woensdag 1 februari 2012

12 maanden geleden...12 months ago...

...begon ik met dit blog...

...omdat ik een gekke oude koffer met schatten vond en ik dat wilde delen,
...omdat ik door zoveel andere mooie blogs veel inspiratie kreeg,
...omdat een blog voor mij de perfecte plek zou zijn om mijn gedachten en
ideëen te delen nu ik, na altijd een baan te hebben gehad, thuis ben bij de Meisjes
om fulltime mama te zijn,
...omdat ik er zeker veel van zou leren,
...omdat ik bijna alles een keer wil proberen in het leven.

...i started this blog...


...because i found a silly old suitcase with treasures i wanted to share,
...because i saw so many beautiful blogs that inspired me,
...because this blog would be the perfect place to share my thoughts and ideas,
now i didn't have a job anymore after all those years and stay at home with 
the Girls to be a fulltime mama,
...because i definately would learn a lot from it,
...because i want to try almost everything in life for once.

Het bracht me véél meer dan ik mij had kunnen voorstellen.
Ik had echt nooit gedacht dat ik het zo leuk en inspirerend zou vinden.
Alle mooie mensen en blogs die ik leer kennen, allemaal zo verschillend
en uniek.
Dat ik door 'gewoon te doen wat ik leuk vind' zoveel leuke reacties en
zóveel volgers zou krijgen.
Ik ben een gezegend mens, dat is zeker :-)

It brought a lot more than i could ever imagine.
I never thought it would be so nice and inspiring.
All of the beautiful people and blogs that i got to know, all of them so 
different and unique.
That i would have so many lovely comments and that many followers just 
by 'doing what i like to do'.
I'm a blessed person, that's for sure :-)

Omdat ik het een beetje wil vieren, omdat ik jullie bezoekjes aan die gekke
oude koffer erg waardeer en ik 'dankjewel' wil zeggen, ga ik trakteren...
12 maanden, 12 kadootjes, 12 winnaars.
Kies van de plaatjes hieronder iets dat je leuk vind.
Laat mij jouw keuze weten in een reactie onder dit bericht en misschien
ben je volgende maand één van de 12 gelukkigen...
Meedoen kan de hele maand februari.

Because i want to celebrate it a bit,  i appreciate your visits to that silly old 
suitcase and i want to say 'thank you',  i'm gonna treat...
12 months, 12 presents, 12 winners.
Choose something you like from the pictures below.
Let me know which thing you have choosen by leaving a comment on 
this post and maybe you are one of the 12 lucky ones next month...
You can participate till the end of February.




1

2

3

4

5

6


7

8

9

10

11


12
Een hele goede week iedereen!
I wish you all a good week!



1.handgemaakte stofknopen 4 stuks handmade fabric buttons 4 pieces
2.ketting met mooie oudroze kraal necklace with softpink bead
3.stoffen harten quirlande fabric heart garland
4.spiraalarmband met glaskraaltjes en steentjes spiral bracelet with glass beads and 
tiny stones
5.lapje katoen en oorringen piece of cotton fabric and one pair of earrings
6.een zakje vol met mini kofferschatten a little bag filled with mini suitcase treasuries
7.drie paar oorstekertjes met roosjes three pair of earstuds with little roses
8.12 papieren labels met jouw (blog-)naam 12 paper with labels with your (blog)name 
on it
9.lapje katoen en rozen oorclips piece of cotton fabric and one pair of earclips
10.gehaakt kinder kledinghangertje crocheted kids clothes hanger
11.drie paar oorstekertjes met roosjes three pair of earstuds with little roses
12.spiraalarmband met glaskraaltjes en steentjes spiralbracelet with glassbeads and 
tiny stones





120 opmerkingen:

