woensdag 22 februari 2012

A bit of shopping #1...

Ik winkelde wat de laatste dagen.
Dat deed ik op het www.
En zo komt de postbode iedere dag even langs...
I shopped a bit the last few days.
I did that on the www.
And so the mailman is visiting me every day...

Ik kocht deze prachtige kaarten bij Jane...
fijn verpakt en zó mooi!
I bought these beautiful postcards from Jane...
nicely wrapped and very pretty!






Vulde mijn maskingtape-collectie aan met nieuwe kleurtjes tape door een
bestelling te doen bij Martine...ook al zo fijn verpakt en oh, wat ben ik blij!.
Add some nice colours of tape to my maskingtape-collection by ordering
some at Martine...also nicely wrapped and oh, i'm happy!






Ik shopte wat op Marktplaats, waar ik deze mooie emaille schaaltjes
niet kon weerstaan!
Did some shopping at Marktplaats, where i found these retty enamel
bowls i couldn't resist!








En ik kocht voor de Meisjes wat zomerkleding in the sale bij de H&M...
And i bought the Girls some summerclothes in the sale at H&M...






Wat was jullie laatste aankoop die je blij maakte?
en wat was je ergste aankoop ooit?
What did you purchased lately that made you very happy?
and what was the most terrible purchase ever?










20 opmerkingen:

  1. what pretty things!
    my latest thing i bought that made me happy is a couple of knitting magazines-never can have enough ;)
    worst, i'm not sure :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkheid zeg !
    Mijn laatste aankoop waar ik heeeeel blij van werd zie je in de voorlaatste post op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, ben meteen gaan kijken bij Martine!! En mijnlaaste aankoop!!! Witte snowbood die ik na 2 weken maar rood heb gespoten voor de vastelaovend, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhh leuke links heb je en de jurkjes zo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankopen, dat jurkje van de H&M is leuk! Mijn laatste aankoop waar ik blij van werd waren nieuwe kinderschoenen in de kringloopwinkel (voor een spotprijsje!)
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuke en mooie spulletjes heb je gescoord ;-)
    Ik kreeg pas mijn bestelling Boerenbont van Unox binnen en daar ben ik heel blij mee (zie mijn blog).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pretty packages in the post are always a nice treat and yours look lovely :)
    best purchase from the web recently? some cute little vintage curtains which were supposed to be for making bags but....I think I might have to keep them x x x
    look out for another package soon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk shoppen!

    Ik ben gister live wezen shoppen en heb een heerlijk jurkje gekocht van sissyboy! daar word ik blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk maskingtape! Ben meteen op haar site gaan kijken, leuk spul!
    Mijn laatste leuke aankoop? De bloemenstempels die ik al voor vanalles heb gebruikt! Zie mijn laatste blog; op de labels.
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke schaaltjes En jij vindt dat zomaar op marktplaats? Wow. De laatste aankoop die ij blij maakte was en monchichi uit de kringloopwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kocht vandaag een lampenkap in de de kringloop, die ik opnieuw ga bekleden.
    En ik bestelde honeycomb bollen. In geel, mint en peach

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The postcards are so pretty! By the way, I just passed on the sunshine award to you. I thought it would be nice to send you a little sunshine. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een HEERLIJKE aankopen :-) De kaarten komen me bekend voor haha wat zijn ze leuk en wat pakt ze het toch top in hè, dan heb je gelijk een goeie dag als zoiets binnen komt. Mijn laatste aankoop was een soort van scharnier mokken hanger bij de lokale rommelschuur vandaan. Voor mijn nieuwe hobby hoekje :-)
    Geniet van je spulletjes.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik deed een kringske vandaag en kocht een beker met gele stippen, 2 plastic eendjes, een zakje vol mat boerderij diertjes en een oranje dienbordje, alles samen voor 2 euro. Ik blij natuurlijk:-). maar die mooie postkaartjes die je hebt steken mijn ogen ook wel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kocht deze week breed tape met vlinders en bloemen bij Tiger.dk in Utrecht. Had het nog nergens eerder gezien, ben er blij mee. Dit is overigens een geweldige winkel voor 'hebbedingetjes'. Waar ik ook nog steeds blij me ben is de ketting die ik in december in jouw etsy winkeltje kocht, met vier verschillende hangers. Draag deze ketting bijna elke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi there...just the name Silly Old Suitcase has me adding you to the world's most fabulous bloglists. Gorgeous blog. Found you via Dotti Angel and Naughty Shorts. Just a new craft blogger getting to know all the other wonderful craft bloggers in the world and falling in love with their gorgeous stories and amazing talent. Can't wait to see more.
    Cheers
    Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the postcards and tape - very pretty. Beautiful blog.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaarten & tape! Super!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, leuke spulletjes die je hebt gekocht! Ik ben dol op je bloemen schaaltjes... Mijn laatste happy aankoop was vandaag bij de uitverkoop van een oude textielwinkel! Heerlijk! Geniet nog van je dag. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat pantervestje graag in 40-42! Da's nou een Sil-vestje. Die borduurwerkjes-te gek. Mooie aankopen. Fijn dat je hebt genoten. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen