zaterdag 23 juni 2012

Brighten up da house!!


...als het buiten donker en grijs is...
(en de lucht ziet er indrukwekkend uit)
...if it's dark and grey outside...
(and the sky is looking impressive)







...zit er niets anders op dan het binnen op te fleuren met kleurige
theepotten, bloemen en vrolijke kussens!...
...there's nothing else to do than brighten it up inside with coloured 
teapots, flowers and happy pillows!...






















Geniet van je weekend!
Enjoy your weekend!




xx

15 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die bloemen en kleuren! Fijn weekend en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vrolijkheid in huis : da's altijd een goed idee ! ook een goei en fleurig weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie het al..., :-) dit wordt een hele fijne zaterdag met bloemen, haken, thee en fijne woonbladen...Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, al die kleurigheid. Wij hebben mazzerl tot nu toe denk ik. Een stralende dag. Wel winderig, maar goed..we wonen dan ook in Zeeland;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee... ga ik ook doen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat ontzettend vrolijk! De zomer in huis halen. Mijn bloemen staan ook weer te stralen in mijn huisje ( zie mijn blog )! Ik kan daar zo van genieten. Maar schijnt de zon niet een klein beetje? Hier in leiden komt ie af en toe tevoorschijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. you've always got the cheeriest fabrics :)
    have a super weekend~~

    BeantwoordenVerwijderen
  8. absolutely delightful!! happy weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So bright and cheery are you pretty flowers, and vases! Wishing you a lovely and creative weekend! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my. This puts me so in the mood to go thrift store shopping. I wonder what I will find today.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben meteen vrolijk, had ik even nodig, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo... als ik zin heb in bloemetjes bekijk ik deze blogpost gewoon. Want wat een heerlijke bossen heb je gefotografeerd. Scheelt mij weer een ritje naar de bloemist ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De bloemetjes binnen zetten! Ziet er gezellig uit. Wat ga je voor leuks haken?

    Groeten,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Olá, amei conhecer seu blog. É tudo tão lindo por aqui. Seus Trabalhos encantam os olhos e a alma.
    Bj

    BeantwoordenVerwijderen