  1. I love all of them lol and Thank Dottie Angel for getting me onto your site as it is such a refreshing read!!!! Huggs Allie Jane [Suzi,Missy and Me]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, gefeliciteerd. Ik loot graag mee en het lapje stof vind ik het allermooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on 12 months of your beautiful blog!
    Everything is so pretty but especially number 3. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil wel wat winnen uit jouw oude koffer. De stoffen knoopjes graag!
    En blijf nog maar heel lang bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat zeg!! En wat een keuze... Ik kies voor oorbelletjes of oorknopjes, welke maakt niet uit, ik vind ze allemaal mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! En met zo'n leuke actie doe ik graag mee, voor nummer 3 :)
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh my...how to pick? all are so lovely, I think my favourite is the crochet hanger...congratulations on a year of happy blogging, I'm so glad I found you :) x x x x x
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je blog is super leuk...en het idee van deze give away super tof!
    Ik doe heel graag mee voor de nr 2...de ketting met de kraal vind ik het allermooiste !
    X Cindeell@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met dit jubileum! Ik doe heel graag mee voor nr. 7, al zijn de stofjes ook erg leuk, lastig om te kiezen uit dit aanbod!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Leuk he, bloggen. En wauw wat veel volgens in een jaark, super! Ik doe graag mee voor nr 12, groen is mijn lievelingskleur tenslotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superactie waar ik graag aan meedoe. Maar mocht ik winnen dan zou ik moeten kiezen tussen nummer 1 en nummer 6 allebei heel erg leuk. Ik laat het open en zie wel wat er gaat komen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie spulletjes geef je weg! ik doe graag mee voor nummer 9. En nu op naar de volgende 12 maanden....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Wat gaaf zeg! Nou, als ik dan mag kiezen dan ga ik voor nr 11.

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooh wat gezellig hier!

    Ik ga voor het gehaakt kinder kledinghangertje! Dat zou gezellig staan op ons boertje-lief zijn kamertje!

    En heerlijk hè bloggen! Alleen maar bloggen over dingen die jij leuk vindt en dat vindt iedereen dan weer leuk! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your blog is so lovely! Keep up the great work.
    These are all very sweet.
    My favorites are - 2, 7 and 10! The necklace, earrings and clothes hanger!! :)

    http://www.etsy.com/shop/CuteOctober
    cuteoctober@hotmail.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij bedankt voor j mooie blog. Instant -geluk met al die leuke kleuren en spullen. Hopelijk vind je nog lang inspiratie om verder te doen. Mijn favoriet is 9.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat! Ik ga voor nr 11 of 7, vind ze allebei leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ook van uit hier gefeliciteerd!!!!
    Met je heerlijke blog. Ik zou graag meedoen voor nr 9.
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O wat fijn een give away van jou. Ik doe heel graag mee en het liefst voor nr. 6! Succes ermee het is nog maar 1 februari en al zoveel reacties...:-) Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd meid. Heerlijk hè dat bloggen, echt een uitvinding, hihi...Ik ben gelijk verliefd op de ketting met roze kraal (nr.2), dus daar doe ik voor mee. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd!

    Wat super leuk en....moeilijk....keuzes maken.
    Hmmmm, 1, 5 of toch 6...Nee, het wordt 5!

    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte met je blogjaardag. Het is ook altijd fijn om je stukjes te lezen, dus blijft het vast ook het komende jaar leuk om je te volgen. Cadeautje nummer 6 is mijn favoriet... een zakje met dingetjes... ben dol op spullen, een veel gehoord credo bij ons thuis: geld hebben we niet, maar Spullen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wooow wat gul! En gefeliciteerd natuurlijk, een jaar rond! Mocht ik wat winnen dan ga ik voor.... 6!
    Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik hoop dat je nog lang blijft schrijven, ik geniet ervan!
    En nummer 7 de oorknopjes vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd,je bent een inspiratie voor mij en vele andere!!!Hoop ook ooit zover te komen,je ziet wat 12 maanden verder kan doen :)
    nr.6 is mijn favoriet.
    Groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met de 12 maanden! Ik doe heel graag mee voor nummer 12!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je 1-jarig blogjubileum! Een jaar vol kleurrijke posten, waar ik altijd erg blij van wordt en dan nu ook nog eens 12 kadootjes... de handgemaakte stofknopen vind ik geweldig!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I have only recently found your blog, and its lovely!!!
    I would love to win number 11, although all your prizes are lovely and generous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Maartje,

    Wat leuk, een jubileum! Gefeliciteerd! Vind het leuk je belevenissen te lezen en vooral ook je creaties te zien die je maakt. Ik vind de armband op foto 4 erg mooi.....

    groetjes aan manlief en de meisjes

    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van harte proficiat zeg!
    En wat een geweldig idee voor een give away, zoveel cadeautjes, ik vind het allemaal mooi, kan bijna niet kiezen...
    Eh 5, 6 en 9, daar maakt mijn hart een sprongetje van, maar dat doet mijn hart ook van gewoon je blog lezen. Het maakt me niet uit!
    Veel blogplezier en iedereen succes! Ik zal je meteen even linken!
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh 12 maanden alweer!!
    Altijd fijn om ff bij je te buurten.
    En idd bloggen is te gek en blogs lezen ook!!
    Super coole give-away heb je, doe graag mee voor nr 6

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd!!
    Twaalf maanden, waarin ik geen reactie heb durven achterlaten. maar nu ik zelf begonnen ben, toch maar moed verzameld. Bij deze loot ik dus mee ;)
    Nummer vijf die zouden goed passen bij mijn nieuwe fluo sjaal.
    En dat lapje dat wordt natuurlijk verwerkt in een leuk projectje..

