zondag 8 januari 2012

...Zondagmorgen...Sundaymorning...

...vandaag is het mijn beurt om even te blijven liggen in ons
lekkere warme bed...
Mijn Lief zorgt voor de Meisjes.
Heerlijk is het om pas om 10 uur wakker te worden en op het gemakje
op te staan.
Nu nog even een frisse douche en onze rustige zondag kan beginnen...

...today it's my turn to stay in our soft, warm bed for a while...
My Love is taking care of the Girls.
It's so nice to wake up at 10 o'clock and take it easy in the morning.
Just a fresh shower and our relaxed Sunday can begin...

...tenminste...als er vandaag niet een auto onze gevel ramt met een grote
harde knal...
...well...if there's no car crashing into the front of our house today with a
big bang...











Gelukkig is er niemand gewond geraakt en is de auto net niet
de erker ingereden... waar mijn Meisjes in hun pyjama een
boterhammetje zaten te eten.
De auto heeft 'alleen maar' de voortuin beschadigd en een stuk muur
geraakt.
Als ik denk wat er allemaal net niet is geraakt, ben ik opgelucht.
Maar wel geschrokken.

Luckily no one has been injured and the car didn't smash
our front window...where my Girls were sitting in their pyjamas
eating a sandwich.
The car 'only' damaged our frontyard and hit a piece of wall.
If i think what else the car just didn't hit, i'm relieved.
But a bit shocked though.

Wat een rare dag, ik ben een beetje ontregelt.
Maar het komt wel weer goed.
xx een fijne avond iedereen!

What a strange day, i'm a bit confused.
But it will be allright after all.
xx have a nice evening!

26 opmerkingen:

  1. Dit slaat alles-en wat een schok zal het geweest zijn. Maar gelukkig hebben de meiden en man NIX.
    Welke gek heeft dit (per ongeluk) gedaan-'t is wel zo'n snelle auto-afschuwelijk. Veel succes met de afhandeling-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet toevallig hoe dat voelt... http://pippipander.blogspot.com/2011/11/home-sweet-home.html

    Sterkte, dat is nogal een schrik! Gelukkig waren er geen gewonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omg.. seriosusly? a car hit your house?! insane!!! can't believe how people are stupid! ohhh.. i hope the driver will receive a good very good punishment. i'm sure he was driving too fast to show how 'great' he and his car are. ohhh... people are so stupid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ALs ik dit op men vrije rustige zondag zou meemaken, zou ik ook wel even in schok zijn ! gelukkig is iedereen ongedeerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat eng, je ziet wel eens dat er een auto de huiskamer in is gereden. Het zal je maar gebeuren. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bah dat is echt een enge ervaring ... je mag niet denken wat een metertje naar links, naar voor, ... zou betekend hebben hé!
    Hopelijk had de eigenaar van de dure wagen evenveel centjes over voor een goede verzekering!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my gosh, at least you are all ok. Stay safe and have a lovely evening :)
    Mantha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He bah wat een nare ervaring! gelukkig is er niemand gewond geraakt. ik wens je volgende week een hele relaxte zondagochtend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dan begint je dagje toch niet zo rustig als je gehoopt had :-( Eigenlijk kan je nu tegen je lief zeggen dat je volgende week weer aan de beurt bent om uit te slapen, je hebt tenslotte wat in te halen toch ;-) Ik hoop dat je al weer een beetje van de schrik bent bekomen.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAT EEN KNAL MOET DAT GEWEEST ZIJN ZEG!
    WAT FIJN DAT JULLIE NIET IN DE TUIN ZATEN OF STONDEN.

    ONDANKS DIT BEGIN VAN DEZE WEEK.
    WENS IK JE TOCH EEN MOOIE WEEK,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel allemaal! het gaat goed.
    Ik moet wel echt stoppen met te denken 'wat als' want daar wordt ik niet echt rustig van...

    Het was trouwens een meisje van ongeveer 20 in de auto van d'r pa...ze was he-le-maal ondersteboven...ik vind het best sneu voor haar.
    'De remmen blokeerde en ze kon niks meer doen dan uitwijken voor alles wat ze dus niet heeft geraakt...'

    Thank you! i'm ok.
    I have to stop thinking 'what if...' because that's not making it easier...

    By the way, it was a 20 year old girl in her fathers car...she was completely shocked...i feel a bit sorry for her.
    'Her brakes didn't work and the only thing she could do was avoid everything on her way that
    she finally did not hit...'

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou dat is flink schrikken lijkt mij ................ weg is je rustige zondagochtend ..... gelukkig geen gewonden.

    Groetsssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaaaat?? Dat meen je toch niet.....
    Ongelooflijk, wat een schrik!
    En dat 'wat-als', dat begrijp ik wel. Je moet er toch niet aan denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig at er een engel een boterhammetje met je meisjes mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hopelijk voel je je weer snel happy in je huis, wat zullen jullie geschrokken zijn!!Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Onvoorstelbaar! Je schrikt je echt rot zeg! Maar gelukkig is er geen lichamelijk letsel.
    Hoe zijn je kinderen er onder?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ojee wat zal je geschrokken zijn!!
    En hoe is het met de meisjes??

    Ik hoop dat de zondag toch nog een fijn eind heeft gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. glad you are all ok :) hope you had a nice sunday x x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. He wat een schrik! Gelukkig met een sisser afgelopen... op naar een fijne week zonder gekke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alweer wat bijgekomen ? Dat zal je niet zo gauw vergeten. Maar weer gauw aan de lapjes want wat zag ik een mooie stofjes voorbij komen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. PFFFFF gelukkig is dat goed afgelopen!! Dat is zeker schrikken!! Hoop dat je een beetje bekomen ben van de schrik!
    Liefs
    ♡KOOLMADE♡

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heftig! Wij hebben d'r ook ooit eentje tegen onze gevel gehad, midden in de nacht en die is daarna met nogal wat drank op doorgereden....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tjee! Dat is een schok! Gelukkig dat alles goed is met jullie!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heftige ervaring! Gelukkig alleen materiële schade.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb deze post helemaal gemist !!! Jee wat een schrik zeg, gelukkig geen gewonden, daar moet je niet aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen