zaterdag 25 februari 2012

DIY: papieren bakingcup bloemen, DIY: paper bakingcup flowers!

Vandaag is het een grijze natte dag, laten we wat vrolijks maken...
Today is a grey rainy day, lets make something happy...





Wat je nodig hebt;

kleine tulpvormige papieren bakingcups in fijne kleurtjes
kleine witte papieren bakingcups
schaar
lijmpistool

What you need;


little tulipshaped paper bakingcups in pretty colours
little white paper bakingcups
scissors
gluepistol

Volg de stappen op de plaatjes...
Follow the steps on the pictures...











Deze mooie papieren bloemen kun je voor van alles gebruiken...
You can use these pretty paper flowers for all kind of things...

Maak een feestbroche...
Make a party brooche...






Versier een kado...
Decorate a present...








...beplak een papieren lamp!...het resultaat is oogverblindend :-)
...glue them on a paper lamp!...the result is stunning :-)









Succes, véél plezier en heb een goed weekend! xx
Succes, have fun and have a great weekend! xx




18 opmerkingen:

  1. Oooh wat leuk zeg! Ga ik zeker wat mee doen... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omg!! this is amazing! what a great idea and many inspiring photos! oh I will make something like these flowers in the future for sure :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke inspiratie weer en wat een gaaf resultaat op die lamp :-) Wat fijn ook hè, die masking tape, je kunt er zo lekker van alles mee doen. Fijn weekend en het is hier juist echt een stralende dag, ik ruik het voorjaar, heerlijk.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en vrolijk idee! Het is hier prachtig zonnig weer, zal een beetje jullie kant op sturen...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral die lamp is een echte eye catcher. Mooi weekend en hier..............schijnt de zon ( Enkhuizen ) X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!!! En zo leuk om te doen!
    Ik heb ze ook wel eens gezien aan een krans. (Of was dat bij jou??) Ook leuk in ieder geval.

    Ik zou je ook wel een beetje zonneschijn sturen, want hier schijnt die heerlijk! Waarheen? Zuiden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan zeg!:) fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk op zo'n lamp! Zou ik helemaal volplakken denk ik, dan wordt het helemaal een kleurig feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whenever I think oh good a new post from you I see that I've actually missed loads. I don't think my reader is working properly, but that just means tons of lovelies to catch up with. You've been getting some lovely things through your mailbox. Hope you enjoyed your cosy up with Dottie Angel book.

    You are in my thoughts still. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig!!!! Vooral die lamp is tof! Ik kreeg je blog als tip en ik moet zeggen, ik wordt idd erg blij met wat ik zie hier! Dank je voor het delen van de leuke tip! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. huh...grijze dag?..
    Hier scheen het zonnetje (Rotterdam).
    dit sort leuke knutsels zijn voor elk weertype.
    Vooral om ze op een cadeautje te plakken vindt ik een super idee. Dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor deze superleuke tip!
    Fijne zondag!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. so beautiful! So glad you are having fun - those colours of yarn are just amazing!

    BeantwoordenVerwijderen