    BeantwoordenVerwijderen
  33. En een leuk jaar was het! Ik kijk altijd uit naar een nieuw bericht. Wat een lieve give-away. Ter ere van je 1-jarig blog-bestaan hoop ik op no. 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Van Harte Gefeliciteerd !
    Ik kom graag bij je langs, je hebt zo'n vrolijk blog.
    Heel af en toe reageer ik, maar meestal lees ik stilletjes mee.
    Die groene armband is zo mooi, hou van die kleur en nr.12 is mijn geboortemaand.
    Je mag best trots zijn op jezelf !
    Nogmaals Proficiat !
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een dikke proficiat! Op 12 maanden al zo een prestatie van een blog, dat moet je kunnen.
    En ik wil zeker meedoen aan je giveaway. Zo staan de armbandjes met glazen kraaltjes echt wel op de top van mijn lijst. Zo mooi :) Ook die stoffen hartjes zijn enorm tof.
    Veel succes met je blog en nog vele jaren erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. 3! 3! 3! Cutest garland I have ever seen! Thanks dottie angel for sharing this blog with your followers! My life is now more complete. :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wow, so generous..and gorgeous!
    my fave is def the crochet clothes hanger (i have total crochet envy...i can't do it!)

    Thank you sweet lady~
    Dee

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh they are all so wonderful, but #5 is my favorite. The earrings are so sweet and the fabric is just screaming for me to make into an apron or bunting. You have a fabulous blog that is a bright ray of sunshine on cold, grey winter days. Thank you for sharing your pics and thoughts with the rest of us!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. oh leuk!!! Proficiat met het 1-jarig bestaan van je blog. Ik lees je berichtjes graag!
    Ik wil ook wel graag mee doe aan je give-away, maar ik kan moeilijk kiezen. Je zou me kunnen blij maken met nummer 9 (stof en oorbelletjes) of nummer 12 (armband met mooie kralen).
    Blijf vooral bloggen!!! Op naar je tweede verjaardag!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  40. You have a lovely blog! Congrats. I adore the findings in photo 6 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd! Ik zit ook bijna aan een jaar, leuk hè/ Blogging heeft mij ook zo veel gebracht. Leuk dat we kunnen winnen zeg, wat cute allemaal. Mag ik voor 9 gaan?
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh, wat een leuke hebbedingetjes!

    Ik ga voor 1 en 3 beiden helemaal mijn smaak!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat leuk, gefeliciteerd. Ik bekijk jou blog nu 2 weken. Heel veel succes en bedankt voor heel veel inspiratie.
    Ik ga voor nr. 11 ik wil altijd nog een keer gaatjes in mijn oor.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik waag een kansje voor #4 de prachtige armband!
    Gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Erg leuke blog, wordt altijd zo vrolijk van de kleurrijke foto's :) En gefeliciteerd natuurlijk, met het 1-jarig bestaan. Stiekem kan ik eigenlijk helemaal niet kiezen tussen deze hebbedingetjes... Maar als het toch moet, ga ik voor nummer 6. Heel veel succes nog, en op naar het volgende blog jaar dan maar hea!

    Liefs, Ilham

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte met je blogverjaardag! En wat een fantastische cadeaus! Ik doe graag mee voor nummer 5...

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met je blog verjaardag. Ik wens je er nog vele jaartjes bij. Zoveel inspiratie, kleur en mooie plaatjes zijn werkelijk steeds weer een feest om te kunnen bekijken!
    Ik doe graag mee voor het kledinghangertje (nummer 10). Die is zo zoet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met je eenjarig jubileum!!!! Ik dacht eigenlijk dat je al veel langer bezig was, je blog ziet er zo prachtig uit! Hoe dan ook, ga zo door, ik geniet iedere keer weer van je mooie foto's en de heerlijke sfeer en kleuren!!
    (ik doe niet mee met je give away want ik heb al eens iets leuks bij je gewonnen, deze zijn voor andere geluksvogels ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oh, dear Maartje, how very sweet of you! Honestly, I have had my eye on your sweet fabric heart garland for a while now, so that is what I would love. Congratulations on your one year anniversary of blogging! So happy you decided to blog one year ago and that I have had the pleasure of "meeting" you! XO Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd, al 12 maanden! En voor ons 12 maanden genieten van een super gave blog!
    Graag doe ik mee voor nur 2 of 12!
    Ga vooral door met al het moois.
    Groet ellis vH

