dinsdag 17 januari 2012

Hallo! hier ben ik!...hello! i'm over here!...

...en het gaat goed hoor, maar wel een beetje druk.
En eigenlijk vind ik het niet erg, want ik ben vooral druk met leuke dingen.
Ik merk alleen dat er niet veel tijd overblijft om te bloggen...

...and i'm doing okay, but i'm a bit busy.
And i like that in a way because mostly i'm busy doing nice things.
I notice that i don't have much time left for blogging...

...mijn tijd besteed ik vooral aan moois maken voor mijn Etsy-shop...
...i'm spending my time making pretties for my Etsy-shop...












Hopelijk klaar in februari: patchwork kussenhoezen , vlaggetjes slingers,
veel leuke kleine-meiden rokjes en nieuwe sieraden!

Hopefully finished in February: patchwork pillowcovers, fabric bunting flags,
a lot of little-girls skirts and new jewelry!


En ik ben momenteel erg druk met mijn kleinste Meisje.
Ze is lief en grappig, doet het goed maar ze is vooral héél erg twee jaar oud!
;-)

And i'm very busy with my youngest Girl at the moment.
She is sweet and funny and doing great, but is so very much a two year old!
;-)






Hebben jullie het ook zo druk in januari? en waarmee dan?
Hoe kom je weer tot rust na zó'n drukke dag?
Ik ben gewoon nieuwschierig :-)
Heb een fijne week!!x

Do you have a busy January? and why is that?
What do you do to relax after a busy day?
I'm just curious :-)

Have a good week!!x
 

14 opmerkingen:

  1. Wat maak je mooie dingen, die rokjes zijn super!! En het meisje, aaaaaah, zo lief en zoet................ ;-)))))
    Hier ook druk, niet speciaal omdat het januari is geloof ik. Haken op de bank maakt het hoofd leeg.........
    Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker wijfie toch. Twee blijft een enerverende leeftijd maar ook erg leuk! Voor mij is januari een maand van even uitblazen na al het gestuiter in december en november. En tja wat doe ik na een drukke dag. Uiteindelijk werkt bij mij een beetje rommelen en knutselen en vooral op tijd naar bedgaan het best! Fijne week! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja januari een heerlijke maand vind ik dat na de drukke maar gezellige feestdagen ... januari een heel vers jaar ligt voor ons ...... lekker crea bezig is voor mij de manier om te ontspannen heerlijk vind ik dat ..

    Groetssssssss Gerd@

    ps. twee jaar is wel bewerkelijk maar ook heeeeel erg leuk ... geniet er maar van voor je het weet ..... blah blah blah ... cliche maar wel waar ......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knappe dochter hoor! En ja hier ook erg druk, met name op het werk. Ik probeer genoeg rust in mijn week te plannen: helpt me wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat een mooie dingen maak je toch. En een schattige tweejarige heb je! Ik heb er ook zo één rondlopen, maar dan zonder die leuke zelfgemaakte kleertjes..
    En na een drukke dag kom ik tot rust met een glas wijn en de Flow op de bank. Of blogs lezen, ook fijn! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wauw! Jij hebt ook zo'n meisje. Zo'n exemplaar heb ik ook, DE 2-jarige. Dan begrijp je meteen waarmee ik het druk heb!
    En ik kom tot rust lekker 's avonds, in mijn eentje boodschappen doen. In bad duiken die net iets te heet is, lekker de tv aan in bed en heerlijk de Flow doorbladeren!
    Wat een mooie meid zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie dingen en een mooi meisje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben twee en ik zeg nee. Ja ze kunnen behoorlijk bewerkelijk zijn op die leeftijd. Je ontspanning kun je vinden in je creativiteit en ik heb weer hele mooie dingen gezien dus dat zit wel goed en ook al ben je moe s' avonds, gewoon beginnen dan ontspan je vanzelf. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so cute!
    can't wait to see your projects!!
    i like to knit in front of the t.v :)
    january's been pretty busy too ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh my! i MUST find a mustard cardigan for my girl-child! so adorable~~ :0

    ~d.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, zeggen ze dat januari een maand van rust is....nou hier ook niet. Ik ben vooral druk met vergaderen, zit in veel vrijwilligerscommissies en we maken allerlei plannen voor het nieuwe jaar! Leuk hoor!

    En tot rust? Tja...een lijstje maken en die afwerken, dat geeft mij rust :) En eigenlijk moet ik dan het belangrijkste bovenaan zetten, maar meestal heb ik daar geen zin in. haha.

    Even lekker overdag een half uurtje haken, dat geeft mij zo'n luxe rust gevoel!
    En ooh ja, lekker wandelen en genieten van dit mooie weer.

    Dààg@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke dingen maak je en wat een schatje van een dochtertje!
    Ik ontspan door lekker in bad te liggen met een tijdschrift.
    maar helemaal lekker is zoals vanochtend een ochtend vrij en dan kruip ik achter de naaimachine.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. your little girl makes me smile so cute and very trendy :)
    and I LOVE your pretty makes as always x
    x x x x x Jane x x x x

    BeantwoordenVerwijderen