woensdag 28 maart 2012

This makes me happy today...

Vroeg tuingeluk in potten...
Early Spring happiness in pots...


Een lief kaartje van Ingrid...
A sweet postcard from Ingrid...



Dit geweldige boek dat ik won bij Selina...
(had ik het niet gewonnen dan had ik het gekocht, zó mooi!)
This amazing book that i won at Selina...
(if i hadn't win it i bought it for sure, it's beautiful!)







Echte ouderwetse zeep, gekocht bij Saartje in Veere (Zeeland)...
Real traditional soap, i bought it at Saartje in Veere (Zeeland)...



De prachtige canvas stof die ik hier bestelde voor een projectje...
(later meer daarover)
This beautiful canvas fabric that i ordered here for a little project...
(more about that later)




De voorraad zaadjes die geduldig wacht om te worden gezaaid komend weekend...
Ik heb kruiden, mini groenten en bloemetjes.
The stock of seeds waiting here patiently to get sowed this weekend...
I have mini vegetables, spices and little flowers.



Wat maakte jouw dag een blije dag? xx
What made your day a happy one? xx


15 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke post weer van jou!
    Wat maakt mijn dag blij.... nou ik heb een site gevonden met de prachtigste stoffen van Amy Butler en ook nog eens goedkoper dan ik tot nu toe heb gezien. Daar word ik blij van, want ik ben van plan heeeeeeeeel veel te bestellen om een aantal super de puper kleurrijke kussens te maken (zie mijn blog).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en ik vergeet nog je boek, wat is dat mooi zeg, zelfs de kaft al !!!!

      Verwijderen
  2. Prachtige stof!
    Ik wordt blij van een fietstochtje met voor en achter 'n kind! Leuk dat nr 2 nu kan zitten en heerlijk mee kan op mijn nieuwe fiets!

    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik werd vandaag blij van het opknappen/inrichten van de patio van mijn zusje... omdat ze geen groene vingers heeft, had ik vrij spel ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat boek ziet er geweldig uit! En Saartje in Veere, da's gewoon echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love all of your happy things,the blue sky is making me most happy today,lots of love,juliexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh jou hortensias zijn al een stuk verder als de mijne :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig.....ik word blij van jouw mooie beelden en deze vrolijke kleuren....en van het zonnetje dat hier heerlijk schijnt.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kleur kleur kleur dat maakt me blij,jouw foto's mijn gekleurde mini birdhouses die vandaag in een keer af zijn en het zonnetje en mijn give-away(doe je mee?)Fijne week.X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat een fijne foto's! Alleen daar word ik al blij van. Maar natuurlijk ook van het zonnetje & alle volle terrasjes!!!
    Geniet van je mooie boek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie vrolijke dingen, hier wordt je zeker blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooo wat mooi!! prachtig allemaal en die boeken...mmm ga eens opzoek, ziet er erg leuk uit! En die pakkem id. zijn gewoon de rechthoekige pakken, mag ook die vierkanten, melkpakken zijn...haha wordt het beursje wat kleiner..voor het kleingeld!! Bedankt alvast!! haha ik hoor wel van je als de pakken leeg zijn en de doos vol is! Kom ik wel voorbij!!THXX Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve kadootjes/kaartjes en leuke aankopen! Je brengt mij wel op een idee met de verschillende zaden... zelf moet ik ook nog even op pad voor het een en ander.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent een gelukkig mens. Mooie canvas! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen