zondag 24 juni 2012

Deze week...This week...

...zit ik nog steeds in die heerlijke 'flow of making'...
...i'm still in that delicious flow of making...






...was Het Weer erg veranderlijk...
...The Weather was very changeable...





...en daarom besloten we onze zomerjurkjes binnen  in huis te dragen...
...and we decided to wear our summerdresses inside the house...






...hingen vrolijke rokjes in de wind...
...there were happy skirts hanging in the wind...










...genoot ik van zelfgezaaide tijm die lekker groeit...
...i enjoyed home seeded thyme growing very well...





...en zag ik dat de tak die ik kocht voor 1,50 euro wel degelijk
kans heeft om een gezonde bramenstruik te worden...
...and i saw that the twig, which i bought for only 1,50 euro,
do have a chance to become a real blackberry bush...




...rommelde de Meisjes wat met plantjes in de tuin...
(zelfgezaaide ijsbloemen waar ze trots op zijn)
...the Girls were playing with some plants in the garden...
(they are proud on the ice flowers they seeded)







...bezochten we een rock-festival, en het weer was prachtig en
de biertjes smaakte goed ;-)
...we visited a rock-festival, the weather was beautiful and  so 
a beer tasted very good ;-)





Fijne, drukke week, klaar voor een nieuwe!
Hoe was jullie week? ik hoop dat ie goed was...
fijne avond, xx
A busy, pretty week, ready for a new one!
How was your week? i hope it was well.
Have nice evening, xx





17 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een heerlijke week, ondanks het veranderlijke weer! groetjes, Marieke (threeforaparty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een prima weekje. En wat leuk die eerste twee foto's/kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar zo zalig! Die kunstwerkskes zijn inderdaad kei sjiek! En dat kleedje...ze ziet er uit om op te eten; de rest is ook geweldig, leek een hele fijne week! De onze was ook zalig...meer nieuws op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me aan bij Mars, super die eerste twee afbeeldingen! Ik vind het knap, zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen! En wat heeft je dochter een prachtig jurkje, heb je deze zelf gemaakt?
    Ik hoop dat je creatieve flow nog even zal aanhouden en wij fijn mee kunnen genieten!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, je ziet er goed uit :-) Grappig gedaan hihi.
    Wat een lekkere beentjes heeft je grietje.... en natuurlijk een lief jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je!
    Het jurkje is een H&Mtje van een paar euro,tja, ik koop ook wel es wat ;-)
    Ik kocht het voor het model, niet zeker of het zou passen...
    Het model is inmiddels overgetekend op patroonpapier want ik
    heb nog hele fijne lapjes liggen.
    En het past ook nog.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee van die jurkjes, gaan wij morgen ook doen, zet de verwarming vast aan:P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou op de foto's is niet te zien hoor dat het weer niet zo mooi was! Heerlijk vrolijk allemaal.
    Hoe maakte je die fotokunstwerkjes?? Erg leuk!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O heerlijk, je maakt de dag vrolijk ondanks het verandelijk weer..Geniet van je kleurtjes en 't biertje :-)) Fijne week gewenst, nog 2 weken en dan is er vakantie...Heerlijk, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er uit als een heerlijke weekendje. Volgende week weer zo één.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh I love the collages of the first 2 pictures - absolutely beautiful and sweet!Despite of the changeable weather your week looks perfect! mille

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gezellig hier! leuke foto's!

    en een rock festival? vet stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely peek into your world as usual Maartje. However did you make those collages with you in? Very clever.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op deze manier komen de gezellige zomerjurkjes en rokjes toch uit de kast! Hier een rustig weekje achter de rug, niet helemaal fit, dus er komt momenteel weinig uit mijn handen.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love the photos of you creating! So fun! Did you do that on Photoshop? Beautiful skirts, and so glad the sunshine came out for you!! Happy week! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh no, no Photoshop...just old fashioned
      cutting and pasting ;-)

      x

      Verwijderen