woensdag 27 juni 2012

And the winners are...

...wat een rot klusje om  drie winnaars uit te pikken...drie winnaars
uit zóveel lieve reacties! wat doe ik mezelf toch aan?    ;-)
Eerlijk gezegd ben ik er een beetje stil van...
...what a terrible job to pick three winners...three winners out of
so much lovely comments! why am i doing this to myself?   ;-)
To be honest, it makes me shy...


Dankjewel lieve volgers en lezers...en sorry voor degene die deze keer
niets wint...
Thank you so much sweet readers and followers...and so sorry for those
who did not win this time...


De drie gelukkige winnaars zijn;
The three lucky ones are;


Allihoppa      pakketje 1   package 1






Kleine Gelukjes   pakketje 2   package 2






ReVamped Vintage pakketje 3   package 3






Willen jullie je adres doormailen? dan komt de pakketje naar je toe!
Can you mail me your adress? I will send your package your way!


Fijne dag!
Have a nice day!

35 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat het lastig is om een winnaar te kiezen... Winaars gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Felicitaties voor alledrie de winnaars. Ze zullen ongetwijfeld heel blij zijn met de pakketjes... ze zijn zo leuk.
    Ik wens je een heel fijne woensdag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Winnaars gefeliciteerd met jullie mooie pakketje.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lucky chicks! I was holding my breath in hope but naaaahhhh... I always fail in lottery. Maybe next time. :D

    Thanks for the opportunity! Lovely give away.

    ♥ Annette ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt nog voor de leuke verloting, het was spannend...maar ja er kan maar 1 (en jouw geval zelfs 3)de winnaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zullen de winnaars blij zijn! En ik gun het ze van harte, dit was een geweldige give away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Felicitaties ann de winnaars en bedankt voor deze leuke kans.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Djuuu maar toch proficiat aan de drie gelukzakken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd gelukkige winnaars!!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De winnaars zijn vast heel blij. Het was een leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat aan de winnaars en echt wel jammer voor mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congrats to the winners! They are lucky! ;) xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bedankt voor de leuke give away & winnaars...gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe nog net geen pirouette hier, maar een luid gegil kwam er wel uit. Wat heb JIJ mij blij gemaakt. Ik ga je dadelijk mailen...Joepie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben jaloeeeers :p Proficiat!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn dat gelukszakjes maar het is hen van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een lastige keuze, maar ik weet zeker dat je drie dames heel gelukkig hebt gemaakt!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd voor de geluksvogels! En dank je voor de moeite en tijd die je erin stak. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zooo, gelukkig zijn de winnaars!!

    Voor jou heb ik de Sunshine Award!
    Hier zit een lijstje met wat vragen bij die je mag beantwoorden maar voel je niet verplicht want dat is niet mijn bedoeling met het geven van deze Award.

    Dus een Award voor jou met liefs van mij,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nouja! Heb ik gewoon gewonnen! Wat een verrassing! Ik ben superblij!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geluk voor de winnaars !
    En jij bedankt voor het organiseren van deze geweldige give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt 3 mensen heel blij gemaakt denk ik, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte met het winnen van deze mooie pakketjes dames!!
    Silly Bedankt voor het organiseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd aan de winnaars! (ben stiekem wel een klein beetje jaloers hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoera voor de winnaars en snirf voor mezelf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Winnaars gefeliciteerd!! Bofkonten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen