donderdag 31 mei 2012

Nog meer nieuwe kussens!*...More new pillows!*...

...*want een tijdje geleden maakte ik deze kussens voor op onze bank...
...*because a little while ago a made these pillows for our couch...

Ik maakte er deze week nog een paar bij...
I made a few more this week...

Daarvoor nam ik stevige canvas katoen en de prachtig gekleurde
theedoeken van Pip...
For that i used steady cotton canvas and the beautiful
bright coloured Pip towels...




Ik haalde de kantjes en bandjes eraf...
I removed the lace and trim...



...naaide de lappen op elkaar...
...sewed the fabrics together...



...werkte de ene af met een festonsteek...
...i finished one with a buttonhole stitch...







...en de andere sierde ik op met het stuk kant dat ik eerder verwijderde...
...and i finshed the other one with the piece of lace i removed before...





...geïnspireerd op dit mooie kussen van Helena, dat ik kocht in haar
Etsy-shop...
...inspired by the beautiful pillow made by Helena, which i
bought in her Etsy-shop...



Wat word ik hier toch blij van, mooie kussens die
tegen een stootje kunnen!...
This makes me so happy, pretty pillows that are also
sturdy!...








Van boven naar beneden;
twee rozen kussens van de Gamma-bouwmarkt
handgemaakt kussen van Blondie Blu
de rest zijn door mij gemaakt van Pip theedoeken en stofjes gekocht op Etsy.

From top to bottom;
two roses pillows from the Gamma toolshop
handmade cushion from Blondie Blu
the other pillows are made by me from Pip towels and fabrics bought on Etsy.

Hele mooie dag! xx
have a beautiful day! xx







17 opmerkingen:

  1. Heerlijk die kleurenpracht bij elkaar ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n bank vol met vrolijke, frisse kussens!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. They are beautiful! I love the patterns. So bright and cheerful and the different finishes add that special touch. Just lovely.

      Verwijderen
  3. you know how to make me smile on a rainy thursday morning...perfect xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijkheid! En dat je dat durft; die theedoeken gebruiken :) Ik ben echt een mietje met dat soort stoffen enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heavenly , divine, pretty, gorgeous! Lovecthe Pip fabric, and your choice of trims. Love!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk vrolijke bedoeling!
    Leuk, leuk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. love your pillows! great fabric prints and stitching along the edges -the perfect finishing touch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer helemaal geweldig, ik had een dip maar ben op slag vrolijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice! Geweldig gemaakt! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super al die kleurtjes, wat een onwijs vrolijke blog! gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een kleurrijk geheel, daar fleurt een zetel helemaal van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amazing hats. Gay (cheerful) and color. Super!









    Very, beautiful things very! Such color and tasteful!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er erg gezellig uit met al die frisse kleuren op je witte bank. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. They are beautiful!! Love all the pretty fabrics and lace!! Miss Helena has beautiful creations!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellig blog, heerlijk van alles wat, en ik ben je 600ste volgster!!!!!!!!!!
    Wat veel...........
    fijn weekend Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen