vrijdag 1 juni 2012

Hallo Vrijdag...Hello Friday...

...bijna weekend!
...almost weekend!

Ik begin op deze vrijdag alvast met genieten.
De Meisjes zijn vrij en ik zit rustig te haken terwijl zij de
mooiste tekeningen maken...
(de twee volle manden met wasgoed die opgevouwen moeten worden
negeer ik dan maar even...)
I already started to enjoy this Friday.
The Girls are off school and while i do some crocheting they are
making the most beautiful drawings...
(for now i'm ignoring two full basket with laundry that have to be folded)







Vanavond ga ik uit, wijntjes drinken en tapas eten in Maastricht!...
Tonight i'm going out, drinking wine and eating tapas in Maastricht!...

...en de rest van het weekend ga ik relaxen op de bank...;-)...
...and the rest of the weekend i will relax on the couch...;-)...



...naaiwerk afmaken...
...finishing some sewingprojects...






...aan nieuwe ontwerpen werken, en dat heeft alles te maken
met het oppakken van een 'oude liefde'...
...working on new designs, it's all about picking up an 'old love'...



...recepten uitproberen...
...trying some recipes...




...en een leuke Give-Away voorbereiden!
...and preparing a pretty Give-Away!

Ik wens jullie allemaal een mooi weekend, wat zijn jullie plannen?
Graag tot volgende week...Geniet!! xx
I wish you all a great weekend, what are your plans?
Happy to see you back next week...Enjoy!! xx



23 opmerkingen:

  1. Wat maken je meiden toch mooie tekeningen!
    Heel veel plezier in Maastricht, lekker tapas!

    Ik ga een vloer slopen en misschien zondag de mountainbike aantrappen sinds lange tijd....misschien he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sounds great!have a super weekend... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een heerlijk weekend, heel veel plezier.Haken, naaldvilten en family time staan bij mij op het programma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk toch, de was ontwijken en lekker gaan haken. Zoiets heb ik ook de hele ochtend gedaan...maar ga nu toch maar aan de slag in huis. Ik ben erg benieuwd naar je nieuw ontwerpen met je oude liefde, je maakt me nieuwsgierig hoor :)
    Veel plezier vanavond en de rest van dit weekend. Dat gaat wel goedkomen zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Delightful squares, and of course the artwork is fabulous and he fabric, love....Have a happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey,
    Wat grappig, ik ga ook vanavond wijntjes drinken en tapas eten, gezellig, haha, tot vanavond lieverd xxxx
    Groetjes
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt een druk weekendje! Maar wel gezellig!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekkere kleurtjes weer !
    Fijn weekend alvast !
    Hier begint het weekend morgenochtend (errug vroeg) langs de voetbalvelden want zoonlief heeft een toernooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan ook heel goed volle wasmanden negeren (-:
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel plezier dit weekend... maar dat gaat geloof ik wel lukken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt goed! Fijne plannen heb je. Veel plezier en ik geniet van je kleurrijke foto's. Vooral de kindertekeningen...super! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ga jij een heeeeeeerlijk weekend tegemoet!! En wat kunnen jouw meiden prachtig tekenen zeg!!

    Wij hebben een heerlijk relaxweekend en rommelen dus een beetje in en rond het huis. Heerlijk als je een weekend niets moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oe mooie kleurtjes en mooie tekeningen!
    Veel plezier vanavond!
    En ik..ik zit nu op de bank met dochter en een logeetje en morgen werken ;(
    En zondag ga ik waarschijnlijk naar de live verkoop van een nieuw avontuur (leuk!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker haken en de meisjes tekenen, een perfecte combinatie!! Klinkt heerlijk jouw weekend, vooral die bank spreekt me aan.... ;-) Die ga ik ook opzoeken komende dagen. Geniet van Maastricht (en je bank natuurlijk)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Happy weekend :) I love your little squares and cute pictures xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love the grannies!! The colors are so pretty!! Happy weekend!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn weekend! (maar dat gaat wel lukken zo te lezen) Hier? Grasmaaien, klussen enz. voor vandaag en morgen hopelijk heerlijk knutselen en rommelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooh, wat een zalige post dit!! Lekker fleurig (en nu heb ik zin in tapas, mmm). Ik wil ook aan een nieuw grannyproject beginnen... dat witte in de tweede tour, dat vind ik wil wat!
    Ik heb met met Marjolein en Kris (van Round Robin) gebrainstormd over het Robin Magazine. Hoe cool is dat!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. klinkt als puur genieten!! Ook een heel mooi weekend voor jou en je gezin...maar zo te lezen gaat dat helemaal goed komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De was blijft wel liggen, af en toe moet je gewoon even lekker genieten ;) Heerlijk hoor een wijntje met tapas... Geniet van je weekend, het klinkt gezellig! Hier een druk weekend: gymwedstrijden, bruiloft, bbq... maandag maar weer bijkomen ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love your crochet colour selection and your girls artwork- can feel the summer in the air over your way. melx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zag je bij 'ingting' voorbij komen en was nieuwsgierig geworden. Leuk blog!

    BeantwoordenVerwijderen