zaterdag 25 februari 2012

blije dingen...happy things...

Vandaag vulde ik mijn Etsy-shop aan met nieuwe handgemaakte
schatten...
Today i added some new handmade treasures to my Etsy-shop...











Ik kreeg hele lieve post van Jane van Teawagontales...
Zij heeft niet alleen een mooie blog, maar heeft ook een 'Little teawagon' gevuld
met handgemaakt moois en vintage stof en behang!
I received such a sweet package in the mail from Jane of Teawagontales...
Not only does she write a very nice blog, but she also has a 'Little teawagon' filled
with handmade pretties and vintage fabric and wallpaper!







...en ik bakte dikke pannekoeken...maar zien jullie wat ik zie?
...and i baked some fat pancakes...but do you see what i see?









Fijne avond!
Have a nice evening!






10 opmerkingen:

  1. :) he he I see funny faces with big noses.....oh and very pretty jewellery xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die onderste pannenkoek is Harry Mulisch!
    Wat een leuke dingen heb je gemaakt en wat een fijne post heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk weer al dat moois, heel vrolijk !
    En wat kreeg je een leuke post op de mat !
    Die pannenkoeken, hoe krijg je het voor elkaar, de bovenste lijkt op de buurvrouw, de onderste is een Engelsman van adel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kettingen!! En die pannenkoek is een aardbei.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige spulletjes weer... lachen die pannenkoeken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige sieraden heb je gemaakt! Helemaal mijn smaak! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I see a lady with arms out stretched..haha..The jewellrey is beautiful..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Maartje-gefeliciteerd meid. Met je verjaardag-een mooi nieuw levensjaar toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen