maandag 20 februari 2012

...things that brighten up my day :-)

Ik word blij van kleine dingen, en dat kan ik nu zó
goed gebruiken...
Little things brighten up my day, and i need it more than ever...



...ik kreeg lieve post van Ingrid, een waar feestje met deze
gehaakte bloemenslinger, dankjewel!...
...i received some sweet mail from Ingrid, a true party with this
crocheted flowergarland, thank you so much!...


...ik kocht een nieuwe knalroze koffiepot...
past perfect bij de gehaakte bloemenslinger :-)
...i bought a new brightpink coffeepot...
it's looking perfect with the crochet flowergarland :-)


Prachtige lucht, mooi weer, zonnetje!
Beautiful sky, nice weather, sunshine!


...effe een moment voor mijzelf achter mijn naaimachine, om te werken
aan al het moois dat is blijven liggen op mijn bureau...
...just a moment for myself behind my sewingmachine, to finish all
the unfinished things lying on my desk...


...ik maakte de stoffen vlaggetjes slingers eindelijk af...
...i finally finished the fabric bunting flags... 


...en kleine meiden voorjaars-rokjes...(want de Lente komt eraan)
...and little girls Spring-skirts...(because Spring is coming)


...ik kroop op de bank met mijn favoriete deken, een stapel favoriete tijdschriften
even bijkomen van alle drukte.
...i sat down on the couch with my favorite blanket, a pile of favorite magazines
just taking a break from these busy days.

xx
fijne week!
xx
have a nice week! 




21 opmerkingen:

  1. wow dank je wat lief en prachtig op de foto gezet!
    en die vlaggetjes joh wat een werk, maar ozo Leuk!
    fijn he die mooie blauwe lucht, zie je er iets in,
    in de wolken? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sounds like a perfect day, I love your bunting..I can see the love that has gone into those pretty flags x x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word helemaal vrolijk van alle kleurige foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh mooi bloggie vandaag.
    Sterkte met alles...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmm, wat een mooie dingen! Hoe maak je zo'n prachtige slinger, echt geweldig! En de kleuren, super! Genieten hoor.
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige blijmakende foto's weer! En wat goed dat je die dingen ook nu kunt zien. Sterkte en geniet van al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijn verwennerijtje, lief hoor!
    Die koffiepot, meid, die is werelds, wowie !!!
    Het is mooi dat je hier ook weer van kunt genieten.
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een fijne post! (en ik was heel even jaloers op dat kaartje, had ik laatst besteld, maar het bleek opperdepop, maar dan bedenk ik dat het maar een kaartje is :))
    Je koffiekan is ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Ingrid is geweldig he, die maakt heel blogland gelukkig!!Mooi beeld heb je ervan gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Everything is so beautiful!!
    You are very talented

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's weer, met name de bovenste twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. P.S. Zou je svp de woordverificatie uit willen zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha meis, je bezit een mooie gave! Je plukt klein geluk! En dat is moeilijk als je groot verdriet kent! Veel liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi, kleurrijk, inspirerend. Fijn dat het jou goed doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. bijzondere geluksmomentjes, jouw post inspireert mensen om dit ook te kunnen zien, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh, ik zie daar hele mooie dingen ontstaan... zien zien zien! :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klein geluk kan heel groot zijn in verdrietige dagen....
    Wat een geluk dat je het kan zien.
    Sterkte (dat had ik nog niet gezegd)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh, wat leuk!!!
    Ik krijg ook zin om mijn naaimasjien te pakken.
    Heb (of neem) d'r de tijd alleen niet echt voor.
    Fijne week met al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. your blog is sunny and brigthen up our days !!

    BeantwoordenVerwijderen