zaterdag 14 april 2012

nieuwe kussens!...new pillows!

Eindelijk.
Maakte ik weer es iets voor mezelf.
Nieuwe kussens voor op onze bank/bed/trampoline/basis voor een tent/stormbaan.
;-)

Finally.
I made something for myself.
New pillows for our couch/bed/trampoline/a base for a tent /assault course.
;-)




Ik gebruikte vrolijke en frisse stoffen...nieuw en vintage...
I used some happy and bright coloured fabrics...new and vintage...





...en of ik nu in een roze stemming ben...
...and wether i'm in a pink mood...



...of een blauw-groene...
...or a blue-green mood...



...of een bloemetjes stemming...even omdraaien en ik zit altijd goed!
...or a floral mood...just turn a bit and i'm always okay!



Ik ben tevreden met de verschillende kleurtjes bij elkaar...
I'm satisfied with the different colours together...




...en de details...
...and the details...






En mijn excuses voor de kreukels in de stof...
And excuse me for those wrinkles in the fabric...



...want voor ik het weet zijn de kussens ingepikt om mee te spelen
(en dus goedgekeurd) door de Meisjes!...
...because before i know the pillows are stolen to play with
(and approved) by the Girls!...




xx

36 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk! Word er vrolijk van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stoffen en kleur-combi's. Met zorg gemaakt-vooral de oker bloem stof prachtig. En het spelen van the girls is onbetaalbaar-love and laughter. Enjoy-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit geweldig. Ik zou er steeds weer vrolijk van worden als ik die kussens op mijn bank had!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, echt te gek zeg! super zijn ze. En ook zo mooi gemaakt, complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whoe wat een mooie kussens zijn dat!!! (die stofjes yummie)
    En heerlijk hutten bouwen in de kamer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Dan ben je toch elke dag vrolijk :-) Ik vind de stofjes helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, ik ben vooral fan van de gele met bloemetje!
    Die laatste foto's doen me weer helemaal aan vroeger denken, ik maakte ook zulke hutten en speelde daarin dan theekransje...
    Jouw kids krijgen hier vast fantastische herinneringen aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is hele mooie, vrolijke collectie kussens! Mooie afwerking ook.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, heel erg mooi! Dacht je dat je eens iets voor jezelf maakte... wordt het weer meteen ingepikt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vrolijke kussens!!
    Mooie stoffen heb je gebruikt.
    Groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Mooi geworden! En de deken is trouwen ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kussens! Bij jou op de bank is het goed toeven zo te zien! (of onder de bank in de hut...) Fijn weekend! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooh heerlijk! ik ben daar nu ook mee bezig! mooi eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn prachtig! En wat een mooie stofjes zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Joehoe....daar word je toch een partijtje vrolijk van, superleuk zijn ze!! Geniet er maar van, zoiets moois voor julliezelf!
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zit hier helemaal te zwijmelen....... zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your pillows are gorgeous! So bright and cheerful! I love them! Your girls are darling! I love the beautiful bunting and your other lovely creations in your previous post too! Have a happy weekend! xo~Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your pillows are so beautiful!! LOve all your fabrics!! Have a lovely weekend!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WoW!! Dat wil ik ook wel!!
    Ziet er echt super uit! Ook heel leuk met je meiden!
    Geniet ervan, groetjes, ChRis

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt de vaart er in! Mooi kiekjes! Vooral die roze! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vrolijk en multi-functioneel ;) Blijf het toch elke keer weer knap wat je allemaal zelf maakt!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, ontzettend mooi gemaakt zeg en wat een heerlijke stofjes heb je gebruikt, prachtig. Die meiden weten er wel raad mee :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow! Dat zijn hele mooie kussens voor jullie stormbaan, trampoline, bank, bed, basis voor tent... Tsja, zo'n multifunctioneel ding hebben wij ook in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Those pictures are so happy and bright, I love your fabrics and the way you have mixed them :) hope you are having a lovely weekend xxxxxxxxxx
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ooh wat een fijne vrolijke kleurige kussens, door word je toch helemaal blij en vrolijk van :-) en ook nog om te toveren in een heelrijke tent...toppertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. haha stormbaan....mooi gedaan, hard gewerkt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel slim om verschillende stofjes per kant te gebruiken. Zo kun je veel meer varieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk om naar te kijken. Eye candy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo, dat was productief! Goed gelukt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oooh leuk gedaan, zeker dat je ze kan draaien en keren tot verschillende kleurencombinaties! Mooi mooi zoo mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Love all these fabrics together. looks like the kids loved it too!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. So pretty, I love the yellow floral print pillow!

    BeantwoordenVerwijderen