vrijdag 8 juni 2012

At home #6...

Welkom...kom binnen...
Welcome...come in...



...doe je jas uit...en misschien ook je schoenen?...
...put off your coat...and maybe your shoes too?...



...wees niet verlegen, kom gerust verder...
...don't be shy, come on in...



...dit is onze eenvoudige, maar o zo fijne keuken...
...this is our simple, but oh so pretty kitchen...




...mijn blauwe servieskast, vol met schatten...met rechts een kleine blik
in de huiskamer...
...my blue kitchen closet, stuffed with treasures...with a view to the
livingroom on the right...





...mijn favorite plek om te zitten, met een deken, tijdschriften, mijn haakgarens
en zachte kussens...
...my favorite place to sit, with a blanket, magazines, my crochet yarns and
soft pillows...






...het speelhoekje van de Meisjes, met grote opbergboxen voor alle speelgoed...
gelukkig mag ik wat ruimte inpikken voor mijn woonbladen ;-)
...the playing corner for the Girls, with big boxes for their toys...luckly i'm allowed
to use some space to store my home magazines ;-) 





...de altijd-anders-ansichtkaarten-muur...
...the ever-changing-postcard-wall...



...en wat vaasjes op de schouw...
...and some vases on the fireplace mantle...




...fijn weekend! xx
...have a nice weekend! xx

43 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes in jouw schattenkast :-)
    Fijn weekend!
    en dat netjes...dat viel mij ook op ja.... hier is het altijd rommelig,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er fijn uit, en Zooo netjes! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, ik hou ervan. Lekker licht en ook zo fleurig. Fijne spulletjes ook allemaal :-) Ik vind keukens van andere mensen altijd zo leuk om te zien en wat is Homespun een gaaf boek hè.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om je Thuis te voelen hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om een kijkje in jullie huis te krijgen. Wat een knus thuis is het!

    Ik zie dat jullie een houten aanrechtblad hebben, blijft dat van jullie goed? Heb je misschien tips om het mooi te houden? Wij hebben er ook eentje maar helaas blijft het niet mooi; het gaat werken ondanks dat we het geregeld oliën.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er gezellig uit! Heerlijk he, zo je Thuis voelen in je eigen huis...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Vooral de eerste foto en het doorkijkje naar de keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankje voor een tour door je huis! wat super mooi! vooral je kast met schatten is prachtig!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een Écht Silly Old Suitcase huis!! ;) Mooi! en inderdaad...zo netjes! Erg leuk om zo een blik over je schouder te mogen werpen. Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk en gezellig huis! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij woont precies in een huis uit een interieurboekje... zoooo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel voor de inkijk in jullie keuken (en kamer)! Wat een vrolijk licht huis hebben jullie! Super (en zo netjes ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a lovely home you have, thank you for giving us a peek! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat grappig, dacht altijd dat je veel meer kleur in je huis zou hebben. Meer tutteltjes etc.
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeeeeeeeeeeeeeeel gezellig huis heb je,
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijke beelden. Dank voor de blik in jouw huis.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwie, mooi hoor! Wat een fijn en leuk huis! En de servieskast...daar heb ik helemaal geen worden voor!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zalig binnen kijken! Wat een leuk huis, ziet er helemaal uit als een " thuis"!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A beautifull home ! Colours, light and comfort ☁

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ok, you have kids and a busy life like the rest of us, so how is your house so tidy? Ours is more of a 'Welcome, come in, mind you don't break your neck on a stray car/pencil/block. Move the dollies and find a seat...'. I bow down to your superior housewifeliness!

    Eleanor x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk zo'n wandelingetje door je huis en wat een lekker huis heb je! En heel gezellig en met heerlijke kleurtjes in huis. Je keukenkast is een plaatje en ik zag al diverse Pipspulletjes staan. Ook mijn favoriete stijl in de keuken. Hartelijke groetjes, en ook een fijn weekend. Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je dit laat zien, zo gezellig en zoooo netjes opgeruimd! Die prachtige blauwe kast met al het moois erin, het houten tafeltje naast de stoel/bank, helemaal leuk! Fijn he, een wit huis met veel kleurtjes, ik houd er ook van!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De bordjes aan de wand van de keuken, vind ik erg gezellig en de oude bloemenkopjes: Ik ben er gek op....
    Leuk huis! Geniet er van...Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wouw gezellig! Dank voor het binnenkijken..ik herken er wel wat in.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een fijn huis zo te zien!!
    Mooie plaatjes heb je er van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig leuk en ik ben weg van je servieskast!! De kleur én de inhoud :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk dat we even bij je binnen mogen kijken in je gezellige huis! Gevuld met prachtige en kleurrijke spullen.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige servieskast kast heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi en gezellig huis!!!! Geweldig al dat vrolijke servies. En inderdaad, wat netjes.....!!!! Goed weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful home! Love all your colorful and sweet touches! Enjoy your weekend! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Thanks for the wonderful tour.. I loved your hardwood floor and the hall tiles along with all the other little treasures!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een gezellig huis! En grappig, zo berg ik de kleine schoentjes hier tegenwoordig ook op, wat een weelde he zoveel maar zo staat het altijd netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijke foto's. Die schoenentassen ga ik hier ook invoeren. Nu hebben ze steeds een schoenenberg maar dit staat veel vrolijker!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zou me gelijk thuis voelen-Maartje en da's een goed teken. Enjoy it-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk hoor om even binnen te gluren ;o) was het bij mij maar zo netjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. waauw, wat gezellig! en fleurig! ik zie ook dat je een houten aanrechtblad hebt, super mooi, maar pas op voor boktor dit zou echt zonde zijn

    BeantwoordenVerwijderen