donderdag 24 mei 2012

DIY Tutorial; wall of plates...

Geïnspireerd door deze muur...een idee van Ingrid...
Inspired by this wall...an idea of Ingrid...

...maakte ik mijn eigen 'muur met borden'...
 ...i created my own 'wall of plates'...





...die steeds weer veranderd...
...which changes all the time...




...door met kleuren te spelen...
...by playing with colours...






Het is zó leuk en makkelijk om te doen...en dit heb je nodig:
It's so easy and so much fun to do this...and this is what you need:



emaille bordje van Emaillekeizer, borden van de Kringloop
enamel plate from the Emaillekeizer, plates from the Thriftstore


stippenbord van de Hema, ruitjesbord en Pip birds bord via Serviesshop.com
dotted plate from the Hema, checked plate and PIp birds plate by Serviesshop.com


Succes!
Succes!


Fijne dag! xx
Have a nice day! xx




Extra opmerking; breng een stukje powertape aan over het
plakkertje voor de zwaardere borden   :-o
Extra note; add a piece of powertape on top of the
stickerhook for the heavier plates  :-o

21 opmerkingen:

  1. leuk zeg, ik heb absoluut Geen wandje over in mijn mini-keuken (wel heel veel bordjes -ha- dat wel)
    anders deed ik het ook!xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...en ik ben blij dat het enorme witte vlak in mijn
      keuken eindelijk gevuld is! :-)

      xx

      Verwijderen
  2. love it,my fave is the first pic :)
    have a lovely day x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. definately my favorite too, i love enamel!

      xx

      Verwijderen
  3. Geweldig zo'n wisselende tentoonstelling in je keuken! Mooie bordjes heb je!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het idee dat ik kan veranderen voelt goed ;-)

      xx

      Verwijderen
  4. Ik vind het ook zo lekker fris ogen. Mooi hoor en leuk die afwisseling.
    Mijn favo foto is ook de eerste. Geniet van dit moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergezellig, ik heb ook wel eens zo'n wandje gehad maar met de sticker plakkers kwamen ze zo van de muur zetten. Toen heeft m'n mannetje maar witte haakjes in de muur geslagen om sneuvelen te voorkomen ;-) Ik heb jammer genoeg ook niet zoveel muur over, op de plek waar ze hingen, hangt nu een keukenrek, ook leuk :-) Maar zo lekker rustig al die frisse bordjes bij jou eruit zien, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...terwijl ik deze post schreef kwam er een bord naar
      beneden, maar met een stukje powertape gaat het nu goed!
      Een keukenrek is natuurlijk ook mooi!

      xx

      Verwijderen
  6. oh wat heerlijk om te zien, gezellig zo hoor. Vooral die eerste foto inderdaad. Blijft dat wel hangen aan zo een plakhaakje. Ben je niet bang dat je Pip bord van de muur af komt zetten?
    Groetjes van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vroeg ik ook aan de man van de bouwmarkt....en nee dus,
      tijdens het schrijven van deze post lag er al een bord op de grond :-o
      Een stukje powertape lost het probleem op :-)

      xx

      Verwijderen
    2. oooooooooh niet stuk hoop ik ?! oh okee powertape dat grijze is dat hè, da's sterk ja! Ik vind het echt heel leuk staan in je keuken! Ik heb geen lege muur in de keuken maarre.... ik heb wél een lege trapmuur jippieeeeeeee.

      Verwijderen
  7. Love all your gorgeous plates!! Especially the enamelware!! Thanks for sharing, and inspiring me!! Have a lovely day! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much!
      Bright coloured enamelware makes me so happy!

      xx

      Verwijderen
  8. Zo simpel, maar ik vind het zò leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maartje-te gek. Ik spaar ook borden-te gek-jouw kleuren. Dat turquoise bord-helemaal mijn ding-je kunt me op een stoeltje ervoor zetten en dan...kan ik heel gelukkig wezen-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n muur vol met borden is SUPER GÁÁÁÁÁF!
    Ik vind dat bord van PIP(=HIP) ook erg leuk...
    Mmmmmmmmmmm, dat word nog wel even sparen voor dat ik de muur vol heb.
    (hihi)

    XXX Zjanne, SWEET ZJAANTJE & PORTFOLIO ZJANNE.

    BeantwoordenVerwijderen