maandag 13 februari 2012

Het leven gaat weer door...life goes on again...

...ik geniet van mijn lieve ondeugende tweejarige, die al zelf kan aankleden!...
...i'm enjoying my sweet naughty two year old, who can dress herself!...






...of kan ze dat toch niet?
...or can't she?...



Ik word blij van de vrolijke tekeningen van de Meisjes...
The happy drawings made by the Girls brighten up my day...




...en ik geniet van mooie dingen afmaken voor mijn Etsy-shop...
...and i enjoy finishing pretty things for my Etsy-shop...






Ik wens iedereen een mooie week! xx
I wish you all a beautiful week! xx



Iedereen héél erg bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige post.
Het heeft mij goed gedaan en het gaf mij de steun die ik nodig had!!
Thank you everyone for the sweet comments on my previous post.
It really did well and gave me the support i needed!!

16 opmerkingen:

  1. Fijn dat je de draad weer een beetje kan oppakken en de mooie dingen nog steeds ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JE HEB EEN HELE LIEF ZELFSTANDIG KLEIN MEID!

    DIE BIJ HAAR MOEDER HEEL VEEL GLIMLACHEN OP HAAR GEZICHT GAAT TOVEREN!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed om te lezen dat je weer verder gaat met mooie dingen maken en 'zien'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn te horen dat je weer een beetje kan lachen. Wees niet te streng voor je zelf, neem je tijd.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om te zien, dat je kinderen je zoveel blijdschap geven. Kinderen hebben daar volgens mij een gave voor, ze toveren elke dag een glimlach op je gezicht. Maar dat moet je wel (willen) zien. En dat doe je gelukkig. Doe rustig aan! Lieve groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien dat je moppie zichzelf best al kan aankleden.
    Het is goed om ook de mooie dingen van het leven te zien, zet 'm op ;-) x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te horen,kinderen zijn er altijd goed in om weer een lach op je gezicht te toveren!
    En wat een dotje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gecondoleerd met je moeder.
    Had je vorige bericht gemist.
    Wat een gemis, maar voor altijd in je hart.

    Je lieve kleine meid, wat een plaatje zeg!
    Zo herkenbaar ook. Hier kan ze ook al alles zelf met haar 3,5 jaar ;)


    Sterkte en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tekeningen maken je meiden, heerlijk met die slingers! Blij te lezen dat je de mooie dingen kan zien, maar zal vast nog moeilijk zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens jou ook een fijne nieuwe week toe, zet 'm op!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap-dat je er weer bent. Dat zegt veel over jou! Je bent een kanjer. Succes met al je mooie spullen-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om je lieve meiden om je heen te hebben die je wat afleiden.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk mensje, die wangetjes ... je zou er toch in willen bijten :-) Ik kan me voorstellen dat ze je veel troost geeft. Voorzichtig met jezelf en geniet van de goede dingen om je heen.

    Liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. adorable little two year old~~~ :))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's van je meiske! Die geconcentreerde blik.....
    Nogmaals veel sterkte (ik moest erg aan je denken dit weekend, ook al ken ik je niet echt natuurlijk), hopelijk kunnen de mooie dingen je een beetje troosten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha she is adorable...! Love that last photo after the concentrated effort of the previous ones!
    I am so pleased to have stumbled upon your blog, what a lovely place you have.
    Annabelle
    PS: My heart goes to you, sending you much love following your sad news...

    BeantwoordenVerwijderen