donderdag 23 februari 2012

A bit of shopping #2...

Vandaag was mijn Lief thuis met het jongste Meisje.
Ik ben met de oudste twee Meisjes naar Maastricht geweest.
Na een kort tripje met de bus en een fijne wandeling langs de Maas
waren we in het hart van deze mooie stad :-)
De stad was duidelijk aan het afkicken van het Carnaval...het was
er erg rustig, ideaal!

My Love was at home today with the smallest Girl.
I went to Maastricht with the two oldest Girls.
After a short bustrip and a nice walk by the Maas (a river) we 
arrived in the heart of this beautiful city :-)
The city was obviously kicking off from the Carnival...it was 
very quiet, perfect!

Ik kocht wat nieuw haakgaren...en mooi pakpapier met witte stipjes...
I bought some new crochet yarn...and white dotted wrapping paper...



...drie pakken lavendel...mmm!...
...three packages of Lavender...mmm!...





...mooie notitieboekjes (voor mezelf én om kado te doen)...
...pretty notebooks (for myself and for a present)...






...bij de Kringloop kocht ik zes schattige bordjes...ik heb de theepot hier al van :-)
...i bought six of these cute plates at the Thriftstore...i have a teapot of this already :-)






...en een supermooi vaasje!
...and a beautiful little vase!






Ik kocht nieuwe cupcake vormpjes en omdat ik niet kon kiezen tussen
de vele kleuren, kocht ik gewoon eens witte.
I bought some new baking cups and because i couldn't choose 
a colour i just bought some plain white ones.





Nu zit er nog net genoeg geld in mijn portemonnee om voor ons een
diner van frietjes en snacks te kunnen halen bij de snackbar ;-)
Now i do have just enough money left over to go to the snackbar and 
buy us a diner of french fries and snacks ;-)


Fijne avond!
Enne...eten jullie ook wel es slecht maar lekker? en wat is dat dan?
Have a nice evening!
And...do you eat some bad but delicious food sometimes? what is it?                                              





15 opmerkingen:

  1. Dat VAASJE < dit schreeuw ik bijna, haha. Wat een ontzettend gaaf vaasje zeg. Heerlijk dagje heb je gehad met de meiden, geniet lekker na.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie borden..mijn laatste bezoekje aan de kringloop heeft me niets opgeleverd helaas!
    'Slecht' eten kan o zo lekker zijn! Smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sounds so fun! great purchases -love the wrapping paper :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the colour of the yarn. It shines so lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the yarn colours and the pretty plates - gorgeous!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig om samen met je dametjes te winkelen en wat heb je allemaal leuke spulletjes gekocht!

    Ook hier wordt wel eens 'slecht' gegeten en dan is friet toch veruit de favoriet van dochterlief ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb vandaag ook met het idee gespeeld om eens naar Maastricht te rijden ... ik zou eens naar het Panhuis moeten, daar hebben ze naar het schijnt veel gespen en andere leuke dinges :o) ken jij dat toevallig?

    Oh en 'slecht' eten komt hier ook wel eens op tafel hoor ... frietjes van de frituur bijvoorbeeld of pizza van het tankstation lol

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé,

      Als je in Maastricht bent, zeker naar het Panhuis gaan.
      Het is een enorme 'winkel van Sinkel' en ze laten hun voorraad in de winkel liggen totdat iemand het koopt...
      Bijvoorbeeld retro kant en band wat ooit in 1974 is
      aangevuld ;-)
      Vandaag heb ik het Panhuis overgeslagen, want ze zijn ook
      carnavalswinkel op en top, dus vandaag was het er nog chaotisch.
      Maar ik kom er dus erg graag.

      Verwijderen
  8. wij eten alleen maar Gezond! Tuurlijk, met 4 jongens, vanaf 15 jaar, en ze willen elke dag heeeeeeeeeel veel groente. NOT! Tuurlijk eten we minstens 1x in de week uh... makkelijk (noemen wij dat haha). Slecht?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij noemen dat ook makkelijk, haha. En dat is dan toch patat. Hmmmmm. Ben er (jammer genoeg?) dol op!

    Klinkt als een gezellige dag, met mooie koopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat een fijne post, en Maastricht is ook zooooooooo leuk !
    Je hebt jezelf verwend zie ik. Dat vaasje, ooooooooooooooooooooooh echt zoooooo mooi !! Die had ik ook niet laten staan hoor!
    Oh en wat slecht eten betreft.... soms hier toch ook wel frietjes hoor met een lekkere frikandel speciaal voor mij mjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vanavond nog goudgele fritten! Fijne stad Maastricht! Ik kom er graag en mijn lief heeft er zijn roots.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hello lovely lady. You have inspired me to try out some crochet. I haven't picked up a hook since before I was a teenager - and I have never tried granny squares. I will be looking at your blog to get ideas for colour combo's. Glad you had a lovely shopping day and took home some sweet treats.
    P.s living up here we have no take-away or junk food options (NOTHING!!) I would love some thai noodles...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk middagje gehad dus! Wat een mooie kringloopschatten heb je gevonden, vooral die bordjes; heeeerlijk!
    En wat is er slecht aan patat? Dat is toch gewoon aardappel? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such lovely buys, love the china :) have a wonderful weekend sweetie.

    Bee happy x
    Have a delicious day!

    BeantwoordenVerwijderen