dinsdag 29 mei 2012

...back in business :-)

Allereerst bedankt voor de reacties op mijn vorige post!
Wat fijn dat mensen die je eigenlijk niet persoonlijk kent, willen helpen...
Dat vind ik  mooi...
First of all thank you everyone for the helpfull comments on my previous post!
It's very nice to see that people who i don't even personally know, want to help...
That's a beautiful thing...


Oh, wat was ik gefrustreerd.
Boos zelfs dat het allemaal niet ging zoals ik wilde en dat ik het niet
zo snel kon oplossen...
Als het om computers gaat kan ik nogal driftig worden.
En daarvoor was het veel te warm.
Ik besloot daarom de laptop uit te zetten, mijn frustraties binnen te laten
en met de Meisjes en mijn lief van de zon te gaan genieten.
Oh, i was so frustrated.
A bit angry actually that nothing went the way i want it to go and
that i couldn't solve the problem in a short time...
I can get very quick tempered if it's about computers.
And it was to hot for that.
So i decided to turn off my laptop, leave my frustrations inside the house 
and enjoy the sun with my Girls and my Love.







 ...en ik kocht deze nieuwe tuinkussens...and i bought these new garden pillows...







Vandaag deed ik nog eens mijn best en ja hoor, na mijn bezoekje
aan De Bank en wat moeite en aandacht kan ik weer plaatjes
plaatsen op mijn blog!! joehoe!
Today i did my upmost best and yes, after a visit to The Bank and a
little effort and attention i can put pictures on my blog again!! woohoo!






Wil je ook graag weten hoeveel ruimte jij nog hebt in jouw Picasa album?
Kijk eens helemaal onderaan in je album, daar staat wat je hebt verbruikt.
Upgraden niet duur en echt makkelijk, mits je creditcard werkt ;-)
Met de GB's die ik nu gekocht heb kan ik volop bloggen!
Do you want to know ho much you used in your Picasa album?
Just take a look all the way down the page of your album, you can see 
how much storage you have left.
Upgrading is not expensive and easy, unless your creditcard works ;-) 
With the GB's i purchased now i can blog till i drop!


Fijne week!
Have a nice week!



11 opmerkingen:

  1. weet nu waar ik moet zijn als er weer eens iets niet lukt.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow schrik!!! Ik heb zojuist even mijn verbruik gekeken (ik wist tot je vorige berichtje niet eens dat m'n foto's daar worden opgeslagen...) zit ik op de 98,82%...... AAARGH! Dat was dus even schrikken. Maar je berichtje kwam dus precies op tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is alles opgelost. Fijn dat je om hulp hebt gevraagd want ik heb weer wat bijgeleerd en velen met mij vermoed ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hm..... nou heb ik net dus even zitten kijken, maar kom ik er toch niet uit. Ik las bij de reacties dat het 5 euro kost per jaar, maar ik vind alleen 5 euro per maand upgraden. Nu snap ik het weer niet..... Kun je het misschien nog 1x uitleggen wat ik moet doen (please?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Merula,

    Kon je niet kiezen voor $2,49 per maand (zo'n 2 euro) voor
    25GB?
    Die heb ik gekozen, want dat is behoorlijk veel ruimte en
    dat vind ik ook nog een acceptabel bedrag.
    Helemaal onderaan op de blauwe lettertjes 'upgraden' klikken
    en dan zou je een keuze moeten kunnen maken...
    Hopelijk lukt het!
    Succes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik lees net pas je hulpkreet…
    ik had precies hetzelfde vorig jaar.
    Ook veel foto's verwijderd enz…
    uiteindelijk ben ik met bijgekochte ruimte al een jaar verder en kan ik er nog wel een poosje tegenaan.
    Goed dat het gelukt is.
    Uiteindelijk niet zo ingewikkeld hè?
    (en ben weer aan de beterende hand hoor, dank je ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So happy things worked out!! I hear you on computers, though!! ;) Looks like you had a fun day in the sunshine!! Have a lovely week! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig is het opgelost !
    Ik zit ook al op 83% dus dat gaat ook best snel. Afijn, ik weet wat ik moet doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat goed dat het is opgelost!!!
    (ik durf niet te kijken haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat de problemen zijn opgelost en we weer kunnen genieten van je kleurige foto's!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen