donderdag 17 mei 2012

Een verhaal over een kleine, witte spin...A story about a little, white spider...

...er was eens...
...once upon a time...



...een kleine, witte spin...
...there was an itsy, bitsy white spider...



...die wandelde in onze tuin...
...walking in our garden...



Het was een prachtige dag...
It was a beautiful day...



...voor de kleine witte spin...
...for the itsy, bitsy white spider...



...om op jacht te gaan...
...to go on a hunt...



Jammer voor de nog kleinere grijze spin...
So sorry for the much smaller grey spider...



...maar zijn dagen zijn geteld...
...but his days are numbered...



De kleine, witte spin nam zijn prooi mee...
The itsy, bitsy white spider took his prey...














...op zoek naar een plekje om zich te verstoppen...
...to search for a place to hide...




...en te genieten van zijn heerlijke maaltje.
...and enjoy a delicious meal.




                                                    Fijne zonnige dag!  ;-)
                                                Have a nice sunny day!  ;-)
                                                 









16 opmerkingen:

  1. leuk stripverhaal! Mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige foto's seg, dankjewel voor het mini 'horror'-verhaaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe lang heb je daar gezeten??
    Geweldig zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brrrr, wat n glazig beestje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg hier helemaal de kriebels van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jakkes! Ik gruwel van spinnen! De foto's zijn mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi maar lichtjes luguber verhaaltje lol ... wel een rare spin, die witte spin ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's. Heb nog nooit een witte spin gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great photography, lovely story, cute pider.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a crazy looking spider!! Little creepy! ;) Have a great day! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi foto-verhaal en ik heb nog nooit zo'n witte spin gezien. Ik doe stoer als ik de spinnen zie maar innerlijk doe ik: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH-sorry. Mooi weekend alvast toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Het is een camouflagespin - nu nog wit maar ik denk dat 'ie roze gaat worden, aan de bloemen te zien: Bij mijn gele bloemen zit een knapgeel exemplaar (nu nog niet, maar later in het jaar - ik weet niet hoe ze de kleurtjes overnemen). En ach, voor alle spinnenhaters: er is weer 1 spinnetje minder!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastisch! Mooi om de natuur zo te volgen. Heerlijk dat je de rust had om dat te doen. Ik houd van mensen die een oog hebben voor kleine dingen. En ook zeer mooi verhaalt! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappig gedaan, toch blijf ik erbij ... ik hou nog steeds niet van die ook ...witte spinnen .. gets

    BeantwoordenVerwijderen