vrijdag 18 mei 2012

Deze week...this week...

...aten we de eerste aardbeien van dit jaar, ze waren heerlijk!...
...we ate our first strawberries of this year, they were delicious!...




...bezochten we de Zoo, het was een geweldige ervaring voor de Meisjes
en een prachtige dag voor ons...
...we visited the Zoo,  it was an amazing experience for the Girls
and a wonderful day for us...








...werd ik blij van alle lieve en blije reacties na het tonen
van mijn gezicht... :-)
...the sweet comments after showing my face made me
very happy... :-)

...deed ik er 2,5 uur over om de heerlijkste pastasaus aller tijden te maken...
het was het waard! mmmmm!...vol met groenten en verse kruiden...
...i spent 2,5 hours to make the most delicious pastesauce ever...it was worth it!
mmmmm!...full of vegetables and fresh herbs...



...werkte ik in de voortuin, die er gelukkig weer beter
uit begint te zien na het 'ongelukje' in januari...
...i worked in our frontyard, which is beginning to look much
better after the 'little' accident that happened last January...







...was ik blij met het resultaat van mijn knip- en plakwerk...
...i was very happy with the result of my cut and paste work...



...zag ik dat mijn binnen-tuintje aardig aan het groeien is...
missie (bijna) geslaagd?
...i noticed that my indoor garden is growing well...
mission (almost) succeeded?







...en genoot ik van héél veel mooie en kleine dingen...
...and i enjoyed a lot of small and pretty things...









Hadden jullie een fijne week? waarom? waarom niet?
Ik wens je in ieder geval een mooi weekend! xx
Did you have a nice week? why? why not?
Anyhow, i wish you a beautiful weekend! xx

15 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en wat een mooi en schattig dochtertje heb je! Mijn week was ook fijn omdat ik een extra dag vrij had en nu een heerlijk lang weekend waarin ik niet meer ben weg te slaan uit mijn hobbykamer :D
    En ik heb gisteren trouwens ook lekkere hollandse aardbeien gegeten hmmm..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, kleurige week zo te zien! Wat een lief model heb je ook!
    Mijn week was goed, lekker veel opgeruimd & toch ook nog buiten geweest!
    Fijn weekend alvast!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer uit als een heerlijke week, allemaal geslaagde dingen :-) Mijn dochter had ook wat zaadjes van school mee genomen en in een pot gedaan. Het komt heel goed uit maar ze wist niet wat het was en ik ook niet maar nu ik bij jullie kijk denk ik dat het tomaat is, LEUK :-) En je fleurige petunia's, wat zijn ze mooi en die tijdschriften .... liggen hier ook hahaha. Heerlijk hè allemaal.
    Geniet van je weekend, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn week was bijzonder, ERG bijzonder :-) Ben heel blij en moe nu, maar wel voldaan. MMM! Heb ook de eerste aardbeien al op, lekker hè!!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Zeeuwse kust was fijn, ondanks dat de zon het daar liet afweten. We zochten schelpen, vliegerde en de jongens rolden met z'n drieën van de duinen. Vandaag aten we bij het pannekoekenhuis en morgen brengen we de schelpen naar oma. Zondag wordt een thuisdag. Fijn na al de uitjes.
    Mooie oogst heb je en wat een dotje is ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook bij ons een heerlijke week de kinderen gingen op schoolreisje naar de diertuin en papa ging mee als begeleider, dat was feest.
    Papa was een nachtje weg voor zijn werk enbeide kinderen sliepen bij mij, heerlijk knus.
    En onze vrije dagen brengen we lekker thuis door, klussen in de tuin en de kinderen spelen om ons heen, heerlijk van die dagen.
    Net als jou genoten, nog fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je week....mooie kleuren...geuren...smaken....deze week ging ik op maandag op de foto voor Roos....is het een korte werkweek voor mij...kwamen we een kudde schapen tegen (we wonen in/bij de stad!)....zijn we de zolder aan het opruimen....vroeg vriendin M of we zaterdag meegaan naar een festival in Rotterdam...weet ik het nog niet want zondag is ook het Lanterfantenfestival in Amsterdam waar we graag naartoe willen....-x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You have had a busy week...so many lovely things, my week was nice...I made time to catch up with friends I hadn't seen for a while. Have a lovely weekend xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a wonderful week you had!! Those strawberries look so delicious!! I missed the post when you showed a pic of yourself!! So beautiful you are, and I love your glasses!! Your daughter is so cute!! My week went by fast, but it was good!! Have a lovely weekend! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om je week zo even te zien...wij hadden ook een goeie week. Lekker een dagje op de camping geweest waar de meiden heerlijk konden spelen, gisteren bezoek van mijn zus met foto's uit curaçao...even wegdromen bij palmbomen en een blauwe zee....Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ook een fijne week gehad.
    Lekker met een extra vrije dag op donderdag. Het weer was fijn dus genoten van het zonnetje en de bbq aan.
    Maar het hoogtepunt van deze week moet nog komen.
    Vanavond begint de meimarkt in Tilburg, een grote rommelmarkt in het centrum van Tilburg, dit begint vanavond al en gaat de hele nacht door tot morgenmiddag. Dus ik hoop nog hele leuke dingen te kunnen scoren!!! Heb er zin in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hou van mensen die genieten van "kleine" dingen-geniet van de uitjes met de kids-want er komt een tijd dat ze niet meer staan popelen om naar de dierentuin te gaan-helaas. Deze week was voor ons een klusweek-druk met Zjanne's slp.kamer. Ideeën aan het verzamelen hoe te stylen e.d.-love it en ben ik bezig met van alles en nog wat-as always. Geniet van je gezin en van een mooi weekend-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, lekker, die aardbeien! Nu wil ik ook! Fantastisch die tekeningen. Mooi om te zien wat er uit kinderhanden komt. Ik genoot ook erg van de kleine dingen (de grote dingen vielen nogal tegen, hahahaha) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke foto's, dat was duidelijk een fijne week! Hihihi, het gezicht van je dochter. Zou die van mijn dochter kunnen zijn ;-)
    Wat zijn jouw plantjes al ver! Mooi hoor!
    Mijn week was niet zo super, maar eindigde wel heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een week om met een goed gevoel aan terug te denken.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen