vrijdag 20 april 2012

Deze week...This week

...werkte ik hard aan nieuwe items voor mijn Etsy-shop...
...i worked hard to finish new items for my Etsy-shop...







...maakte ik soep van deze groenten...
...i made soup of these vegetables...



...voor mezelf en de slechte groente-eters hier in huis...
...for myself and the bad vegetables eaters in this house...



Heerlijke, supergezonde, dikke, gladde soep zonder stukjes want dat
lusten ze ook niet.
Maar ze zijn nog jong genoeg om ze voor de gek te houden dus die
vitaminen gingen er zonder moeite in!
Delicious, superhealthy, thick, smooth soup without tiny pieces because 
the don't eat that either.
But they are young enough to fool them so those vitamines
got in without any troubles!




Bakte ik een stapel pannekoeken als verrassing voor de Meisjes na de zwemles...
I baked a pile of pancakes to surprise the Girls after swimming lesson...


...en ze dronken melk uit de nieuwe fluo bekers :-)
...and they drank their milk from new fluo cups :-)



...bouwde de Meisjes een tent om de tafel...
...the Girls built a tent around the table...




...verkocht ik nog wat zoete zomerrokjes...
...i sold some sweet summer skirts...







...en was ik blij om te zien dat mijn Kleine Meisje een boterham
met chocopasta nog wel lust, ondanks dat ze een beetje ziek is...
...i was happy to see my Little Girl still eats a chocolate spreaded
slice of bread, though she is a bit sick...












Fijn en goed weekend!
Have a nice and pretty weekend!

14 opmerkingen:

  1. Ach, ze ziet er echt ziekjes uit. Beterschap! Ik ga ook even ik je shop gluren!
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So many lovely things you have eaten, made and done. Your little one looks so poorly in that last shot. I hate it when they're that ill. Good she's on the mend. Sales of new makes are a very good thing too, congratulations.

    Enjoy your weekend lovely.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmmmm! wat ziet die soep er lekker uit! Ik denk dat ik mijn gezin ook eens voor de gek ga houden dit weekend...
    Fijn weekend! Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk filmpje! Zielig hoor, zoals als ze daar ligt ziek te zijn; beterschap en geef haar maar een dikke knuffel!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aaah tents under tables...I miss those days and now you have made me want pancakes for tea :) happy weekend Maartje x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, meiske toch! Hoop dat ze gauw weer beter word! Prachtige dingen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een zielig kopje daar! Beterschap kleine meid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bezig weekje! Ik heb nog steeds nooit zelf soep gemaakt. Het staat op mijn lijstje voor 2012, dus ik heb nog even...(de tijd om het uit te stellen) Beterschap met je grietje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat zielig en schattig tegelijk die laatste foto's! Beterschap! En wat een leuke en lekkere dingen heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeh-je bent weer goed bezig geweest-en wat een mooie rokjesverpakking-het gaat om het totaalplaatje-en oh the little girl-veel beterschapswensen-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach gossie ze ziet er echt ziekjes uit!! Beterschap met het moppie!
    wat een mooie stof combinatie heb je weer!!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love all your beautiful fabrics!! All your food looks so yummy!! Hope your sweet little girl feels better soon!! Have a lovely weekend!! xo Heather

    http://vintagegreyhandmade.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello, so happy to have found your lovely blog, love your fabrics and your skirts are frabulous. I am passionate about designing and making children's vintage clothing. I adore textiles tooooo much! I do hope you pop on over to my blog and say hi, checkbout my collection in my shop. I will look forward to following your blog . X Roberta

    BeantwoordenVerwijderen