donderdag 9 februari 2012

...it will never be the same...



Het zal nooit meer hetzelfde zijn.
In mijn leven is iets gebeurd...iets waar ik als dochter altijd bang voor was...
Het verlies van mijn moeder.
It will never be the same.
Something happened in my life...something i always was afraid of as a daughter...
The loss of my mother.



Veel te vroeg en heel onverwacht.
To early and very sudden.






Ze zit in mijn hart en dát geeft zoveel kracht.
Ik ben dankbaar voor wat ik van haar heb geleerd,
en vol mooie herinneringen ga ik door met mijn leven...
...maar dat zal nooit meer hetzelfde zijn.
She's in my heart and it gives me strenght.
I'm thankfull for everything i learned from her,
and full of beautiful memories i will go on with my life...
...but it will never be the same.



                                                                      xx
                                                                      xx


92 opmerkingen:

  1. oooh wat verdrietig.
    Ik voel het hier.

    Hier zijn geen woorden voor, behalve dan de prachtige woorden die je hier boven hebt geschreven.

    Heel veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk, word er ook een beetje verdrietig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte met het verlies van je moeder en natuurlijk schoonmoeder en oma.

    Veel liefs, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh meis, zo erg! Niets is meer hetzelfde en dat is zó moeilijk soms. Helaas heb ik 3 jaar geleden hetzelfde moeten meemaken, totaal onverwacht zomaar mijn moeder kwijt. Toen was ik wees.
    Iedereen zegt dat het verdriet slijt, maar wanneer zeggen ze er niet bij. Zeker, de harde kantjes gaan eraf maar dat ik hier nu hardop aan het huilen ben zegt genoeg.
    Ik wens je voor nu, in deze verwarrende periode heel veel sterkte. Je gaat door met prachtige herinneringen in je hart.
    xx Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat erg...
    Zonder je moeder zal het inderdaad nooit meer hetzelfde zijn.
    Wens jou en je gezin veel sterkte toe!
    Lieve groet, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat naar, ik wens je heel veer sterkte en steun.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat naar en verdrietig! Veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vreselijk verdrietig nieuws.
    Heel veel sterkte toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heftig bericht. Ik voel met je mee. Veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vedrietig nieuws. Heel veel sterkte!
    Lieve groet,
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jemig!
    Wat heftig joh!
    Nooit hetzelfde leven inderdaad.
    Moeilijk, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vreselijk verdrietig nieuws! Gecondoleerd met dit grote verlies....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel sterkte toegewenst.

    Lieve troostende groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat erg! En ook nog vrij plotseling? Afschuwelijk, ook voor je meisjes om hun oma te moeten missen. Ik wens je alle sterkte van de wereld!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dear sweet maartje...I am so sorry, I'm thinking of you x x x x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och meis, wat verdrietig! Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wens je heel veel sterkte voor jou en allen die om je heen staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel sterkte voor jou en je familie!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel sterkte voor met dit plotselinge en immense verlies.
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och jee, wat een verdrietig nieuws.. Wens jou en je naasten veel sterkte toe met dit verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh wat erg zeg, weet niet wat ik moet zeggen. sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat vreselijk.. Heel veel sterkte de komende tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pffff... veel sterkte en dikken knuffel voor je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So sorry for your loss, you are in my thoughts and prayers.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi lieverd,

    Kan me ons gesprek tijdens de laatste familiedag nog herinneren. We zaten heerlijk in de zon op het terras in Amsterdam. Je vertelde me toen over de angst dat dit zou gaan gebeuren....

    Ik wens jou (en natuurlijk manlief en de meiden) heel veel sterkte in deze heftige tijd en de tijd die komen gaat!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat moet dat een vreselijke schok zijn. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je geliefden.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sorry to hear of your loss, you are in my thoughts.
    Mantha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een verdrietig nieuws! Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe bij dit grote gemis.

    Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat verschrikkelijk voor je!! Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen...... en een dikke virtuele knuffel geven...... Liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I'm so sorry to hear about your Mother. Sending love. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel verdrietig, heel veel kracht, moed en sterkte !
    Veel liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel veel sterkte,ik weet hoe het is...3 weken terug mijn vader verloren(ook veel te vroeg,na een ziekbed van een jaar,maar het moment zelf is toch onverwacht...)
    het is een bubbel waar je nu in zit en alles om je heen gaat door(hoe kan dat nu???)en zelf sta je even stil.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Veel sterkte voor jou in deze moeilijke tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je hebt het zo mooie kunnen verwoorden! Innige deelneming en heel veel sterkte!
    Marie x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow! Verschrikkelijk nieuws.
    Heel veel sterkte gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.Ik weet wat het is om je ouders te verliezen. Mijn vader is maar 58 jaar geworden en mijn moeder is 90 jaar geworden en overleden op 5-12-2010.Het gemis zal altijd blijven maar inderdaad ook de mooie herinneringen.Via de site van Lieve Lieke uit Barneveld ben ik vorige week op o.a. op jouw site terecht gekomen.

    Warme groet uit Garderen,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Tjonge, kippenvel. Wat vervelend voor je. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Liefs Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. sending you so much love and wishing you strength. I am so sad for you. love bec.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Vreselijk.

    Een moeder gaat altijd te vroeg dood!

    Heel veel sterkte.


    Lieve groet, Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jeetje, dat is schrikken! Wat vreselijk.
    Ik wens jou en ook je gezin heel veel sterkte en steun van lieve mensen toe.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. heel veel sterkte! Hou je moeder in je hart, want vandaaruit leef je!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat erg en verdrietig, ik wens je heel veel sterkte.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Er is al veel gezegd. Maar ik wens je veel kracht. X

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat afschuwelijk om dit zo plotseling mee te moeten maken en wat een verlies. Een ouder (of kind) verliezen raakt je tot in het diepst van je ziel en maakt je zo kwetsbaar... En je mist zo'n groot stuk van jezelf dat je je afvraagt of je hier ooit nog bovenop komt. Ik heb ook bij het verlies van mijn vader (3jr. geleden) zo gehuild omdat ik dit zo'n onrecht vond en omdat ik niet wist hoe ik ooit met die pijn verder moest. Je weet dat je ze kunt verliezen, maar als het gebeurd komt het nooit zoals jij het 't liefst zou hebben. Ik hoop dat je veel steun zult krijgen van man, kinderen of verdere familie die je heel dierbaar is en weet, dat inderdaad hoe raar het ook klinkt, je ooit met veel liefde over haar zult praten en je dan niet meer gelijk in tranen uit zult barsten maar zachtjes zult treuren om wat niet meer is....wat over gaat dit verdriet nooit meer....
    Ik wens je ontzettend veel sterkte toe en leef met je mee. Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heeeeel veeeeel sterkte en kracht meis om met dit verdriet en met dit grote verlies om te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat naar zeg! heel veel troost en sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ach nee toch :o(
    heel veel sterkte in deze moeilijke periode!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh wat een akelig en verdrietig bericht!.
    Ik schrik ervan.
    Wat een groot gemis moet dat zijn.
    Heel veel kracht gewenst voor de komende tijd
    maar ook vooral voor de periode daarna op de momenten in het leven waarbij je je moeder zal missen.
    Ik denk aan je.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. I'm so sorry to hear that. Sending my love. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gecondoleerd, heel veel sterkte...

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dat heb je mooi verwoord! Heel veel sterkte en kracht om dit grote verlies te verwerken.

    liefs kloddertjeroze

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat verschrikkelijk, wat een groot verlies...ik wens jou en je gezin heel veel sterkte is deze moeilijke tijd.

    Lieve groet,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat verschrikkelijk. Veel sterkte in deze tijd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een verdrietig bericht..hou de mooie herinnering vast..
    alle goeds en sterkte gewenst -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Heel veel sterkte voor jou en je gezin in deze moeilijke tijd,liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een verdrietig bericht, en dan ook zo onverwacht. Heel veel sterkte voor jou en je familie.

    Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. vreselijk, heel veel sterkte voor jou en je gezin!

    Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oh my Dear, I am so very, very sorry. My heart goes out to you and you are in my prayers. I lost my precious Mom 2 years ago, and my sweet Dad almost 1 month ago - and you are right, nothing ever is the same. Hang in there, and allow yourself to feel all the emotions that will be coming your way. You need to feel them to heal. And please be good to yourself and take care of yourself. Much love, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  60. I'm so sorry to hear this news! I just started to read your blog and this is so sad. As a daughter I'm terribly afraid of this happening to my mother as well. I can't imagine my life without her in it. You're in my prayers!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wow-kippevel en woorden schieten tekort. Onverwacht en ongelooflijk. Je moeder en oma voor de girls. Wat moet je je slecht voelen. Ik kan me een voorstelling maken maar heb nog géén idee. Ik moet er niet aan denken-heel veel sterkte gewenst-meis-je bent in mijn gedachten. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wat heb je het mooi verwoord. Heel veel sterkte met deze moeilijke dagen en de stilte daarna.
    Bijna een jaar geleden verloor ik mijn vader zo plotseling..
    lieve groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik wens je veel kracht toe bij het verwerken van dit verlies.
    Liefs ♥Koolmade♥

    BeantwoordenVerwijderen
  64. I am so sorry for your loss. I will pray for you and your family.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. I'm so very, very sorry for your loss. I can not begin to imagine what you must be going through. Sending good thoughts and prayers to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Je moeder verliezen is een stukje jezelf verliezen...Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode.

    Veel liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ach, wat enorm erg. Dikke virtuele knuffel voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Je moeder is altijd te jong om te sterven. Het verdriet is zo groot, het doet zo'n pijn. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. So very sorry to hear your sad news.
    Thinking of you
    Rachel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Woorden lijken zo futiel nu ... Zeer veel sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Woorden schieten altijd tekort in zo'n situatie. Mijn medeleven.
    groeten, Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Door eigen sores had ik dit bericht gemist, veel sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Jeetje ik lees net pas je berichtje. Wat heftig. Lijkt me echt verschrikkelijk om je moeder te verliezen. Heel erg veel sterkte met dit grote verlies. Knuffel vanuit hier.
    Liefs Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Sterkte. Het is altijd te vroeg voor een moeder om te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ja je moeder...dat is een klap...potverdikkie!
    ik ben anderhalf jaar geleden mijn vader verloren...ook een groot verlies...maar daarbij raakte ik ook mijn mama voor een groot stuk kwijt zij raakte geestelijk in de knoop en kon het verlies van papa niet handelen...dus nu na al die maanden komt het weer een beetje op de rails maar zoals je zelf al zei het wordt nooit meer hetzelfde...Mijn hart doet pijn als ik het bij je lees en ik kan jammer genoeg het niet ontkennen...Sterkte ! Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  76. ach, wat erg! Je moeder, je basis. Zij hoort er zo te zijn.
    Lees het nu pas, volg je blog al een tijdje. Sterkte!
    x
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Heel veel sterkte, en kan (en wil) met niet indenken hoe dat is! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Sterkte Maartje, en heel veel liefs voor jou. x

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Sending love to you Maartje and your family. X

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hi, kijk ik naar je foto....nice to meet you today....zie ik het bericht eronder met een klik naar een oudere post....zie ik dat je je moeder ook pas hebt verloren :-( Mijn moeder overleed 4 april dit jaar....hoe gaat het met jou?
    -x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen