donderdag 10 mei 2012

*****Hallo!!***** Hello!!*****

Oh, hoe fijn is het om tijd te maken voor andere dingen?
andere dingen waar ik niet aan toe kwam deze laatste maanden...?

Oh, how nice is it to make some time to do other things?
other things where i did not have time for these last few months...?


Héél fijn! en het was nodig.
Very nice! and it was needed.


Maar ik heb jullie gemist hoor! dus tijd om die gekke oude koffer open te maken...
But i do have missed you all! so time to open that silly old suitcase... 


...en die zit weer vol met ideëen, schatten en mooie materialen...
...and it's filled again with ideas, treasures and pretty supplies...


...voor mezelf maar ook om met jullie te delen!!
...for myself but also to share with you all!!


Er was ook tijd om na te denken, te beseffen, te bezinnen...
 dat een pauze wel goed doet maar dat ik ook mijn tijd beter moet gaan verdelen...
There was time for some thinking and realization...
that a break feels good but  that i also have to manage my time a little better...


Ik ga mijn dingen bewuster doen...er nog meer van genieten...
...en dus ik typ hier als het kan en typ hier niet als het niet kan...
I'm gonna do my things more aware...enjoy it even more...
...and so i will be typing here if i can and will not be typing here if i can't...


...zonder geldige reden, gewoon omdat het is zoals het is...
...without any good reason, just because it is like it is...


...en zonder mij verplicht te voelen om het goed te maken (met mezelf) met anderen.
...and without feeling the need to make it up (with myself) with others.

Ik hoop dat het me gaat lukken.
Dat ik ook eens 'nee' kan en mag zeggen.
Dat ik wat meer energie kan halen uit dingen.

I hope i will manage it.
That i can say 'no' for once.
That i can get more energy out of the things i do.

xx

18 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent! En wat een goed & wijs besluit! Bloggen zou nooit een verplichting moeten zijn, het is jouw plek & je mag het doen zoals jij het wilt.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug bent...en alles op zijn tijd!

    -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gelijk en helemaal goed-het leven is keuzes maken en NEE is NEE. Ik wens je een mooie balans met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je het eenmaal onder de knie hebt voel je je heerlijk!
    Ik neem tegenwoordig ook een pas op de plaats en daardoor kan ik van veel meer dingen genieten!
    Komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Precies daarmee ben ik de laatste tijd ook bezig, niet alleen maar voor anderen rennen maar vooral luisteren naar jezelf en jezelf beschermen! Ik heb het gevoel dat je echte zelf over het algemeen meer gewaardeerd wordt, dus hopen dat het allemaal lukt!
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je er weer bent en wat heb je gezellige foto's geplaatst! Soms is het nodig om een pas op de plaats te maken en prioriteiten te stellen; denk aan jezelf!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk moet je dat doen! Keuzes maken en je niet verplicht voelen! Al begrijp ik de worsteling heel goed, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Precies, af en toe nee zeggen is heel gezond !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een hele goede zet: eens een keertje NEE zeggen. En het is helemaal niet erg! En iemand anders vindt het ook niet erg! En voor je kinderen is het ook niet erg, om een keer NEE te horen!

    Super, kom voor jezelf op! En voel je niet bezwaard om een keertje niet te bloggen...helemaal niet erg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welcome back! So glad you had a great break!! Love the pom poms!! So colorful!! Have a wonderful day! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik begrijp je helemaal!! Denk aan jezelf, kalm aan en geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Verstandig! je moet energie krijgen van je activiteiten en niet andersom. Goed dat je voor jezelf kiest, meid. Een waardevolle les! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo gekke oude koffer :o)
    ach meid, het belangrijkste van bloggen is en blijft dat het fun moet zijn (vind ik) ... geen verplichtingen dus! Als jij geniet dan genieten wij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je er weer bent!
    En het gevoel dat je altijd achter de feiten aan loopt......
    Goed dat je dat anders gaat doen,ik probeer dat ook,maar nog niet vaak genoeg ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede dappere en stoere stap.....voor jezelf....nee bij jezelf blijven!
    -x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat klinkt heel goed! En nee zeggen voelt zalig..... :-))))))

    BeantwoordenVerwijderen