vrijdag 6 januari 2012

...patchwork in progress!...



Vorig jaar maakte ik deze...
Last year i made this...




...en deze...
...and this...



...en deze...
...and this...



Dit jaar maak ik kussenhoezen en vlaggetjesslingers in dezelfde stijl.
Ik heb al honderden lapjes geknipt, en met de nieuwe stoffen die
nu op mijn tafel liggen, ben ik voorlopig nog niet klaar!...

This year i'll be making cushion covers and fabric bunting flags in the same style.
I've already cut hundreds of of fabric squares, and with these new fabrics
on my table i'm not ready yet soon!...






 




Ik ben dus nog een paar dagen stofjes aan 't knippen...
I'll be cutting fabrics for the next few days...


Fijn weekend!
Have a nice weekend!

22 opmerkingen:

  1. Oh my word - what a visually STUNNING post! Gorgeous!

    Have a lovely day!

    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh I'm in Love with all that fabric... :)love your blog and your makes are beautiful.
    Have a great day :)
    Mantha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof, die patchwork deken is errug mooi, die had ik nog niet gezien! Succes met knippen en naaien, ik ben weer heel benieuwd naar wat je allemaal gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. have fun cutting...and i hope you get alot done! i'm in love with all the sweet fabrics you've got there....and all your lovely handiwork too! happy new year! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er veelbelovend uit. Wat een mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehhhh wat een leuke stofjes! En in de wetenschap dat je drie wijfies hebt in de leeftijd van de kinders Geniet bewonder ik je productiviteit! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar vind je altijd die PRACHTIGE stofjes??? Ik ben helemaal verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het verbaast me altijd hoeveel tijd knippen en strijken in beslag nemen!! Dan is naaien verder vaak een eitje ;-)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Super mooie foto's!

    In het echt ziet er vast ook super mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super je spullen. ik geniet echt van je spullen....al die kleuren en haakseltjes...SUPER. misschien ga ik je voorbeeld volgen met de lapjesdeken.......

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohhh wat een prachtige stofjes daar wordt je heel vrolijk van ... maar uh het hele weekend knippen pas maar op dat je geen blaren krijgt.

    Fijn weekend ...... groetssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. cant wait to see your new creation! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Happy New Year to you. Such beautiful pictures of your bunting which looks gorgeous with it's edging. Happy cutting and making for this weekend.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. incredibly, ridiculously, amazing! Love those fabrics - so excited to see what you make. I love your style!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat hou ik toch van gekleurde blije (bloemen)stofjes! Succes met het in elkaar naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat kan niet anders dan mooi worden-wat een mooie kleurencombi's-met liefde uitgezocht-succes verzekerd-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie lapjes allemaal, ziet er mooi en gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie vlaggetjes met dat gehaakte randje. Super, succes met de 'nieuwe' lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er veelbelovend uit. Zo kleurrijk! Superleuk wat je in 2011 allemaal al maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind de stofjes zo bijzonder mooi. Zijn dit "restlapjes" of heb je ze nieuw gekocht. En zoja, Waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. great fabrics, so pretty. i bought some kath kidston in london last year....you've inspired me to stop looking at them and get on with some cushions for my little girls bed. they'll make story time so much more comfortable x

    BeantwoordenVerwijderen