zaterdag 30 juni 2012

DIY-Tutorial; easy holiday fabric wind catcher...

Joepie!
Vakantie!
Woohoo!
Summerholiday!

De Meisjes zijn zes weken vrij.
Omdat mijn Lief de komende paar weken moet werken zullen mijn dagen druk
en goed gevuld zijn...
Maar zolang het niets te maken heeft met schooltassen inpakken-broodtrommels
vullen-om half zeven opstaan en De Tijd op de klok, zal ik ervan genieten  ;-)
The Girls are off school for six weeks.
Because my Love have to work these first few weeks, my days will be 
filled and very busy...
Just as long it don't involve packing schoolbags-preparing lunchboxes- wake
up at half past six and watching The Time on the clock, i will enjoy it  ;-)

Vakantie = rustig aan-lekker makkelijk-lekker lui...
Holiday = keep calm-just easy-pretty lazy...

...daarom voor jullie deze tutorial, makkelijker kan niet:
...that's why i give you this tutorial, can't be easier:















...laat de zon en de wind hun werk maar doen...
...let the sun and wind do their job...

xx







22 opmerkingen:

  1. Goed idee! Ga ik eens uitproberen (ehm, waar heb ik dat sokkenrekje ook alweer neergelegd...)

    Fijne zomer! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee toch weer !
    Enne.... fijne vakantie !
    Hier moeten ze nog 3 weken naar school (Laura 2.. omdat groep 8 eerder afscheid neemt).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat geeft meteen een zomer-gevoel, LEUK!
    Fijne vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee, ga volgende week zo'n hangertje kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, ziet er gezellig en zomers uit! En mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig idee, en zo simpel - geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal gaaf voor op het Kinderdagverblijf-nu alleen nog van die leuke rose hangers scoren-een mooie zondag toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. EERUUUG leuk gedaan die ga ik zeker onthouden ... ik heb nog kralen liggen lint veren ... ik zie het helemaal voor me ...

    Fijne vakantie ...

    Groetsssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LEUK, geniet van je vakantie.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gorgeous! my kids still have 3 weeks of school then I might be trying this!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the fabric strips. Where do you find your fabric?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super Idee!!

    Dank voor het delen :D :D

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke leuk en vrolijk!
    Hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is so simple and so very cool. Makes me want to run off now and cut strips of my stash of vintage sheets! melx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love this...looks so much prettier than our usual socks and undies out to dry ;-)
    Thank you...inspiring and pretty as always :) xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi, I love it when I hang my just washed vintage sheets on the line, they just look lovely, beats work shirts and school uniforms anyway! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha! Leuk! ( En dat lukt mij denk ik ook nog wel!) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So cute...I just used one of those hangers for a Christmas photo shoot. Love your idea.

    BeantwoordenVerwijderen