woensdag 25 januari 2012

...kringloopschatten...thriftstore treasures...

Vanmorgen ging ik weer es op het fietsje naar de kringloop.
Nou, ik ben nu een blij meisje!!...

This morning i hopped on my bike and went to the thriftstore.
Well, i'm a very happy girl now!!...



 ...ik vond deze prachtige theepot...
....i found this beautiful teapot...




...en deze paarden...lekker lelijk en kitsch...
...and these horses...pretty ugly and kitsch...


 ...maar wel héél nuttig!!...
...but very useful!!...


Ik vond deze gestipte schatjes :-)
I found these dotted pretties :-)


...en dit lieve vogeltje kon ik niet weerstaan!
...and i couldn't resist this cute bird!


Heb een fijne dag!
Have a nice day!

xxx











28 opmerkingen:

  1. Wow you found some very nice treasures.
    Have a great day :)
    Mantha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk daar zou ik nou ook blij van worden!
    Ik vind de paardenhoofden geniaal!
    Ik krijg alweer kringloop kriebels!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat een leuke dingen!
    Mazzelaar met je 2 paarden koppen ik heb er maar 1 gevonden haha.
    Ik heb hem oranje gespoten ook erg leuk (als je het leuk vind,hij staat op mijn blog.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so many nice treasures! love the little birdy very much! best wishes and a creative day! di
    ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een geluk heb jij ... ik ben al ff niet geweest ... uh uh misschien vanmiddag ff .......

    Fijne dag ..... groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer prachtige spulletjes gescoord. Gisteren heeft De Kringloop mij ook blij gemaakt (zie mijn blogje). Voor jou ook een hele fijne, blije dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave theepot heb je gevonden!! Ik ben gek op roosjes en die kleur is ook erg mooi, lekker gezellig! Lief ook je andere vondsten vooral dat kleine vogeltje...
    Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke schatten, vooral die theepot ja, gaaf hoor.
    Ik ben ook net terug van de Kringloop en ook ik ben blij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, ik vind die theepot echt geweldig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I can just picture you on your bike with your goodies :) well spotted treasures x Have a lovely day x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat is dat toch heerlijk hè, naar de Kringloop gaan en dan met allemaal schatten thuiskomen. Ik zou bijna gelijk weer gaan, maar ik hou me even in.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooh wat gaaf. Ik moet ook vaker gaan!! na de vakantie ga ik me voornemen elke 2 weken te gaan dan zitten alletwee de kindjes op school.
    heerlijk zo schatten graven hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh heerlijk! dat servies is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat een vondsten!!!!heel gaaf en zo leuk retro, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely, lovely finds! I especially adore the teapot and the little bird. And how wonderful you rode your bike there! I must get myself to do more of that. :-) XO Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie vondsten! Kan me voorstellen dat je enorm blij werd van al die gelukjes. Ik vind zelf het vogeltje echt het schattigst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een rijkdom toch dat wij in de kringloop van die mooie "schatten" kunnen scoren,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lang leve de kringloop! Geniet ervan! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De theepot is het te hip!!! Die wil ik ook!!! wat een vondsten heb je gedaan zeg!!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super theepot. Wat een mooie schatten weer. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw!! die theepot is idd heel erg prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super goede vondsten!
    Wat een prachtige theepot! Zucht...

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thrift shopping is the best. I couldn't have resisted that birdie either. And the horses are actually pretty cool. Nice finds.

    BeantwoordenVerwijderen