woensdag 21 maart 2012

Woensdagmiddag...Wednesday afternoon...

Vandaag was een echte Lente dag...
Ik voel het overal!
En oh, oh wat voelt het goed!
Ik krijg zin in schoon, fris, licht en opgeruimd.
En niet alleen binnen, maar ook buiten.
Today was a real Spring day...
I feel it everywhere!
And my oh my, it feels good!
I want everything to be clean, fresh, light and ordered.
Not only in the house, but also outside.

De meisjes zijn vrij op woensdag middag en ik bedacht dat onze
kleine tuin, die we vorig jaar helemaal hebben leeggemaakt,
wel een oppepper kon gebruiken.
Nadat ik ze 's morgens alle drie de Meisjes naar school had
gebracht, sprong ik op mijn fiets richting de markt en
kocht ik zoveel plantjes als ik mee kon nemen.
The Girls are off school every Wednesday afternoon
and  i thought that our small garden, that we totally emptied last year,
could use a fresh boost.
After i brought the Girls to school i jumped on my bike to the
market to buy as much plants i could take.






Dit is puur genieten.
Dit is puur geluk.
Twee uurtjes samen met de Meisjes in de aarde wroeten in de zon.
Ze hun gang laten gaan met stokjes en mini viooltjes.
Ze hebben ieder hun eigen Hortensia waar ze voor mogen zorgen.
De tuin is nog lang niet naar mijn zin, maar een heerlijk
begin is gemaakt!
This is pure enjoying.
This is pure luck.
Two hours of digging in the soil together with the Girls in the sun.
Let them do their thing with little sticks and mini Violets.
They each have their own Hydrangea to take care for.
The Garden doesn't look yet like wish it to be, but we made
a very nice start today!










Fijne avond!
Have a nice evening!











15 opmerkingen:

  1. Dit is zo leuk en zo belangrijk-wroeten in de grond-traditie maken. Niets leuker dan dit-en het blijft zo'n mooi weer-lekker gezond buiten genieten-dat verdien JE-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hè dat gefrunnik in de tuin.
    Ik ben alleen maar aan het rennen geweest vanmiddag puf puf, maar als ik dit zo zie dan krijg ik wel helemaal zin om ook iets aan mijn tuin te doen, is hard nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat ziet dat er gezellig uit zeg. Heerlijk hè, lekker in de tuin prutsen. Ik word er altijd heel blij van :-) Geniet van je plantjes.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was inderdaad een heerlijke dag om buiten te zijn. Zelf heb ik maar eens een begin gemaakt met het opruimen van de schuur... kwam heel wat lege bakken tegen, dus voor morgen ook al weer een klusje!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Morgen nog zo'n dag, heerlijk buiten in de tuin bezig met je neus in de zon..., ik geniet er ook zo van.
    Fijne dag morgen, groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het was er ook echt zo'n dag voor! Met zulke goeie hulpjes komt het vast helemaal goed met de tuin!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superdagje voor in de tuin. Ik krijg ook helemaal zin om alle bakken te vullen met kleurige plantjes en bloemetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ZO! jij hebt veel meegekregen op de fiets!
    Lekker zo frutten in de aarde en het resultaat is altijd zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful blog post.
    I am inspired and I am heading straight to the garden centre for seeds and soil.
    X x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne kiekjes! O wat is de lente toch een mooi seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben vandaag weer even bij je langs gewipt om me te verlekkeren aan alle mooie kleuren en foto's..een beetje inspiratie opgedaan. En wat zonnestralen van bovenstaande foto's...heerlijk! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely day in the sun with your littles. I love the photos of your daughters' pudgy little hands! Enjoy your newly replanted garden...hydrangeas are the best! I'm looking forward to getting out into my yard soon too, but sadly too cold yet here.
    Happy Spring to you!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk blog.....herkenbaar.....mooie vormgeving...foto's en heerlijke verhalen om in weg te zakken...thanks!

    BeantwoordenVerwijderen