woensdag 15 februari 2012

post!...mail!...

Hé...de postbode...ik verwachtte hem al vandaag.
Ik heb bij drie verschillende webshops materiaal besteld, dus ik verwacht
drie pakketjes vol moois...
Hey...the mailman...i expected him to come today.
I ordered some supplies from three different webshops so i expect
to receive three packages full of prettiness...

Het zijn vier pakketjes.
Even denk ik dat ik iets heb besteld waarvan ik het niet meer weet,
zou goed kunnen na zo'n heftige week  :-o
Maar één pakketje ziet er zó mooi uit...
There are four packages.
For a moment i think ordered something i can't remember,
it could be possible after such a heavy week :-o
But one package is looking so pretty...






...en als ik het pakje openmaak vind ik dit...
...and when i open the package i find this...







DANKJEWEL lieve lieve Sil, wat ben je toch een topwijf ;-)
Het mooie handgemaakte hart hangt al aan de muur in de huiskamer.
Het ijsstokje met mooie spreuk plakte ik op de keukendeur.
Ik heb er kriebels van in mijn buik

THANK YOU dear, dear Sil, you are so so sweet :-)
This beautiful handmade heart is already hanging on my wall in the livingroom.
I added that little icecream stick with beautiful wish on the kitchendoor.
I do have tickles in my tummy of this.







                                                                            xxx






16 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk hart en wat een leuke verrassing is dat dan hé?! Hij is echt heel vrolijk en doet echt vintage aan. Daar zul je veel reacties op krijgen denk ik. Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het hart al voorbij komen op haar blog; echt heel mooi en zo ontzettend lief! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat Sil een schat was dat hadden we wel al door en hier bewijst ze het ook weer opnieuw hé! Een mooi opkikkertje na die zware week!

    En wat heerlijk is het als je zo op pakjes wacht hé! Ik lig ook altijd op de loer als de postbode komt ... man moet soms denken dat ik abnormaal ben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve verrassing van Sil! Dat zul je goed kunnen gebruiken nu, zo'n warm hart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat! Sil heeft je een prachtig hart toegestuurd vanuit een groot hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enorme lieverd is het toch!
    Mooi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. xxx Thanx voor de lieve woorden-alleen jammer van de spelfout! Met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Sil: Niet jammer!
    Je hebt uitgelegd waarom het 'jou' is, het is goed.
    Het hart is gewoon zó mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het hart had ik gezien bij Sil, echt superlief en heel mooi gemaakt.
    En dat jou en jouw, wat maakt het uit, de boodschp is helder en het komt uit een goed hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh how beautiful and sweet! What is the translation of the words on the heart? I think it is so very pretty. And what a lovely surprise to receive it. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @blondie blu, it says:
    'forever in your heart'

    x

    BeantwoordenVerwijderen