vrijdag 13 april 2012

Deze week...This week...

...bracht ik een paar fijne, productieve uurtjes door achter mijn naaimachine...
mooie dingen maken van mijn favoriete stoffen.
En bijna alles wat ik maak is deze keer voor mezelf!
...i spend some nice, productive hours behind my sewingmachine..
making pretty stuff of my favorite fabrics..
And almost everything i make this time is for me!




Zag ik dat mijn Grote Kleine Meisje al zelf  haar schooltas  kan  wil dragen...
I saw how my Big Little Girl  can  want to carry her schoolbag herself...






(dit noem je nou schattig kijken...this is what you call a sweet pose)




Zag ik de lucht veranderen van licht witgrijs naar donker grijszwart...
prachtig!
I saw the sky turning from light greywhite to dark greyblack...
amazing!



...en daar was een de regenboog!
...and there was a rainbow!



Werd er weer es fanatiek (en zeer geconcentreerd) met strijkkraaltjes gewerkt...
There has been some fanatic (and very serious) iron bead working going on...









ja, ook door mij...
yes, also by me...

  

Haakte ik met verschilende kleuren katoen.
Zomaar om wat steken uit te proberen en uit te vogelen welke steek en kleuren 
 ik wil gebruiken  een volgend project...
(en om tot rust te komen)
I did some crocheting with different colours of cotton. 
Just to practise some stitches and find out which stitches and colours 
i want to use for a upcoming project...
(and to relax a bit)





Hadden jullie ook een fijne week? Was het druk? leuk? verdrietig? moeilijk?
en waarom...?
"nee, ik ben niet nieuwschierig, ik ben geïntresseerd in andere mensen"  ;-)
Did you all have a nice week? was it busy? pretty? sad? heavy?
and why....?
"no, i'm not inquisitive, i'm interested in other people"  ;-)


FIJN WEEKEND!
HAVE A NICE WEEKEND!














17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtstoffen ! Benieuwd wat dat gaat worden voor jezelf. Jij zei wat ik dacht bij de foto van je moppie, echt té schattig haha!
    En nee, ik had geen fijne week, waarom niet... dat kun je uit mijn laatste berichten halen, soms is het lastig.
    Maar vandaag kreeg ik post met nieuwe patronen (Jule van Cinderella Zwergen Mode - een skinny) en een Young Image dus dan kan ik weer blij zijn :-)
    Fijn weekend meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh vergeet ik nog, jouw probeersteken.... tja wat moet ik zeggen, werelds !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf, al ben ik wel nieuwsgierig wat je voor jezelf gaat maken....
    Geloof het of niet, maar de envelop voor jouw is weer teruggebracht, zwaar gehavend, zonder adres, opnieuw dichtgeplakt en nog maar met de helft van de inhoud, maar ach... Ik ga weer een nieuwe poging wagen hoor!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een zalig probeersteekwerkje! Dat zou een prachtig dekentje kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. your girls are so cute!
    love the vintage fabrics. i've been looking around my local shops for some with no luck~these are so pretty :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat probeerlapje wel erg geslaagd moet ik zeggen :)
    En ik ben ook nieuwsgierig naar de maaksels voor jezelf!
    Mijn week kabbelde rustig voort. (maar daar komt verandering in, drukke anderhalve week voor de boeg...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke foto's! Goed dat je voor jezelf aan het naaien bent, ik haak ook eigenlijk vooral voor anderen, en heb altijd het gevoel geen tijd te hebben iets voor mezelf te maken...
    Mijn week was vol, eigenlijk veel te vol, en nu lig ik lekker op de bank, jouw blog te lezen en bij te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige meiden heb je! Mooie stoffen, mooie haaksels. Benieuwd naar het eindresultaat. De foto's van lucht zijn erg mooi! Zo'n lucht hangt hier nu ook.
    Mijn week was fijn, afwisselend druk en relaxed. Nu heerlijk met dochterlief op de bank, zij kijkt (en zingt) Dirk Scheele, ik zit achter het laptoppie (en zing ook mee ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, lekker even haken..daar heb ik nog geen tijd voor gehad deze week, maar hopelijk wel dit weekend. En even de tuin in, wat plantjes planten en klusjes doen. Die strijkkralen ga ik ook weer eens uit de kast trekken, ik denk dat mijn dochterlief (nu 11 en een half) daar ook wel weer eens iets moois van wil maken. Goed weekend in ieder geval !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik geniet altijd van je blog. Deze week voor mijn echtgenoot een start van een genezingskuur. Heftig, onderweg tijdens onze dagelijkse rit rit van 100 km, genieten we van de mooie luchten. X mooi weekend en geniet van je meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke week! Mooie kleuren in je haakwerk. En wat heerlijk dat jouw kids ook zo lekker aan de gang kunnen met strijkkralen. Uitvinding van de eeuw wat mij betreft (die strijkkralen bedoel ik dan).
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig! ;-))))) Mooie foto's weer. En wat ben je lekker aan het haken/uit aan het rusten. Ik haak nog steeds door, hoewel het denkwerk voor een groot deel gedaan is: het was een enerverende week maar de conflicten zijn min of meer opgelost! :-) (geen conflicten hier in huis hoor!)
    Goed weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel fijn weekend toegewenst!
    Strijkkralen, ook hier nog steeds favoriet ;o)
    Hier een wat rommelige week achter de rug, waarschijnlijk toch door het lange paasweekend. Wat voor mijn kids overigens een verrassing was... "jeetje, is het nu alweer weekend" ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie stoffen heb je daar zeg,en groot gelijk om es wat voor je zelf te maken:)

    Prachtig haakwerk mooie kleuren,mooie steken!!
    En wat een allerschattigst meissie heb je daar zeg!!
    En wat betreft mijn week? Laat ik hem maar bijzonder noemen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke tas heb je op de foto staan (en een nog leuker meisje ;-))
    Verkoop je ook tassen via je etsy shop? Zie ze daar nl. niet staan. Zijn de tassen A4 formaat? En, mocht je ze verkopen, wat kosten ze?

    groetjes
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen