woensdag 30 mei 2012

Kringloopschatten...Thriftstore treasures...

...kijk wat ik vond in de Kringloop!...
...look what i found at the Thriftstore!...
















:-)



Die gekke oude koffer raakt wat vol, dus er moet weer wat uit...
hou mijn Etsy-shop in de gaten en ook mijn blog,
want er hangt een Give-Away in de lucht!
That silly old suitcase is getting full, i have to clean it up...
keep an eye on my Etsy-shop and also my blog,
there's a Give away in the air!

Fijne dag!
Have a lovely day!

30 opmerkingen:

  1. Oooh, die blikken trommel is prachtig! Maarre, wat is het bovenste nou precies? Papier?
    Mooie schatten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes heb je gevonden bij de kringloop, je hebt er echt oog voor. Vooral dat behangpapier (dat is het toch?) vind ik geweldig.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vondsten. Ik dacht al waar laat ze al die mooie spullen, maar gelukkig, je gaat wat weggegeven. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) op de bovenste foto: behangpapier...xx
    :-) on the top picture: wallpaper...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooooooooh wat een mooie spulletjes !
    het trommeltje is super en de behangetjes ook.
    Nu ik erover nadenk.... alles is super haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed geslaagd!! Die trommel had ik vroeger in het rood, geen idee waar ik hem gelaten heb .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhh, super!! en die rollen behang!! bofferd :) Het is je gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne buit!! Jij zal met een big smile die kringloop uitgelopen zijn. Veel plezier ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaahhhh die rollen behang, das echt heeeel gaaf. Zit hier een beetje jaloers te zijn ;-) Nee hoor, geniet ervan.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhh, wat een geweldige kringloopvondsten. Echte geluksmomentjes als je zoveel moois kan vinden! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo zeg, dat was een goed rondje! Dat behang! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooooh dat behang.....jaloerse blik....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook helemaal jaloers op dat BEHANG!!!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh my what lovely goodies!! I only wish I had such luck at thrift stores!! Have a great day! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooei, wat een heerlijkheid!! Het ronde trommeltje heb ik ook, maar dan nog van mijn oma. Een schatje! En het behang is wel echt een super vondst. Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhhh man oh man, dat behang! Ik ben eigenlijk gewoon jaloers. Het is zo. En ik schaam me er niet eens voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo, dat is wat je noemt een geslaagde buit, Inderdaad dat behang...kwijl.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waw dat zijn supervondsten!!
    Dat behangpapier is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig prachtig!!!! Dat was dus weer fietstassen vol laden??!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw moooooooooooi! Goh, die koffer van jou daar zou ik zeker eens in willen snuisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat behang, die kopjes.... wat een mazzel!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is nog eens een goede vondst! Niks fijner dan dat! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lang leve de kringloop! Ikzelf kan daar ook hééél gelukkig van worden... Veel plezier met je schatten!
    Groeten Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw dat behang is echt mega-cool! Ik kom altijd van dat saaie behang tegen, áls ik al behang tegen kom :) De rest wat je hebt gevonden is trouwens ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh dat behang ik ben jaloers!!
    Wat zul je blij zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat behang uit de kringloop????!!! TE GAAF!!! Lucky you :-)
    De rest is ook heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik snap dat nu niet hoor! Elke keer wanneer ik naar de Kringloop ga ligt er troep, dure troep en o Ja nog duurdere troep! Aaargh!! Maar gefeliciteerd met je aanwinsten, ze zijn geweldig! Ik zag volgens mij zelfs een Royal Albert kopje! Yeah!!!!
    Geniet van al het moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauww, dat behangpapier!! Hele knappe vondst!! Dat vind ik niet in de Belgische kringwinkels hoor :o(...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige vondsten heb je gedaan bij de kringloop! Hier is de laatste tijd alleen maar 'rommel', maar we geven de moed niet op...

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen