maandag 14 mei 2012

Mirror Monday...

Roos deed dit al 51 keer, zichzelf in de spiegel op de foto zetten en
het laten zien aan de rest van de wereld...
Roos already did this 51 times, taking a picture of herself in the mirror
and show it to the rest of the world...

Ik vind het nogal dapper en stoer, vooral als je weet wat haar verhaal is.
Maar als zij het 51 keer kan, moet ik het toch ook één keer kunnen?
I find it very brave, especially when you know her story.
But if she can do this 51x, i can do at least one time?


Nu kan ik niet meer twijfelen, dit ben ik...
Now i can't doubt anymore, this is me...





...ik doe het voor Roos en al die andere moeders en vrouwen
met hetzelfde verhaal...
...i do this for Roos and all the other mothers and women dealing
with the same story...

Fijne maandag!
Have a beautiful Monday!

37 opmerkingen:

  1. Wat leuk om je te zien!!!! (ik heb natuurlijk een beetje vals gespeeld zoals je wel gezien hebt.....) Wat zie je er jong uit, of misschien bén je ook wel jong. ;-))))) Grappig hoe je onbewust toch een beeld van iemand creëert bij een blog....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou dank je! maar ja, ik ben ook nog piepjong ;-)

      (35)

      Verwijderen
    2. Wat je zegt, piepjong!! :-) (ik word zelf trouwens regelmatig voor au pair/overblijfjuf/stagiaire aangezien als ik met mijn meiden op school loop, terwijl ik 38 ben, ook piep dus)

      Verwijderen
  2. Jij hebt ook rood haar!! Helemaal top ;-)
    Pff, ik had al een punt met 'mijn benen' op de foto zetten voor mijn blog en dat was zelfs puur functioneel. Hahaha. Go you dus.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto!!! Altijd leuk om het gezicht te zien achter een blog. Vind je jurk ook erg leuk, rood met witte stippen hé... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk om het "gezicht" achter die gekke ouder koffer nou eens te zien... Enne 35 is zeker piepjong, dat ben ik ook...hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely to see you. A very gorgeous looking you too. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. te he - like how you're leaning in the camera! have just done mine - SO much harder that you think to take a decent photo of yourself!
    Would only do it for Roos!!!
    fee x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom ik zo maar even binnen waaien en zie een hele mooie vrouw op de foto. Leuk! (En vooral ook stoer ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gedaan, ik durf niet hoor (stom eigenlijk, of niet?). Mooie foto, volgens mij ben je een leuk mens :). En je jurk is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé leuk om het gezicht achter/uit die koffer te zien !
    En het grappige is dan natuurlijk dat ik een heeeeeeeeeeeel ander beeld van jou had.
    Het verhaal erachter moet ik nog lezen (ik zit op m'n werk m'n tijd uit te zitten - morgen laatste dag).
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoer zeg!!! En een hele leuke foto. En natuurlijk had ik een heel ander beeld van. Blond voornamelijk. Maar dit is veel beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé wauw, wat leuk om je te zien! En meid, wat heb jij moooooi haar :-) Jij ook een heerlijke maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello :) you look just how I imagined you...Lovely xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto! En wat heb je prachtig haar!
    Vind het superstoer van je!
    Ik volg je nog niet zo heel erg lang, maar je past helemaal bij de persoon die ik in mijn hoofd had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben hier voor het eerst, wat een leuke blog, ik ga je volgen! En wat leuk je te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tof zeg! Nu zal ik altijd anders naar je blog kijken. Nu ik een gezich erbij heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben blij je te zien. Ik vind je prachtig. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waw-Maartje: JIJ hebt ook lef. Mooie open vrouw!!! Het verhaal en de presentatie van Roos is ongelooflijk. In vergelijking met haar heb ik NIX te klagen-zo hard maar o zo mooi beschreven is haar verhaal.
    Een mooi initiatief-Maartje-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Maartje,
    Wat leuk je te zien!
    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo!
    Prachtig, je haarkleur!
    (ben geboren met rood haar, later werd het spierwit, nu goudblond. Blijf het jammer vinden, had mijn originele kleur graag gehouden ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk iedereen eens een keer te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk zeg, elkaar zo eens te zien! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wel hallo Maartje, wat een lief gezicht, en die vrolijke kuiltjes in je wangen, leuk hoor! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Maartje,

    Ik kijk regelmatig op de site van Blij dat ik brei, kom dan via die site op veel andere blogs terecht. Leuk om te zien en haakpatronen en ideeën van te pikken. Ik wilde nu echter doorlinken naar de website van serviezen. Maar die geeft een waarschuwing en advies niet door te gaan naar die site, i.v.m. onbeveiligd.Dus ik ben maar niet verder gegaan. Jammer.

    Groeten vanuit Garderen,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een fijn gezicht hoort bij een fijne blog, ik had niet anders verwacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een vrolijk gezicht (prachtige kuiltjes) bij een vrolijke blog; stoer om jezelf zo te fotograferen!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha super dat je ook hebt meegedaan voor Roos! Leuk om je te zien...-x-Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hello you! Lovely to see the lovely face hehind this blog. Nice to see you.

    BeantwoordenVerwijderen