vrijdag 24 februari 2012

A bit of shopping #3...

Daar was de postbode weer! mijn grote vriend!
Hij bracht me een speciaal gevulde envelop...
Eindelijk heb ik het prachtige boek van Dottie Angel, joehoe!!
Om eerlijk te zijn, ik moet altijd even sparen voor zulk soort aankopen.
Maar als het pakketje dan op de mat valt (in dit geval; uit de postbode zijn
handen wordt gerukt...) is het echt een traktatie, een feestje!

There he was again, the mailman! my best friend!
He brought me a special filled envelope...
Finally i have bought the beautiful Dottie Angel book, woohoo!!
To be honest, i have to save some money for such kind of purchases.
But if the package finally do arrive in my mailbox (or in this case; grabbed
out of the hands of the mailman...) it is a real treat, a party!






Dankjewel Tif !!
Ik ga het boek vanavond lezen...onder een deken met een glaasje wijn...
en bij kaarslicht want ik kocht ook deze nieuwe kaarsen in snoeperige kleuren...

Thank you so much Tif !!
I will read this book tonight...under a blanket with a little glass of wine...
and by candle light because i bought these new candy coloured candles...







...en ik brand een kaarsje voor mijn moeder, in dit lieve waxine
licht houdertje dat ik kocht voor 58 eurocent...ze hield van vogeltjes :-)
...and i will light a tiny candle for my mum, in this sweet candle
light holder which i bought for 58 eurocent...she liked birds :-)




Iedereen een mooie avond en een fijn weekend!! xx
Have a beautiful evening and a nice weekend everyone!! xx









17 opmerkingen:

  1. Love the little bird candle holder - so sweet.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh I like this post! I must have Dottie's new book, I just must. thanks for reminding me. And I love candles, love, love, love them......happy weekend xx
    nattie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. a lovely little package of goodies and you will LOVE that book :)
    have a lovely weekend dear Maartje x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohw het is echt een SUPER boek. Ik heb het voor mijn verjaardag gekregen en ik ben er nog steeds zoooo blij mee :-)
    Zoveel inspiratie en het voelt ook zo lekker in de hand en ik ruik er ook regelmatig aan hahaha. Het is echt èèn van mijn meest favoriete boeken. Alleen al dat envelopje erbij met frutsels, gewoon TE leuk toch !! Geniet er lekker van, met je kaarsen .. wat is de Hema fijn hè ;-) Fijn weekend.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel leesplezier vanavond, het boek moet echt fantastisch zijn. Ik ben nog steeds aan het dubben...zal ik het wel of toch nog maar niet kopen. Maar als ik bij jou zie hoe het is ingepakt...mmm ziet er wel heel aantrekkelijk uit! Super dat je mijn eerste volger bent geworden, het begin is er ;) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een fijn weekend, gaat vast lukken zo te lezen, het boek ziet er aantrekkelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dottie Angel!!! Zij maakt zulke mooie dingen!!!!!
    Lijkt me echt een super mooi boek!
    Je kan het alleen via internet kopen toch?
    Heb je het via haar site gekocht??

    Fijn weekend en heel veel plezier met het lezen in het boek!!
    Laat je ons zien als je er iets uit maakt?! ;)
    Liefs ♥Koolmade♥

    PS Mooi gebaar het kaarsje branden voor je moeder!
    En wist je dat als je een kaarsje brandt er engelen op af komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het boek ziet er veelbelovend uit......maar ik ken het verder niet.
    Is het een zelfgemaakt boek.....? en waar gaat het over.....?
    Je snapt....ben benieuwd.

    En die kaarsen....om blij van te worden.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely night you have planned!!
    I hope it was as perfect as it sounds :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The candles looks so pretty in those colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijk, weer een boek om te ontdekken. Ik ken het niet en ga dus gelijk googelen zo. Vind je blog zoooooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het boek ziet er super uit. Ben al even gaan googlen maar kan de juiste site niet vinden. Via welke site heb je deze gekocht. Ben benieuwd naar je creaties.

    Fijn weekend
    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Greetings across the miles from New Zealand :-) Just wanted to say how much I enjoy your blog and all your creations. I treated myself to Dottie Angels book and it has bought me many happy hours of enjoyment as I am sure it will for you also. Kind regards and happy reading, Julie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, lijkt me een heeeeeeeel mooi boek !! Af en toe mag je jezelf wel verwennen toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hmmmmm not fair!! i didn't get a doilie or a pretty tied up book!!

    I got my book last week and although very pricy it is gorgeous - i read the whole thing at a spa weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. thank you for sharing article! The candles looks so beautiful in those colors. What a lovely night you have planned!!

    BeantwoordenVerwijderen