    BeantwoordenVerwijderen
  51. hello lovely miss S.O.S - if I had to pick any of your most beautiful prizes I would love more than anything your children's coat-hanger. You have been a massive inspiration to me!! Thank you so much for always having the most beautiful photos and amazing fabrics. And for always having the most lovely comments and support of my blog too! Thank-you!! Bec x

    BeantwoordenVerwijderen
  52. I'm visiting your lovely blog for the first time, thanks to Dottie Angel's link. So many pretty things, but I most love your heart garland. I'm a retired cardiac nurse, and hearts have always been special to me. I look forward to visiting here again.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe heel graag mee en ga. Voor de hartjes slinger, ik hoop dat je nog heel lang blijft bloggen, al is het alleen maar voor de mooie foto's

    Groetjes Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  54. super... ik waag ook graag mijn kansje... en dan voor nr 9...

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wauw! Wat een gulle give away! super van je! Ik waag ook graag mijn kansje met nr. 7! Heb zo'n beetje een lotto gevoel nu :-)

    Ik ben reeds volger en maak nog wat extra reclame

    Veel succes!
    groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  56. I completely love number 1 - the four buttons. They reflect my mood right now as I score the garden for signs of spring.

    Lovely blog by the way.

    Eleanor x

    BeantwoordenVerwijderen
  57. I love them all, but the necklace is super cute!
    I love ready your blog, it's such a cheerful read, and a feast for the eyes and soul.
    nattie x

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wauw! Ik ontdekte net je blog en wat is hij mooooi! Ik waag graag een kansje om wat uit je koffer te winnen maar wat is dit moeilijk kiezen!!! Hmmm, ik ga voor nummertje 10! Spannend, tot snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  59. I love them all! My favourite is #2

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wauw, een jaar.. ik ben vandaag net begonnen, ik ga het proberen... de oorbellen met roosjes (7) vind ik geweldig!
    Succes, op naar het volgende jaar, ik volg wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wauw, wat een leuke actie van jou!
    Gefeliciteerd met deze mijlpaal en ik wens je nog heel veel mooie blogjaren toe! Ik blijf je volgen iig!
    En, oei, moeilijk kiezen, dan ga ik toch voor 3!
    Groetjes en een fijn weekend!~
    Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Via via kom ik hier terecht, leuke blog en leuke give-away, ik doe zeker mee voor 5 of 9!
    Plaats meteen een linkje op mijn blog!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Proficiat to youuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
    Ik ga voor pakketje 6...
    Ik volg je al een tijdje, zal ook een link zetten op http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/p/give-aways.html
    en nu 12 keer mijn vingers kruisen en hopen dat ik win!!!!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Gefeliciteerd Silly Suitcase-het is een genot om bij je te kijkjen-je bent super inspirerend-en ik kijk graag mee naar de girls. Ik wens je nog vele jaren blogplezier-dank voor al het delen. En ik doe graag mee voor nummer 666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Can't believe you've only been writing your lovely blog for a year, it's so lovely. What a thoughtful giveway of so many gorgeous goodies. The beautiful greens and white flower of No 12 stand out to me.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  66. wat een tof idee, elke maand een winnaar... Ik ga voor pakketje 9, het stofje en de mooie oorclips.
    Ik zet meteen ook een link op mijn blogje.
    Proficiat met je blog verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik doe heel graag mee voor de handgemaakte knopen ! Grtjes Hellen
    en nog veel plezier met bloggen !

