dinsdag 15 mei 2012

A bit of shopping #6...

Omdat ik gek ben op servies...
Omdat ik het in de Kringloop even niet kan vinden...
Omdat mijn servieskast een nieuw kleurtje heeft en opnieuw ingericht
kan worden...
Omdat ik een verlanglijstje heb...
Omdat ik eigenlijk geen moment kan vinden om de stad in te gaan...

Because i love crockery...
Because i just can't find it in the Thriftstore...
Because my kitchen cupboard has a new colour and i'm ready to arrange it...
Because i do have a wishlist...
Because i can't find time to go to the city to shop...

...daarom zocht ik op het internet naar een webwinkel die had wat ik wenste...
En die vond ik!
...that's why i searched the internet for a webshop which had what i wished for...
And i found one!

In deze mooie webwinkel hebben ze een geweldige collectie...
zoals alles uit de Pip-collectie, zó leuk!
ik ben fan van de ontbijtbordjes en de theedoeken!
In this beautiful webshop you can find a great collection...
like everything of the Pip-collection, oh so pretty!
i'm a fan of the little plates and the towels!







De VT wonen-collectie is ook echt zó mooi, ik hou van het zwart en wit in
combinatie met hout, dat past perfect in ons jaren '30 huis!
The VT wonen-collection is also really beautiful, i like the black 
and white in combination with wood, it's suits perfectly in our 30's
house!








Ook de At Home With Marieke-collectie en Miss Blackbirdy-collectie
zouden niet misstaan in ons huis  ;-)
Also the  At Home With Marieke-collection and the
Miss Blackbirdy-collection would be suit in our home perfectly  ;-)













En als de Meisjes hun favorieten mochten kiezen? dan zouden
ze alles willen van Lily's Cupcakes en Babette, dat vinden ze
ze grappig en schattig zeggen ze!
And if the Girls could choose their favorites? they want to have
everything of Lily's Cupcakes and Babette, because it's cute and
funny they say!











Laat ik me maar strikt houden aan mijn wenslijstje, oh!
ik kan bijna niet wachten tot de postbode het pakket brengt!
Mooie plaatjes van mijn ingerichte kast volgen binnenkort...
Let me just stick to my wishlist, oh! i can't wait till my package
will be delivered to me by the mailman!
Pretty pictures of my refilled closet will follow soon...

Ga zeker eens kijken op serviesshop.com, vooral met de aantrekkelijke
kortingen die ze momenteel geven wordt het nog leuker om te shoppen!
Go and take a peek at serviesshop.com, especially now they have
some discount, it makes a bit of shopping even more pretty!


Fijne dag!
Have a nice day!












7 opmerkingen:

  1. Hmmmm, ik ben heel benieuwd!
    Wat heerlijk om jezelf zo te kunnen verwennen af en toe he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pip is ook wel heel erg leuk! Vooral de theepot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he pip servies! Ik spaar het ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw zucht!! Ik word ik furschrikkuluk hebberig van ;-). Zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the beautiful plates from Pip- collection!! Such a great site of goodies!! Look forward to seeing what you order!! Have a lovely day!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben benieuwd wat er jouw huis inkomt haha, je houdt ons in spanning ;-)
    Alles wat je hier liet zien vind ik leuk.
    Ik heb pas spierwit servies bij de Ikea gekocht maar ik heb ook veel blauw wit en en en ach te veel wel.
    Ik ga maar eens kijken in die servieswinkel van jou, kan ik misschien wat op mijn verjaardagslijstje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk allemaal!
    Ben zelf eens begonnen met PIP, maar wil er nu eigenlijk wel vanaf... Vond het toentertijd zo leuk om echt op jacht te gaan, er waren maar enkele zaken die het verkochten.. Zo leuk als ik het dan ergens tegen kwam, kon ik weer iets kopen.. Nu zie je het overal, vind ik toch altijd wat jammer..

    BeantwoordenVerwijderen