dinsdag 13 maart 2012

Zomerrokjes!!...Summer skirts!!

..ja, ja, ze zijn eindelijk af!
Vrolijke kleine-meiden-zomerrokjes.
Een maand later dan gepland, want er kwam helaas iets tussen
dat mijn leven in de war schopte...

...oh yes, finally they are finished!
Happy little-girls-summer-skirts.
A month later than i had planned, because something happened that kicked
my life up side down...

Ik ben best tevreden met het resultaat, ik word in ieder geval vrolijk
van de kleurtjes en het zwierige effect van deze rokjes :-)
Laat de zon maar komen!


I'm pretty happy with the result, the happy colours and the perky 
effect of these skirts makes me happy for sure :-)
Let the sunshine come!

















 


Meer zien?
Ik zet deze rokjes zo snel mogelijk in mijn Etsy-shop.
Wil je er eentje kopen maar dat lukt niet via Etsy?
Mail me gerust...

Wanna see more?
I will add these skirts to my Etsy-shop as soon as possible.
Do you want to buy one but your unable to buy on Etsy?
Just send me an Email...


Fijne avond iedereen! x
Have a nice evening everyone! x



20 opmerkingen:

  1. Wauw, ik vind ze echt prachtig!
    Veel sterkte trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schattig zeg. Je hebt eer van je werk.. en je bent best op tijd. want er komt nog zoveeeel zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk!!! Lekker vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel mooi! Wat jammer dat mijn meisjes hier echt te groot voor zijn (middelbare school en HBO)...het lijkt al weer zo lang geleden dat ik de mooiste rokjes en jurkjes voor ze naaide. En complimenten voor de stofcombinaties, erg mooi zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. volgens mij word je hier toch zelf ook weer een klein beetje vrolijk van. Wat heerlijk dat we de lente en zomer nog krijgen, ik verlang ernaar.
    Helaas gaat mijn moppie ook echt niet meer in dit soort rokjes lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt heel leuk!! Alleen heb ik geen klein meisje voor in het rokje....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke combinaties! Laat de lente nu maar komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er superleuk uit! ne mens zou willen dat em terug een klein meisje kon zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk vrolijk, fantastisch!! Vooral zo bij elkaar, eigenlijk zouden je dochters ze moeten dragen, of zijn die al voorzien? Vast wel.... Ben deze week ook eindelijk weer eens achter de naaimachine gekropen, ook voor rokjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. those skirts are just lovely..well done :) they are going to fly off the shelves, x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable! I may have to try something like this for one of my grown up aprons. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze schattig, ik ben er weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. They are so pretty!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh wat zien ze er mooi en fleurig uit zeg! erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn echt superleuk en vrolijk
    zou er ook wel een willen .......
    Fijne dinsdag .... groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Viavia kom ik op je blog en vind je rokjes heel erg leuk en lekker vrolijk!! Heb me dan ook als nieuwe volger aangemeld.
    Misschien vind je het leuk om ook eens een bezoekje aan mijn blog te brengen, je bent van harte welkom!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuk! Ik wil er ook één! Maar ik ben bang dat mijn billen veel te groot zijn :(

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke, vrolijke rokjes. Krijg al helemaal zin in de zomer zo!

    BeantwoordenVerwijderen