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Gefeliciteerd!
    Ik ben zelf ook net begonnen met jou als een van mijn inspiratiebronnen. : )
    Ik doe graag mee voor de kraaltjes met nummer 6.
    Succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Super giveaway, ik volg je al een tijdje maar heb dit bericht op de een of andere manier toch gemist. Ik wil nog graag meedoen, voor nummer 9!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hieperdepiep!!! Nog veel plezier met bloggen en frullen! Ik doe graag mee voor nummer 6, benieuwd naar die kofferschat!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik ontdekte vandaag pas je blog, maar ben al helemaal fan! Ik doe dan ook graag mee met je wedstrijd. Stuk voor stuk geweldige dingen, maar toen ik de quirlande met hartjes zag was ik onmiddelijk verkocht. Zo lief! En past perfect in mijn nieuwe kamer.
    Veel groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Juist je blog ontdekt. ik doe mee voor 1,2 en 11. Leuke blog, ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  73. ooh wat leuk!ik ga voor de mooie knopen!heb zelf zo'n setje gekocht van Prym...maar weet nog niet helemaal hoe het moet;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een leuke lieve give away. Ik doe graag mee. Ben als een blok gevallen voor de schattige stoffen knoopjes.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hallo!
    Ik doe graag mee hoor! Wat een gezellig blog heb je. Ik sluit me aan!
    Alle cadeautjes zijn geweldig leuk, maar ik vind de oorstekers en de armband het leukst.
    Karin

    PS Ik heb ook nog een give away lopen. Misschien leuk om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Prachtige dingetjes in die oude koffer, ik wil wel gaan voor nummer 5, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hi! I´m from Argentina, Happy blogversary!!! I love all them, but I choose n° 9, kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Hallo,

    Hartelijk gefeliciteerd met jouw Blogverjaardag. Ik wil ook graag meedingen naar één van deze mooie leuke spulletjes. Mijn voorkeur gaat uit naar nr 5, 9 of 11.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een moeilijke keuze !!! Ik ga voor nr. 1.. Brengt het zomergevoel in mij naar boven

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Leuk he, dat bloggen... ik ben morgen ook een jaar bezig... als je nog een kansje wil maken op mijn GiveAway, dan moet je snel zijn!
    Ik waag graag een kansje voor nummer 2... wat een leuke ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Eigenlijk kan ik gewoon niet kiezen. Alles op je blog is zo om heerlijk verliefd op te worden en op te kwijlen!
    Ik kies voor nummer 6!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. wow, wat 'n leuke give-away ! Ik schrik er altijd van dat als sommige bloggers nog maar één jaar bezig blijken te zijn: ik denk altijd dat dat al veel langer was. Proficiat hoor! Zo moeilijk te kiezen: alles is gewoonweg zo leuk! Maar ik ding heel graag mee voor de oorbelletjes nr 11: met twee dochters in huis, waarvan eentje smoor is op alles wat geel is, zijn die drie paar oorbelletjes perfect voor de vrouwelijke gezinsleden.
    Kleine broer en papa verwennen we dan wel op een andere manier ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Proficiat met jouw blog !
    Wat schrijf je boeiend !
    Ik was meteen volop in de ban van de oude geheimzinnige koffer.
    Mag ik meedoen met jouw give-away voor nummer 9 ?

    BeantwoordenVerwijderen
  84. wat leuk, elke maand een weggever! Ik doe graag mee en ga voor nr.12. Lijkt me leuk om die te dragen straks in de lente:)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Gefeliciteerd met je 1- jarige blog.
    Volgster was ik al en een linkje staat al.
    Nu nog waar ik graag voor mee wil doen; nr7 dat zijn de oorbelletjes.
    Of nr.8.
    Suc6 met uitreiken deze maand.
    En een fijne Valentijnsdag toegewenst:)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Gefeliciteerd.
    ik doe op deze dag graag mee voor de hartjes slinger!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Proficiat met het 1-jarig blogbestaan!
    En wat een leuke weggevertjes :)
    Mijn favo's zijn 2, 5, 7, 9, en 11 :D

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een geweldige schat heb jij verzameld.
    Omdat ik zo van schatten hou( altijd spannend)
    doe ik mee voor nummer 6.
    Heel veel succes in de toekomst

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Pas je blog ontdekt. Heel erg vrolijk en kleurrijk vind ik hem.
    Proficiat met je blogverjaardag.
    Ik ga ook eens een kansje wagen. Ik ga voor 7.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. ik doe ook graag mee! voor nr 11 graag. Nog veel geluk met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wow, ik word helemaal blij van nummer 12, wat een plaatje van een armband!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Je maakt het wel moeilijk om een keus te maken, maar nr 12 is toch echt wel mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Congratulations on 12 months of your blog. All the items are beautiful, but I love number 5 the best - the fabric is just gorgeous!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. ik ben VERLIEFD op nr 11!! maar wauw seg, allemaal mooie dingen!!
    proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gefeliciteerd met je blog; nummer 4, nummer 4 vind ik zo leuk!!

