zaterdag 19 mei 2012

Waarom ik hou van...Why i love...


...fijne, vintage stofjes uit die gekke oude koffer?...
...fine, vintage fabrics from that silly old suitcase?...






nou, kijk toch eens...
well, take a good look...































...het is liefde, pure liefde.
Voor de print, voor de kleuren, voor de kwetsbaarheid...zelfs voor de roestvlekjes
die de spelden ooit maakte...
...it is love, pure love.
For the prints, for the colours, for the vulnerability...even for the rusty stains the
needles once made...


Een fijne zonnige zaterdag voor iedereen!!
Wishing you all a nice, sunny Saturday!!


18 opmerkingen:

  1. Ons zo verlekkeren zeg, wat een schat aan stofjes, ik begrijp je liefde! En nu dromen van mooie, tere, liefelijke maaksels :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh wat mooi, jaloers!!! Hoe kom je hier toch aan? Ik geniet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super en ik wil ook wel eens weten waar jij zo'n schatten vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap 'm helemaal hoor !
    Ik heb ook wat schatjes gevonden her en der, zit ik nog op te wachten, hoop dat het ook echt leuk is hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede foto's zijn dat, die stofjes zo mooi scherp in het licht! Eye-candy!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik deel je liefde voor deze pure schoonheden-prachtig-daar kan ik heel gelukkig van worden en gewoon naar kijken. Geniet ervan-ben benieuwd wat voor een moois er van gaat komen-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb met aandacht je verhaal met bijpassende foto's zitten lezen en bekijken. En ik ben het helemaal met je eens. Het is pure liefde! Fijn weekend terug. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zou er bijna niet in durven knippen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zit me net te vergapen aan jou mooie stofjes, lees ik daarna jou berichtje!
    Grappig!
    Ze komen van Noeks, Petit Pan!
    liefs
    Else
    ps ik ben ook wel in voor een ruiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful vintage fabrics!! The best kind to have!! Happy weekend! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are beautiful!!
    SO much potential, its exciting to think what you will make

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw, wat prachtig...zucht zwijmel ;-)
    Waar haal je dat prachtigs toch vandaan?
    Echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen