zondag 20 mei 2012

...flippy-flop make-over...

...kijk nou eens even hier, dit is zó leuk!...
...take a look at this, this is so much fun!...

...dit idee staat op het prachtige blog van Helena, en zo gaf
ik mijn flippy flops een make-over...
...i saw this lovely idea on the beautiful blog of Helena, and so
i gave my flippy flops a make-over...







...dit is perfect voor mijn lelijke voeten! door lekker veel
stoffen restjes te gebruiken worden mijn littekens en bobbels
mooi verstopt!
(bedankt hé, dokter, voor het ruïneren van mijn linkervoet  15 jaar geleden...)
...it's just perfect for my ugly feet! adding a lot of scrappy scraps
will hide my scars en bumps!
(thank you doctor, for ruining my left foot 15 years ago...)

Helena heeft niet alleen een mooie blog, maar ook een
geweldige Etsy-shop...kijken!!
Helena does not only have a pretty blog, but also a great 
Etsy-shop...look!!

flippy flops; 1.49 euro bij de Blokker, restjes stof; uit die gekke oude koffer
flippy flops; 1.49 euro at the Blokker store, fabric  scraps ; from that silly old suitcase


17 opmerkingen:

  1. Ha, grappig ! Maar lijkt me wel onwijs kriebelen her en der.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, grappig. En kriebelig ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrolijk hoor, maar het lijkt mij inderdaad wel kriebelig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja-dat wil ik ook-helemaal te gek-thanx for sharing. PS-vindt je voeten NIET lelijk-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk idee! Wat je toch ook allemaal kunt he, met stofjes :) Veel loop plezier! Volgende week schijnt het mooi weer te worden dus kun je ze goed uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kriebelt toch al een gek haha, maar wel vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is inderdaad een leuk idee!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maartje - I love them! They came out great, and I love the colors you chose. They especially look pretty with the lovely green leggings you are wearing in the picture. I love green! XO Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha wat leuk zeg en voor zover ik kan kijken zie ik een paar prachtige voeten met kek gelakte tenen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love how you followed Helena's inspiration. And Thank You for introducing me to Helena too.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super-duper! Ik hou van nieuwe ideeen....en jippie ook eindelijk flip flop weer erbij!
    -x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf!! En wat heeft die dokter dan gedaan met je voet?? Ik heb zelf twee geruïneerde enkels, maar daar zie je gelukkig niks van. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de kleur van je legging ook helemaal goed er bij!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So fun!! Thanks for sharing yours!! Sweet Helena is amazing!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen