vrijdag 9 maart 2012

naar buiten...going outside...

Het bevalt me wel wat ik vanmorgen zag...
I like what i saw this morning...





...dus laat ik mijn stapel stoffen voor wat het is...
...so i leave my pile of fabrics for what it is...



...stop met mijn 'rok-afmaak-proces'...
...stop my 'finishing-skirts-process'...




...en ik ga naar buiten met de Meisjes!
Van de eerste zon genieten, heerlijk.
Tot maandag, fijn weekend allemaal!
...and i'll be going outside with the Girls!
Enjoying the first sunshine, oh so pretty.
Be back on Monday, have a good weekend everyone!

13 opmerkingen:

  1. Bij mij ook. En de vogels maar druk fluiten, heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's zeg! Nog eventjes, en er zitten weer fijn blaadjes aan die bomen... Fijne dag, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Geniet van je dag in de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, geniet er lekker van.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Breng anders die berg stofjes maar naar hier, ik zal wel binnen blijven om te naaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh meid, wat een pracht stoffen..... daar wordt mijn blik dan toch weer even door getrokken hoor haha!
    De lucht was prachtig met de nadruk op was want hier is het nu grauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk he de lente die begint te knipogen! Ik ben kippetjes gaan kijken met de kleine miniman. O wat verheug ik mij op het moment dat de sjaals en mutsen voor een jaar de kast in kunnen! Fijn weekend! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk weertje hé! Er komen alweer madeliefjes tevoorschijn op het grasplein. Genieten maar! Ohja, ik stuurde je ook een mailtje in verband met je stofjes, heb je het aangekregen? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig weertje, dan moet je even naar buiten en je ruikt de lente al!!

    liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groot gelijk! Heerlijk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We are having such beautiful weather here too! And even though we all love our sewing, it is important to leave it behind sometimes, get out in the sun and breath in the fresh air. A wise choice! The sewing will wait for us, right? Hope you have a lovely weekend dear friend. XO Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zag er vanmorgen heerlijk zonnig uit (toen ik naar het werk reed ;)) In de loop van de middag raakte het hier helaas behoorlijk bewolkt...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede keus-mooi weer en de meiden-da's genieten-en die rokjes zijn TE GEK. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen