zondag 13 mei 2012

Moederdag...Mothers day...

Mijn moeder hield niet van moederdag, ze zei altijd;
"als je alleen op deze dag aan me denkt dan wil ik het niet vieren, ik
waardeer een onverwacht attent gebaar veel meer..."

Nou, ik moet bekennen dat ik juist vandaag niet kan stoppen met
aan haar te denken...

My mum didn't like mothersday, she always said;
"if you only think of me on mothersday, i don't want to celebrate it.
i rather like some unexpected kindness..." 


Well, i have to admit i can't stop thinking about her on this day...


Gelukkig ben ik zelf een mama van drie prachtige, lieve Meisjes...
I'm so blessed to be a mum myself of three sweet, beautiful Girls...



(for the sweetest mum in the whole world)





Ik wens je een fijne dag, of je het nu viert of niet...xx!
I wish you a happy day, whether you celebrate it or not...xx!

16 opmerkingen:

  1. Je moeder had gelijk. Mijn moeder zegt het ook altijd, 'Het is het hele jaar al moederdag'. Maar als Hein dan vanmorgen zijn 'de-liefste-ben-jij-versje' zegt ben ik toch tot tranen geroerd.
    De hartjes van je meiden zijn lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als jouw moeder hield mijn moeder ook niet van moederdag en dat heeft ze aan mij meegegeven. Toch is het zo dat je juist op deze dag aan háár denkt, omdat ze heel bijzonder was.
    Vieren doen wij moederdag dus niet maar natuurlijk had ik vanmorgen wel 2 paar warme armen om me heen, mét zelfgemaakte presentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk moe je alle dagen het moederschap vieren, maar vandaag in he bijzonder is toch wel heel erg fijn! Genie er maar lekker van! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wijze woorden van jouw moeder!!! Maar toch fijn dat je vandaag extra veel aan haar denkt, dit zegt toch véél over haar "moeder-zijn" ! Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte vandaag, zal niet gemakkelijk zijn. Lief al die tekeningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Confronterend zulke dagen, geniet van jouw meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy mothers day...Enjoy and take time to remember xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wishing you a beautiful Mother's Day!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  9. Wat lees ik vandaag veel over moeders die niet van moederdag hielden (inclusief de mijne), maar wat kreeg je mooie cadeau's.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat de lieve kadootjes van je meisjes je tot steun zijn geweest op deze toch wel emotionele dag.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig maken de 3 lieve meisjes heel veel goed-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You do sound like the sweetest mother as you do such wonderful things for and with your girls. Sending you love.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sorry I pressed it twice and it then deleted it. Then I thought you might wonder what I'd written.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gemis voor jou op zo'n dag, maar tegelijk ook wat mooi en lief en fantastisch die dochters van je!!

    BeantwoordenVerwijderen