woensdag 29 februari 2012

...i'll be back on Monday...

Ik heb even een blogpauze nodig om tijd te maken voor andere dingen!
...zoals...
I really need a blogbreak to get me some time to do other things!
...like...


...in mijn favoriete stoel hangen en m&m's eten...
...hanging in my favorite chair eating m&m's...


...de laatste steekjes zetten in mijn Etsy-kussenhoezen
...finishing the last stitches on my new Etsy-pillowcovers...


...en andere mooie schatten :-)...
...and other pretty treasuries :-)...


...en alles fotograferen!
...and take pictures of it all!



...een kast verven...
...painting a closet...


...het huis een voorjaars-poetsbeurt geven...
...give the house a Spring-clean up...


...namen op briefjes schrijven, zodat ik maandag de winnaars 
bekend kan maken van de Give-away!
...writing names on tiny papers, so i can announce the
winners of  the Give-away at Monday!


Ik wens jullie een fijne week en een goed weekend, tot maandag!
I wish you all a good week and a great weekend, see you at Monday!

15 opmerkingen:

  1. Geniet van je week, de m&m's (heerlijk!) en van alles wat je gaat doen. Ik ben erg benieuwd wat je gaat maken voor je winkeltje, de lapjes zien er echt prachtig uit! Nu ga ik ook nog even een kansje wagen voor de give-away;) Tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uuuuuuh het ziet er niet naar uit dat je je gaat vervelen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met al je klussen en andere NUTTIGE zaken-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet ervan... Ik word vrolijk van al die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genoeg te doen, maar gelukkig ook met leuke zaken! En ohohoh die M&M's! Heeerlijk!
    Goede week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heee.... wie heeft de bruine m&m's op? Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met al je klusjes, maak je niet te druk, maar geniet af en toe van je M&M's...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oja, de give-away, kan ik nog meedoen? Heb samen met mijn oudste dochter van 9 jaar gekeken, maar we vinden alles leuk! Dus mocht ik iets winnen, dan mag jij uit de koffer kiezen.

    Veel knutselplezier (er zijn ook weer kilo's chocolade-eitjes verkrijgbaar in mooie papiertje, voor als de M&M's op zijn)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes met je pauze! Wat een heerlijke, lente-achtige foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt een druk weekje! Er zullen vast mooie dingen uit voort komen..... Ik geniet van je mooie plaatjes :)
    Zie ik nu een klein zonnetje er doorheen piepen? Ik moet naar buiten...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahah,ik heb ze ook gekocht,de paas m&m-metjes!! en ben ook druk a/d kwast,have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonder how many lovely things you're getting done this weekend. Hope it's a good weekend whatever you're doing.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke gekleurde foto's! Fijn begin van de maandag!

    BeantwoordenVerwijderen