zondag 4 maart 2012

Zondagavond...Sunday evening...

...en ik weet wie de winnaars zijn van de Give Away...
...and i know who the winners are of the Give-Away...

Omdat ik 12 mensen blij ga maken, maar ook veel mensen moet
teleurstellen, wacht ik liever niet tot morgen ;-)
Ik zou het liefst iedereen een kadootje willen sturen als ik kon.
Because i'm gonna make 12 people very happy, but also have to 
dissapoint a lot of people, i rather not want to wait till tomorrow ;-)
I would like to send all of you a present if i could.

Iedereen héél erg bedankt voor de lieve reacties.
Winnaars, willen jullie mij even een mailtje sturen?
Thank you so much everyone for your sweet comments.
Winners, do you want to send me an email?

De 12 winnaars zijn;
The 12 winners are;

1.  Miranda
2.  Blauwe Druijffjes
3.  Iris
4.  Mio
5.  Andrea Creates
6.  Bien Maakt
7.  Carolien
8.  Stoffieleut
9.  Elisanna
10.Amy
11.Ballétoile
12.Hoepzika!


Fijne avond! xx
Have a nice evening! xx






15 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Ik stuur je een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat aan de winnaars!! Volgende keer is het missen aan mij;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zullen deze mensen blij zijn. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joepie, joepie, joepie! ik heb je gemaild. En dankuwel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk zeg!!
    Dank je wel,Helemaal blij!!

    Ga je mailen!
    Ps: ik heb tot dinsdag ook nog een leuke give away op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de winnaars! Wat een leuke dingen hier in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations to the lucky winners!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd voor alle winnaars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En jij ook gefeliciteerd!!!! Ik ben jaloers. Al lang trouwe volger van Selina en vind haar werk geweldig. Super voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk wat bedoeld ze nou?....wow! boek gewonnen, gaaf!!
      Altijd moeilijk als je niet wint, dat is het lastige van
      die ellendige Give-Away's ;-)

      x

      Verwijderen
  10. Helemaal leuk! Ga je snel een mailtje sturen...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer voor mezelf, maar Hiep hiep hoera voor de winnaar x12!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer, maar wel een dikke proficiat aan de winnaars!!!

    BeantwoordenVerwijderen