maandag 27 februari 2012

hoor ik daar een vogeltje?...do i hear a bird singing?

Half zeven.
Maandagmorgen.
Het is nog donker.
Ik sleep mezelf naar de badkamer.
het is half zeven...
en het is maandagmorgen...
...het is nog stil buiten, het enige dat ik hoor zijn fluitende vogeltjes...

WAT?!...fluitende vogels?!

Half past seven
Modaymorning.
It's still dark.
I drag myself into the bathroom.
it's half past seven.
and it's Mondaymorning...
...outside it's very quiet, except from some birds singing...


WHAT?!...singing birds?!

Dat is 'HET TEKEN'...de LENTE komt eraan...joehoeoeoe!
Je weet wel wat dat betekend, er komt een vogeltjes-post aan...

That's 'THE SIGN'...SPRING is coming closer...whooohoooo!
You know what that means, there's a birds-post coming up...













Fijne maandag!
Have a happy Monday!

15 opmerkingen:

  1. Ja, vogeltjes zijn leuk!! Heerlijk, de lente komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief wat mooi, ik ben ook al zo in vogeltjes stemming
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn de lente... Kan niet wachten ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis duidelijk..... jij hebt wel iets met vogeltjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze ook gehoord! Zalig hé! Het maakt het opstaan en vertrekken 's morgens een stuk aangenamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, zo heerlijk! Fluitende vogels! Ik hoorde steeds een uil en dacht dat ik langzaam gek aan het worden was. Blijkt dat er achter ons een valkenier is komen wonen, met een stel valken en inderdaad: een uil! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn mij ook opgevallen deze morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben dol op vogeltjes en de lente! Kom maar op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je veel van vogeltjes houdt (net als ik) dan heb ik hier nog wel een leuke tip voor je (weet niet of je het al kent).
    Vanaf 1 maart begint het weer: http://www.beleefdelente.nl/
    Ik kijk er iig weer naar uit om het te gaan volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vogeltjes-post! Ook hier fluiten de vogeltjes er weer vrolijk op los, dat maakt het opstaan weer net iets makkelijker...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker he?! Dat kopje met vogeltje is super! En van de foto's kan je ook alleen maar vrolijk worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke post op jouw blog!! Ik hoorde de vogeltjes ook en kreeg ook weer die voorjaarskriebels in mijn buik! Laat maar weer komen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. pff, wat heb je toch een mooie blog. Misschien al wel vaker geschreven (dat vergeet ik dan weer..) maar echt prachtig. Ik vind de kaart met het gehaakte randje ook super! En thema vogeltjes, al best wel toepasselijk!

    BeantwoordenVerwijderen