      Verwijderen
  95. waauw wat een leuke creaties ! ik ga voor nr 4 :D

    BeantwoordenVerwijderen
  96. OOoo dit is een fijne giveaway! Ik waag graag mijn kans op nummer 9.
    NOg een fijne blogverjaardagsmaand verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hélemaal fan! Mooie, kleurrijke en fantasievolle spulletjes!
    Ik zou o-zo-blij zijn met n°1 :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Oh,hoe komt het dat ik je blog NU PAS ontdek? Zo leuk! En natuurlijk doe ik graag mee aan je give away. Nummer 9 en 11 vind ik super! Trouwens leuk wat je over je 'blogervaring' schrijft! Proficiat met je blogverjaardag....

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik heb je blog pas ontdekt en zal hem zeker blijven volgen. Superleuk is ie!
    Ik doe ook graag mee aan de give away. Eindelijk vind ik alles best leuk, maar als ik moet kiezen, kies ik voor nr 12!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Gefeliciteerd! Wat leuk seg! Ik doe graag mee voor nummer 5 of 9!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Proficiat met je blogverjaardag! Zo veel volgers al, ik zet me er meteen bij! Ik ga voor nummer 7!!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Hallo,

    Ik heb bewondering voor wat je verwezenlijkt.
    Nu ik de kans krijg, zou ik graag van de gelegenheid gebruik maken om de 4 handgemaakte stofknopen te winnen.
    Nummertje 1 dus......ik hoop stiekem dat ik ook nummertje 1 word ;-)
    Groetjes,

    Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  103. WAUW,..
    Ik ben sprakeloos!
    Alleen al van het bekijken van je blog, dus ik ga mij gewoon aanmelden om je te volgen.
    Ga zo door en verblijd ons met je moois.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Wat een giveaway! Ik doe graag mee voor de oorstekers, om het even welke. En ik voeg je toe aan mijn volglijst

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Alles is leuk, maar ik ga een kansje wagen voor nummer 9. Van dat lapje stof kan ik een mooi schortje maken voor het bakkerswinkeltje waar ik al jaren van droom....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Happy 12 months! I only just found your blog maybe a month or so ago, but it is such a happy place! I love the crochet hanger it is so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. hiep hoi!
    en ik doe heel graag mee voor nummerke 9...

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Hoi hoi

    Ik wist van je give-away en volg je ook al een tijd maar op de een of andere manier stond ik toch niet tussen je berichten. Dus tcoh nog maar snel gedaan. Ben nl favoriet van je blog.

    Liefs Francoise

    ps nr 7 vind ik erg top!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Hiep hiep hoera gefeliciteerd 12 maanden en nu al zoveel volgers.
    ook ik volg je graag, dus ga vooral door.
    Zo op de valreep doe ik nog graag mee met je give-away als ik de gelukkige ben zou ik heel blij zijn met nr. 9.
    Groetjes ikkeismooi

    BeantwoordenVerwijderen
  110. gefeliciteerd! al 12 maanden online en nu pas de eerste x dat ik je ontdek. Ga snel alles "doorbladeren" wat je hebt gepost. En de roze ketting is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. happy b-day! wat een geluk dat februari 29 dagen heeft, anders had ik deze leuke give away gemist.
    nr 9 moet dus wel geluk brengen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Oh my, a choice. For me it would have to be number 12 the gorgeous bracelet, if I'm not too late (the story of my life)!
    Ellie
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ben ik nog op tijd? ik ga voor drie maal drie, dus 9.
    gelukkige verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Hieperdepiep Hoera voor je blog!!
    Je oude koffer heeft mooie schatten, ze zijn allemaal zo leuk dat ik geen keuze kan maken.
    Dus wil ik een gokje wagen op al de schatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. aaaaah heb ik dit net gemsit?? gefeliciteerd meid en nog vele blogjaren erbijj gewenst!! ene die ketting(nr.2) prachtig hoor..suc6 Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Hallo Silly old suitcase,
    GEFELICITEERD!!!
    Ook ik ben net begonnen met bloggen en moet nog veel ontdekken en leren. Maar ik vind het nu al leuk en jouw verhaal inspireert me om gewoon mijn eigen hart te volgen... :)
    Ik blijf je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. 12x Hoera.
    Wat een leuk idee, deze weggever!
    Ik viel meteen voor hanger nummer 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. jeeeeee
    super leuke give-away !!!
    ik kies voor 1 OF 7 ......eh
    ....uhm ik kan niet kiezen
    kies jij maar voor mij
    liefs nadia

    PS: ik volg je !!

    BeantwoordenVerwijderen