zondag 19 februari 2012

Carnaval...Carnival...

Ik was van plan om het te gaan vieren.
Toen ineens had ik geen zin meer...

Maar...
...de Meisjes komen de hele week al opgetogen uit school met
geschminkte gezichtjes.
...ze vragen zich af wanneer ik hun jurken ga maken.
...alles hier waar ik woon is Carnaval.
...lieve collega-moeders vragen of ik ook nog mee ga vieren.
...ik vind het Carnaval leuk vanaf de eerste keer dat ik het vierde toen
wij hier in Zuid-Limburg kwamen wonen.
...het geeft wat afleiding en ontspanning.
...ik lust wel een biertje...of twee  ;-)

Dus...we gaan.
En ik ga zeker weten genieten.

I planned to celebrate it.
And then suddenly  i didn't feel like celebrating...


But...
...the Girls are coming from school  very jolly every day with painted faces 
for this last whole week.
...they ask me when i'm gonna start making their dresses.
...everything here where i live is Carnival.
...sweet colleque-mothers from school ask me if i still want to come 
to celebrate with them.
...i like this Carnival thing from the first time i celebrated it when we moved
to here, Zuid-Limburg.
...it will be fun and give me some distraction.
...i do like a glass of beer...or two  ;-)


So...off we go.
And i'm definately gonna enjoy it.








Iedereen een fijne zondag, wat ook je plannen zijn! xx
                                       I wish you all a great Sunday, whatever your plans are! xx










11 opmerkingen:

  1. Hoop dat het je goed heeft gedaan. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. xxx-genieten voor jou en de meiden-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend bloemetje! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi bloemetje. Geniet van de afleiding, de mensen & het feest!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha..die foto van je Meis! Veel plezier en neem ook maar een biertje op mij ;) (doe ik ook, hihi...) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je genomineerd voor een award, volg de link en de regels in het Award-blogje, veel plezier!

    http://mimilovesmimi.blogspot.com/2012/02/ive-won-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looks like fun - I hope you will enjoy it! Are you doing OK Maartje? You are in my thoughts. XO Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoop dat je ervan genoten hebt! De kledingfoto's zien er supervrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop dat je er van genoten hebt samen met je schattige bloemetje!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen