donderdag 5 januari 2012

...vandaag...today...

...is het donker en erg nat...
...it is dark and very wet...





...maar was er ook nog eventjes zonneschijn...
...but there was some sunshine too for a little while...


...dus 'schopte' ik de Meisjes de tuin in...
...so i 'kicked' the Girls into the garden...


...met hun regenlaarzen en oude kleren aan stampen in een grote plas water...
...with their rubberboots on and dressed in old clothes splashing in a big puddle of water...


...terwijl mama een foto maakt en roept "harder, harder" dat is dolle pret!
...while mama makes a picture screaming "harder,harder" that's great fun!




Ik genoot van mijn boterhammetje...
I enjoyed my sandwich...



...kreeg ik fijne post van Ingrid!!...i received pretty mail from Ingrid!!)



...maken de kinderen gekke tekeningen...the kids make funny drawings...



...en probeer ik een 'het-wordt-tijd-dat-de-Meisjes-weer-naar-school-kunnen'-sfeer
te voorkomen...
;-)

...and i try to prevent getting that 'it's-time-that-the-Girls-go-back-to-school' mood..
;-)


Wat doen jullie op deze donkere dag om 'm op te vrolijken?
What do you do to brighten up this dark day? 


13 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto's, net als hier !
    Met dát verschil dan mijn knul nog vóór die hoosbui buiten was, vervolgens in geen velden of wegen te bekennen en dat mijn moederhart oversloeg toen ik 'm niet kon vinden.
    Tot op z'n draadje doorweekt kwam ie binnen.
    Vervolgens lekker zitten knutselen, gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a perfect way to spend a gray day! I never look forward to My Girl going back to school. I always miss her so. XO Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja soms is het stiekum toch weer lekker als ze weer naar school gaan en de regelmaat er weer in zit...

    Het maakt bij ons eigenlijk niet zoveel uit welk weer het is, de kinderen vermaken zich bijna altijd wel! Naar het zwembad, knutselen, filmpje kijken, uit logeren bij buurkinderen of bij ons ...

    En ik heb vandaag eindelijk eens al mijn stofjes uitgezocht en 'organized'. Heerlijk als je dan weer overzicht hebt over alles. ;)
    En dan een heerlijk kopje thee met wat lekkers, kaarsjes en muziekje aan...

    Liefs ♥Koolmade♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi mijn dag was net zoiets als die van jouw wat is het toch gezellig he als ze thuis zijn:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knutselen met playmais, duplo spelen, knakworstjes eten, dvd-tje kijken, boodschapjes doen enz.......wij stampen niet in de plassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk, ik had ook voor het stofje gekozen, maar jij kreeg het. Je zal er zeker iets moois mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je er niet uit hoeft is het prachtig weer om heerlijk binnen te zijn en naar de lucht te staren. En 2 weken vrij is best wel lang om iedereen thuis om je heen te hebben. x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik even jaloers op jou! Ik heb m'n hele vakantie al gespendeerd aan het verbeteren van schrijfopdrachten en stageverslagen en nu is hij bijna om en ligt hier nog een paar meter werk, waardoor de stress alleen maar erger wordt natuurlijk! Maandag beginnen de examens, dus dan stroomt er weer nieuw verbeterwerk binnen (en ik moet er nog drie opstellen trouwens:))... Valt het op dat ik gewoon overleef met de gedachte dat het binnenkort februari is?:)

    Btw: je hebt echt een prachtige blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als een heerlijke dag......
    Heb ook genoten van vandaag....heerlijk vind ik dit weer...
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als het stormt en regent spelen we Piraatje! Met zelfgebakken piratenbrood en een picknick op ons eiland(lees voorkamer).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al met al een heerlijke dag zo te zien!!!! :-) Wij doen onze honderdduizend kerstlichtjes aan binnen, en vergeten dat het buiten donker is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er gezellig uit!!! Buiten in plassen stampen en je laten 'wegwaaien' is heerlijk!
    Momenteel hebben wij de kinderen bij opa en oma.
    Ff rust! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig!

    Ik had ook zo'n fijn pakketje van Ing. Heerlijk hè!

    BeantwoordenVerwijderen