaan we op vakantie!
Lekker een dag of 10 naar de Zeeuwse kust, heerlijk!
Niet helemaal zeker of ik op onze vakantiestek kan bloggen zou ik zeggen;
tot over een dag of twaalf...of misschien eerder ;-)

Tomorrow we are busy packing, because we are going on a holiday!
We are off to the 'Zeeuwse' coast for 10 days, nice!
Not sure if i'm able to blog on my holidayadress i say to you;
see you in about twelve days...or maybe sooner ;-)

26 opmerkingen:

  1. Dat wordt wel heel vrolijk thuis komen voor jullie! Wat een mooie en vrolijke dingen zeg! Goede reis en fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijke vrolijke kleurige plaatjes,
    die kon ik zeker wel gebruiken vandaag!
    Heel veel plezier in Zeeland,
    hopen dat het een beetje zonnig wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar word ik inderdaad vrolijk van ;) Het poëzie-plaatje herken ik nog wel; nostalgie...

    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaaaaa hier word ik happy van, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaaaaa!! Daar word deze grauwe dag een stuk lichter van!
    Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is inderdaad heel fleurig, gauw weg dat grauwe zo hoor!!

    Fijne vakantie!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love you're stuff-makes me happy. And I really love the artwork of you're oldest daughter. Wishing you lots of fun on you're vacation-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die staat nu in mijn winkel en krijgt een nieuwe verflaag en een nieuwe look ;-)) niet in het boedelbakkie...

    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg dat iedereen op het blog je vrolijk wil maken, ik doe er ook aan mee hoor, kom maar eens kijken!
    Eerlijk gezegd vind ik die knutsels van je oudste wel super de super het mooist!
    Geniet van een fijne vakantie samen in Zeeland!
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoihoi, wat een heerlijke plaatjes allemaal en wat een creativiteit , echt super.
    Ik zit nu aan de zeeuwse kust :-) hopen voor ons dat het wat beter gaat worden haha. Maargoed met een bosje uit de berm geplukte bloemen, een kacheltje, boeken en tijdschriften proberen we het zo gezellig mogelijk te maken.
    Fijne vakantie. Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja daar word je wel vrolijk van. prettige vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen, Zeeland verwelkomt je al! Strakblauwe lucht hier, zo fijn na een dag als gisteren. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeej dat vrolijkte me echt op! Thanks & fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wowwwwwwwwwwwww quanta arte bonita por aqui; parabéns!!!!
    Dolly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt in ieder geval de plek uitgekozen waar in NL de zon het meeste schijnt! Geniet van de vakantie en de terugkeer naar je roots!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Have a happy holiday :) I'll miss your lovely colourful pics..see you when you get back x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh i am inlove!!! Have a good holiday ^_^ uour blog is so inspiring!


    Claire

    http://www.hearthandmade.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi! En zo leuk die van je dochtertje er tussen in!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vrolijkheid! Ben helemaal weg van de kussens, zelf gemaakt? Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O wat een vrolijkheid, super. Een hele fijne vakantie, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kussens! Echt prachtig!! Het witte stofje met de roze bloemetjes heb ik ook, nou ja een klein stukje heb ik daar nog van, echt 1 van mijn favorieten. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijkheid aan kleurtjes! Met recht een bron van inspiratie... ik ga je volgen!!!
    Fijne dag en geniet van de zomerzon...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. o my goodness. Those cushions are my fave!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is waarschijnlijk een "long shot", maar ik zie net de foto van dat poezieplaatje en vraag me af of je misschien ook het plaatje van de zeemeermin uit diezelfde serie hebt? Ooit als kind gehad en kwijtgeraakt en ik ben er al jaren naar op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen