dinsdag 3 januari 2012

...hallo januari...hello January...

Alle kerst decoratie de deur uit!.
Tijd voor fris-kleurig-groen-maar niet te lenteachtig-spul...

All that Christmas decoration has been removed!.
Time for some fresh-colourful-green-but not to springful-stuff...



Ik vind het nog te vroeg om mijn favoriete bloemen, tulpen, te kopen...
maar deze schattige kleine hyacinten kon ik niet laten staan...

I think it's to early to buy my favorite flowers, tulips...but i couldn't resist
these cute little hyacinths...












Fijne dag!!x
Have a nice day!!x

27 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemen kan alleen niet tegen de zware geur wij hebben ze hier in de tuin ...
    Leuke combi trouwens met die gebloemde kopjes.

    fijne dag ..........groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh...wat lief en inspirerend! Fijn nieuwjaar voor jou, ♥Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super!!! hoewel jij zegt niet te lente-achtig maar hyacinten doen mij toch ook al heel erg aan lente denken hoor :o) maar dat vind ik helemaal niet erg want het is een prachtige opstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee!! Ik had kopjes al wel eens als vaasjes gebruikt, maar dit ga ik ook doen!!! zo fleurig!

    groetjes, Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super idee zoveel bollen in de kopjes bij elkaar!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Word helemaal blij van deze lichte frisse foto. Kunnen we wel gebruiken na de donkere dagen, met wind die om je oren waait. Dank je wel.

    groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. misschien dat ik hier wel gewoon je voorbeeld ga volgen, ik wou zowiezo nog wat meer groen op mijn kamertje in Gent

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en gezellig idee zo in die brocante kopjes.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wordt helemaal vrolijk van deze mooie post! Vorige week kon ik de verleiding van een bosje tulpen niet weerstaan, maar de overgang van buiten naar binnen was te groot, want na 2 dagen konden ze al weg...

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kwam dit fantastische idee pas tegen op Pinterest, hier staan ook al kopjes klaar, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er vrolijk uit! wat heerlijk :) En ook al hoop ik stiekem nog steeds op sneeuw...de lente begint ook alweer een beetje te kriebelen ;) Zeker na het zien van zulke fleurige kopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De allerbeste wensen voor 2012-voor jou en de meiden. En dat er maar veel moois uit je handen mag voortkomen-waar iederéén van kan genieten!
    En wat een leuk idee-die porseleinen kopjes-wil ik ook. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er weer super uit zeg, zooo vrolijk en wat heerlijk dat je de kopjes lekker op de niet passende schoteltjes hebt gezet :-) puur genieten.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. pretty flowers for pretty cups!
    happy new year~thanks for stopping by :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi je foto's!!

    Gelukkig nieuwjaar!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Omdat het mijn eerste kerstboom is ga ik 'm nog even laten staan. Maar daarna ga ik gewoon ongegeneerd je idee pikken. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooh, wat een goed idee! Die kopjes zijn geweldig. Mijn oma had een héél servies van de roze en gele rozen. Jammer dat dat ooit helemaal is weggedaan hè!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig! Ik ga meteen bollen halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zeg! Ik vond het op de schaal met de kopjes er naast ook al leuk staan :)
    Ik ga ook bollen halen haha

    Siger

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nu zul je zien; geen leuke bloemige kopjes te vinden in de kringloopwinkel! Maar ik ga dit idee realiseren! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk in die kopjes! Great minds think alike... :-)

    BeantwoordenVerwijderen