woensdag 11 januari 2012

...pretty things...

Na alle commotie van zondagmorgen  en tussen het geregel met
verzekering en aannemer door, focus ik mij liever op wat fijne dingen....

After all the commotion of Sundaymorning and settle things with the 
insurance company and a building contractor, i rather focus myself on
some pretty things...













...mijn eerste tulpen van dit jaar, wat patchwork, vlaggetjes maken, mooie spulletjes en
chocolade muffins   :-)
...my first tulips this year, some patchwork, making little flags, nice stuff and
chocolate muffins   :-)


Fijne dag!xx
Have a nice day!xx

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk, de lente spat van het scherm! Prachtige stofjes! En chocolademuffins, dat helpt eigenlijk altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal dingen waar je vrolijk van wordt en die je even afleiden van de zondagmorgen-commotie!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig. Daar word ik echt helemaal blij van op deze druilerige woensdagmiddag. Dank je!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gosh, I bet you must have been shaken up with the car. So glad no bigger damage was done and all were safe. It's always nice to have a good lounge in bed! I often get up, get dressed then get back into bed to mooch. That way if I need to get up and go out i'm at least ready! I love to just sit up in bed and read my books or work on a blanket listening to the radio or having the kids beside me just having a chatter about this and that! The bunting is gorgeous, it makes my heart flutter!

    Have a lovely day!

    Vanessa x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtplaatjes weer! Het geregel met verzekeringen etc. kosten altijd veel energie dus die muffins zijn heel goed!!
    Heb je mijn envelop nog gekregen?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a visual delight, love this post.
    Have a great day :)
    Mantha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje; ik lees nu pas over jullie zondag...wat schrikken zeg! Ik hoop dat al dit moois het weer een beetje goed maakt..want het is wel HEEL veel moois :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sjonge wat schrikken zeg, die auto! Fijn dat er niemand gewond is geraakt. Maar je hebt mooie dingen om je af te leiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie afleiding!!!
    Gelukkig dat jullie allemaal ok zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een blij maak post heb je toch altijd. Ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. such pretty things, I love the patchwork and the colours :) have a lovely evening x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat een frisse blog is dit. Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just read your other post, so glad you all ok, what a bad shock.

    As always your pictures lift me up and make me smile.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van deze kleurtjes word je idd weer vrolijk. mag eens vragen hoe jij de gaatjes in de vlaggentjes krijgt.....voor dat je dat randje haakt?

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen