dinsdag 5 juni 2012

Hey Hey...here's a Give Away!...

Het is tijd voor een Give-Away!
Helemaal blij en verbaasd over de 600! volgers die ik vorige week bereikte
en met een té volle koffer geef ik graag wat kofferschatten weg...
It's time for a Give-Away!
Very happy and totally amazed to see i reached 600! followers last week
and with a stuffed suitcase i really like to give away some presents...

Drie verschillende pakketjes heb ik samengesteld vol met
kleine schatten uit die gekke oude koffer.
Het enige wat je hoeft te doen is een reactie achter te laten onder dit bericht
en mij te vertellen welk van de vijf  pakketjes jij het leukste vind, en waarom.
I have made three different packages filled with little treasures from
that silly old suitcase.
The only thing you have to do is leave a comment below this post and just
let me know which of the packages you like the most, and why.

1
Vintage behang, lapjes stof, vintage memorykaartjes, lavendel-speldenkussen...en meer...
Vintage wallpaper, scraps of fabric, vintage memory cards, lavender pincushion...and more...



2
Vintage behang, pompom slinger, vintage memory kaartjes, oorstekers met kleine roosjes...en meer...
Vintage wallpaper, pompom garland, vintage memory cards, earstuds with tiny roses...and more...



3
Vintage behang, lapjes stof, vintage memory cards, oorstekers met kleine roosjes...en meer...
Vintage wallpaper, scraps of fabric, vintage memory cards, earstuds with tiny roses...and more...


Meedoen met deze Give-Away kan tot 25 juni!
You can join this Give Away till June 25!


Voor iedereen een fijne week!
...mocht je je afvragen waar ik toch zó druk mee bezig ben?
Ik werk aan nieuwe kofferschatten!!
I wish you all a nice week!
...and if you wonder why i'm so busy? 
I'm working on new suitcase treasures!!



230 opmerkingen:

  1. ooh wauw ! Ik wil graag meedoen !
    Kofferschat 3 heeft mijn voorkeur omdat er veel groen in zit, mijn lievelingskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pakketje 3! Ik ben dol op stofjes en twijfelde tussen 1 en 3 maar de oorstekers geven de doorslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeli met al die volgers!! Ik doe graag mee, leuk!! Setje 3 spreekt mij erg aan. Hele fijne zonnige dag gewenst! p.s: Doe mij ook zo'n te volle koffer.... :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en ook nog waarom....nou tja, moeilijk kiezen was het wel, maar ik heb nogal een ding met groen, vandaar. :D

      Verwijderen
  4. Hoi Maartje, wat een geweldige give away pakketjes!

    Ik doe heel graag mee voor pakketje drie....daar zie ik zoveel moois. Stofjes in 'mijn' kleuren, behangetjes zo mooi om in te lijsten, een prachtig speldenkussentje (kan dat foeilelijke speldenkussentje met van die rare chinese poppetjes eindelijk eens vervangen worden)en...ik zie prachtige memoryplaatjes die ik zelf nog niet heb. Oh,oh, wat zou ik daar weer mooie memoryboekjes mee kunnen maken! Het meisje met het gele jurkje, het gansje, het plaatje met de kaars...

    En nu maar duimen voor mezelf en aftellen tot 25 juni...en ik ga even een linkje plaatsen op mijn blog. Fijne dinsdag en ik ben benieuwd naar de nieuwe kofferschatten, je maakt met nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd en ik doe graag mee, pakketje 1 heeft mijn voorkeur. Een lavendelspeldenkussen en een uilenkaartje......wat wil een mens nog meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I´m in!!! Lovely give away - i like them all!

    2, 1 & 3 is how i like them most ;O)

    Lovely blog - it´s new for me, but love to follow from now on ;O)

    Best regards Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh la la...what a beautiful give away. Honestly, I can't choose. I've been looking at the three packages, and I simply can't choose. So if I'm one of the lucky ones, I'll leave it to faith :-)
    Have af great day. Hope that the sun is shining on you.
    Kate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice give away! Difficult to choose, but I go for number 3, because I love green!

    Thank you and have a nice day!

    Liz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, leuk!
    Ik kan niet kiezen tussen 1 en 3... ik vind de lieve bloemetjes stofjes van pakketje 1 heerlijk, maar de retro printjes van pakketje 3 ook! De speldekussentjes en de behangetjes vind ik bij allebei super... ik kan gewoon niet kiezen!
    Leuke give-away zeg :) en gefeliciteerd met je 600 volgers (wauw!)

    Lefs, Audrey
    hetkabinet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie pakjes geef je weg, vooral het behang vind ik erg gaaf! Ik doe graag mee voor pakketje nr 3!
    EN nu maar duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAt een mooie give away! Gefeliciteerd met al zoveel volgers!!! Pakje 1 vind ik erg mooi, ik waag graag een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga voor 1! En droom over 600 volgers.....maar met m'n 16 ben ik ook blij hoor. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige give-away: luxe hoor! Pakketje 1 spreekt mij wel aan als ik mag kiezen. Toi toi toi, groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een kleurrijke pakketjes, en 600 volgers is nog al niet wat zeg...knap gedaan ,ik zou nog niet weten hoe!!!
    Voor het eerst doe ik een gokje ,nog nooit mee gedaan ,maar dit ziet er zo leuk uit. Ik doe mee voor pakketje 3 denk ik ... uhh ja. Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Maartje,
    Wat een leuke give away!En gelukkig hoef ik niet uit zoveel pakketjes te kiezen.Pakketje 1 heeft mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ow wat mega leuk!!!! En vind het altijd al zo leuk om op je blog te kijken. Altijd die heerlijke frisse echte meiden kleurtjes. Daar wordt ik gewoon vrolijk van.
    Daarom kies ik voor pakket nr 1. Daar zitten namelijk die ow zo heerlijke frisse kleuren in waar ik naar op zoek ben. Maar niet gauw durf te kopen omdat me man het niks vind. Eigenlijk ook logisch want hij is geen vrouw en nu ik wat meer me vrouwelijk wil voelen kan dat pakketje me prima helpen denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke give-away, en ja, ik doe graag een poging :)

    Pakketje 3 zou ik erg leuk vinden om te krijgen, vooral vanwege die mooie stofjes! Ik ben momenteel helemaal 'into' tassen maken en ik zou deze stofjes daar graag voor gebruiken.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh my, wat werelds ! Die memory kaartjes komen me heeeeeel bekend voor hihi maarre... toch doe ik mee hoor, want ik zie wel echt veel ander leuks wat me aanspreekt. Maar vertel toch eens, hoe moeten we nou kiezen? ai ai ik weet het niet !
    Met ineminemutte kom ik op pakketje 3. Ik duim !
    En 600 volgers, wow ! Da's veel ! Ik heb er bijna 200 en dan is er een give away (raadt eens... zeker... die memorykaartjes! want die heb ik inmiddels 2x (dat spel). x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met zoveel volgers. Ik ben er een van en geniet altijd van je kleurrijke blog. Ik wil graag meedoen voor pakket 1, lekker veel roze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 600 volgers, proficiat!
    Leuke pakketjes, ik ga voor pakketje 3 gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waw, je hebt ook een hele mooi blog!!! Ik waag ook graag mijn kans... voor pakketje nr°3.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oooh super leuke give away !
    Ik ga vor pakket 3 waarom :
    -oorstekers kan je nooit te veel hebben
    -Die lapjes stof weet ik al wel wat projectjes voor
    -Vintage behangpapier komt van pas voor mijn letterkast die ik aan het pimpen ben !
    -...
    Spannend :D
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kofferschat 1 is helemaal mijn ding. Superleuke stofjes waar ik wel raad mee weet... En dan het retro behang. Ooh, ik zwijmel al weg... Een bestemming weet ik daar wel voor... Mijn letterbak kan nog wel wat retro-vrolijkheid gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Pakketje 3 is helemaal mijn ding! Met die stofjes weet ik precies al wat ik ga doen!
    Proficiat met de 600 volgers! Way to go!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk die give away.
    Ik heb er ook een lopen via facebook (http://www.facebook.com/#!/pages/Mamaakt/391900107526700)
    Maar goed, vooral vanwegen de stofjes ben ik weg van give away 3. Hoewel ik nummer 1 ook heel gaaf vind.
    Als de lapjes groot genoeg zijn wil ik best een zonnehoedje voor je maken van de stofjes mocht ik in de prijzen vallen :-)
    De memory kaartjes gaan verwerkt worden in een projectje voor aan de muur, de behangetjes owww daar heb ik zoveel ideetjes mee en de oorbelletjes vind ik geweldig leuk, maar ik denk dat ik die doorgeef aan mijn schoonzusje om te vieren dat ze een kindje verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I love number one, the owls make me smile, the king reminds my of a funny story,i LOVE the lavender pincushion and all the colors together, makes me wanna create lovely things.

    - Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, wat veel volgers èn wat een super give-away!! Ik waag graag een kansje en ga voor pakketje 1, maar eigenlijk zijn ze allemaal hartstikke mooi! Pakketje 1 spreekt me aan door de kleuren en de gebloemde stofjes, mjummie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw wat een geweldige GiveAway!! Ik doe graag mee voor nr1, helemaal mijn kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a wonderful giveaway! The prizes you've gathered are all so pretty I had a hard time choosing my favorite. But in the end number 3 is my favorite since it has so many of my favorite colors and number 1 is my second favorite since it has a fairytale like atmosphere. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende giveaway ... Kan bijna niet kiezen! Ik ga voor nummer 3

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ooohhh ik doe heel graag mee en dan voor pakketje 2 en waarom ik wou zeggen omdat ik gek ben op vintage en die prentjes maar die zie ik bij alle 3 pakketjes maar die pompoms zijn zo leuk en vrolijk!. Succes met je nieuwe kofferschatten, ik ben weer razend benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik doe heel graag mee!! Ik zie bij pakje 3 een stofje liggen wat ik heel heel graag wil hebben! Doe je ook mee met mijn give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met zoveel volgers! Ik snap heel goed dat er zoveel volgers bij blijven komen, want je blog is zo vrolijk en mooi!
    Ik doe graag mee met pakketje 1 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw!! 600 volgers and couting. Wat een prestatie!! Je hebt dan ook een geweldig inspirerend blog!
    En je give-away is ook werkelijk prachtig, zit hier bijna te kwijlen ;-)
    Hoewel ik het moeilijk vind kiezen, doe ik graag mee voor nr. 1. Ik vind de kleuren erg mooi en dochterlief reageerde erg enthousiast op de bloemetjes, de kaartjes en de roze armbandjes (en ze is nog maar 2,5, dat beloofd wat later ;-))
    Jij ook een hele fijne week en veel plezier met het creëren van je nieuwe kofferschatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ben al een hele tijd een stille volger van je, maar nu kan ik echt niet meer stil blijven hoor. Ik ben helemaal gek op jouw mooie maaksels en al die prachtige stofjes. Heel graag doe ik dus mee aan jouw give-away en dan ga ik voor setje 1, zulke mooie lieve kleurtjes...
    Ik wens je verder een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  36. De kaartjes van het memoryspel zijn trouwens precies hetzelfde als het spel dat wij vroeger thuis hadden. zo leuk om het hier weer terug te zien...
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Waua, wat een leuke en lieve give-away!
    Ik doe graag mee voor pakketje 1 omdat de lapjes die daar inzitten, super fleurig zijn voor de dekentjes die ik naai voor een weeshuis in Addis Ababa (Ethiopie). HEt uilenkaartje is voor mijn moeder die uiltjes verzamelt en het behang hou ik dan zelf. Ik ga duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lovely giveaway. I like them all but 3 has to be my favourite.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw! Dat zijn al veel reacties! Toch waag ik graag een kansje voor pakket 1. Maar ze zijn allemaal fantastisch! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat gaaf! Ik ga voor pakketje 1, want ik ben stapel op die patroontjes met bloemetjes.Dat zou erg mooi op het nieuwe kamertje van onze jonste passen... Errug leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. The bright colors of the pom pom's caught my eye immediatley!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heel graag waag ik ook een kansje!
    Want het zal vast maar een heel klein kansje zijn met alle reacties die binnen gaan rollen.
    Maar wie niet waagt wie niet wint, toch?
    Ik ga voor pakketje 3.
    en nu ga ik even bedenken hoe ik de schikgodinnen gunstig zou kunnen stemmen!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk ik doe mee :)! Wie weet!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wow, 600 volgers alweer! En wat een leuke giveaway, ik doe heel graag mee, voor pakketje 1 of 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. beautiful giveaway, indeed!!! congrats for your 600 (more) followers!!!
    If I can choose, i prefer package 3 simply because I really like the fabric selection!
    Thank you, xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oei.. Ik kan niet kiezen tussen 1 en 3..
    En alleen om zo al naar te kijken is het heerlijk. Nu al geslaagd dus;)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Congrats on hitting the big 600! I would love to win number 3, love the colours of those fabrics. melx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. 600! Proficiat!
    pakketje 3 heeft mijn voorkeur, omwille van het groene-bloemen-stofje!

    grz

    BeantwoordenVerwijderen
  49. 600 volgers, dat is een heleboel zeg! en ik ben blij dat ik daar 1 van ben ;-)
    ik waag graag mijn kans voor het 3de setje. Het grasgroene kleur van de stofjes sprong me direct in het oog! Eigenlijk is het ganse pakketje supervrolijk met al die felle kleurtjes :-) dit doet me toch een beetje aan de zomer denken, niet?:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Proficiat met je zoveel volgers!!!
    Ik doe graag mee met je give-away... voor pakketje 3... Ik wou zeker eentje met stofjes en van pakketje 3 staan de kleurtjes mij meer aan van het totaal pakketje.
    Nu duimen dat ik win!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar met pakketje 1 zou ik ook heel blij zijn!!

      Verwijderen
  51. Gefeliciteerd wow 603 volgers dat is toch helemaal geweldig!!!
    En dan ook nog zo'n super give-away ehhh 1 of 3 eeehh ik ga voor 3!!!!De kleurtjes van de stofjes en de oorbelletjes helemaal mijn ding:)
    Veel succes met werken aan je schatten ik vind het helemaal top!!X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gefeliciteerd ! Ik doe graag mee, voor pakketje 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Jeetje wat veel achtervolgers he?
    Ik ben helemaal weg van pakketje 1 vanwege de kleuren vooral!
    Dusse, die heel graag...!
    Morgen start ik ook een "geef es wat weg", kom je een kijkje nemen? Zou ik leuk vinden!
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wow zoveel volgers!!! Gefeliciteerd!!
    Ik doe graag meer voor pakketje 1, helemaal mijn kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd!

    Erg leuke giveaway... ik doe graag mee voor pakketje 3! Maar wat een leuke spullen in alledrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Waauw wat een toffe give away. Ik doe heel graag mee voor pakketje 3 omdat ik heel erg fan ben van stipjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. joke kortbeek5 juni 2012 13:54

    Gefeliciteerd! Ik ben ook een volger, maar niet geregistreerd, dus tel er maar 1 bij op. Ik word altijd heel blij van de dingen die jij maakt. Dus als ik mag kiezen, zou ik pakketje 1 kiezen, dan kan ik mijn poppenhuis pimpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. ooooooh wauw ik doe heel graag mee voor pakketje 1!!!
    Toppie zeg ennuh gefeliciteerd met 600 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ooh pakketje 1....daar wordt uk nu al blij van

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Huh, ik ben reactie nr. 62!!!, maar ik ga toch een gokje wagen voor pakketje nr. drie omdat ik daar de memory kaartjes van vroegen in herken!
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Alledrie de pakketjes zien er super uit. Maar de kleuren in pakketje 1 spreken me het meest aan. Volgens mij zie ik ook twee armbandjes daar maak ik hier thuis dan twee meisjes blij mee. Na je tutorial om de zijkant van een kast met behang te beplakken ben ik ook hard op zoek naar stukjes vintage behang.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oooh, ik doe graag mee met deze leuke giveaway...
    Ik ben helemaal weg van de kleuren van pakketje 1 ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Haha, jij hebt meer reacties dan dat ik volgers heb :-)
    Gefeliciteerd meid!

    Zelf vind ik de stofjes geweldig, dus pakketje 1 of 3.

    Succes doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  64. I can't pick a fave they are all lovely :)
    Have a lovely week xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Telkens ik op jouw blog terecht kom, denk ik : "Maar waar vindt ze dat toch?" Ik ga voor pakketje nr. 1. Waarom? Voor het behang en de stofjes natuurlijk. Ik zoek op etsy, op rommelmarkten,in de kringloop,... maar nergens zijn de schatten zo mooi als bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ook ik ben verliefd op alle drie de pakketjes <3 Maar als ik moet kiezen,
    dan wordt het pakketje 1, met mooie meisjeskleurtjes voor onze kleine Mieke die binnenkort een nieuw kamertje krijgt dat nog wat kleur kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Goh...wat een verwennerij hier!
    Hier worden we blij van!
    Ik vind alles mooi! Nummer 2 omdat we bijna een verjaardag vieren? euh...ik ga toch voor nummer 3. Omdat ik zo van naaien houd! En binnenkort wil ik 27 tasjes maken voor de kinderen uit mijn klas (als afscheidscadeautje), dus heb nog wel wat leuke, lieve, mooie, flitsende kleine stukjes stof nodig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat zou ik toch graag pakket 1 winnen!! :-) Dus dat gokje waag ik... Nu duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Dikke proficiat allereerst!!! Ik kies pakketje 2! En waarom: ik kon totaal niet kiezen en toen zag ik dat 2 niet populair was, iemand moet zich opofferen hé!? Grapje, die pompon slingers zijn zo mooi en vrolijk, die ophangen in mijn living zou totaaaal geen opoffering zijn!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wauw al 71 reacties! Ik ga mee voor nummer 3!!
    Wat een leuke, vrolijke pakketjes! helemaal in stijl van de blogs over je ' gekke oude koffer' !

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Van harte met je 600 volgers. Ik volg je ook maar volgens mij een stille. Je hebt zulke leuke spulletjes. Heerlijk om ervan mee te genieten. Ik heb zelf geen blog (weet niet of dit uitmaakt) maar ik zou heel graag voor pakje 3 willen gaan. Oh wat lijkt dat me leuk om mee aan de slag te gaan. Dank voor deze give away. En succes met alles. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergeet ook waarom pakje : Voor de lapjes die ik wil gebruiken voor mijn nieuwe hobbykamer.

      Verwijderen
  72. What a wonderful giveaway! Very kind and generous. It's all about the florals for me so it's number one and that Lavender pincushion is gorgeous!
    Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  73. 600 volgers.. wauw! En dan zo'n give away.. nog meer wauw! Ik doe mee voor pakketje 1, heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. 600 ??? Gefeliciteerd!
    Ik vind alle pakketjes even geweldig,
    dus doe graag mee aan deze give-away.
    groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  75. The first one because I love all the goodies and I love the little owl card

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Superleuke Give Away!! Ik ga voor pakketje nr 3, en ik denk een patchwork kussensloop oid van vierkantjes met de lapjes. Smul!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Beautiful little packages! I'd be happy to receive any of them, but my favourite is the third one as it contains some of the 1960s-style fabrics of which I am so fond!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik voeg toe aan de lange lijst van mensen die mee willen doen aan je Give Away.
    Mijn oog is gevallen op pakketje 1.
    Die kleurtjes hé.............daar word je vrolijk en hebberig van.
    Ik heb een linkje geplaatst op mijn blog www.muntstraatje.blogspot.com

    Nu duimen maar,
    Sanmdra

    BeantwoordenVerwijderen
  79. I would love package #3! I have 2 dressers I want to patch work and have had a tough time finding vintage wallpaper!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik zie ik zie een fijn kussentje gemaakt met de stofjescombi uit pakket 3, en nu maar hopen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. wat leuk!
    ik ga voor pakketje 1
    omdat ik wel wat weet om te maken van die lapjes!
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat een fijne giveaway! Voor mij graag pakketje drie aangezien ik geheel addicted ben tot naaien en pakketje een is natuurlijk ook zeer fijn daarvoor.
    Die memory kaartjes zijn bij alledrie ook geweldig, geheel van mijn tijd. Nu dat ik alweer 22 jaar niet meer in Nederland woon zijn dat soort dingen extra leuk! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wauw 600!!
    en wat een mooie give away heb je weer, aagezien ik er al es 1 bij je mocht winnen sla ik over,maar wilde je wel laten weten dat je weer erg mooie spulletjes hebt. x

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een leuke give-away! Ondanks alle reacties waag ik toch een kansje :) Ik doe graag mee voor pakketje 2 omdat die leuke pompom-slinger mijn huisje zoo gezellig zou maken!

    Veel plezier met al je nieuwe kofferschatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. 88 is mijn geluksgetal ;-) IK doe graag mee voor pakketje 3 (of 2 of 1). Gefeliciteerd met zoooooooooveel volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. jeetje wat al een hoop reacties...
    Toch wil ik ook een kansje wagen want het zijn zo'n leuke pakketjes. Ik ga voor nr1, waarom ...kwam het vrolijkste over en dat is nodig met al die regen.

    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Oh, wat mooi allemaal! Tja, dan is het ook niet gek dat je 600 volgers hebt. Ik ben dan geen officiele volger, maar ik kijk zeker 3 keer per week op je blog :-) Ik word zo blij van de kleurtjes en mooie spullen!
    Pakketje 1 heeft mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. amai, ik maak misschien maar een klein waterkansje om één van de gelukkigen te worden die een pakketje thuisgestuurd krijgen, maar toch waag ik maar al te graag mijn kans ! Ik vind alle drie de pakketjes mooi en tof, maar...als kiezen dan toch echt aan de orde komt....dan ga ik voor nr.3!
    nog veel plezier met je kofferschatten, 'k kijk al halsreikend uit naar meer nieuws erover op je blog binnenkort!
    daaaaaaaaaaaaag
    Hilde (alias miekemoeche)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en waarom kies ik nr 3? omdat de kleurtjes van de stoffen mij het meest liggen en ik de memorykaartjes gewoonweg schattig vind!

      Verwijderen
  89. Gefeliciteerd met je 600 volgers.
    Ik doe graag mee met de give away, en ga voor pakketje 2 . in septmebr wordt mijn man 40 en ik ben alvast allerlei versieringen aan het verzamelen om het huis mooi mee te maken. een pompon slinger stond ook op mijn lijstje.
    (By the way, ik heb zelf ook een give away, zie mijn blog :))

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Waauw! Ik ga voor pakket 1. Waarom? Kijk naar die kleurtjes! Ik hou er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Gefeliciteerd. En wat een mooie give away. Ik doe mee voor pakje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hoi! 600 volgers, wat super! Gefeliciteerd! Ik doe mee voor setje 1. Voor het behang en de stofjes..ik vind de kleurtjes zooo mooi!
    Succes met je mooie blog!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Snert wat moeilijk kiezen! Ik vind dat blauwe met roze stofje van nr 3 geweldig én de oorbellen van 2 en de slinger...en de meeste stoffen van 1...
    Oh, geweldige giveaway trouwens en 600+ volgers; wauw!
    Ik kiessss nummerrrr 1, omdat daar toch meer mijn kleuren inzitten qua stofjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wow zeg! Ik doe graag mee voor pakketje 3 omdat ik nog niet veel groene stofjes heb en die toch wel heel mooi zijn.
    En proficiat hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Jaaaa, ik doe mee voor pakketje 2. Omdat pompons nu eenmaal erg leuk zijn, en omdat mijn saaie witte keuken wel wat kleur kan gebruiken. Ook heb ik al meer dan een jaar geen oorbellen gedragen, omdat mijn (baby) zoontje er steeds aan trok. Nu kan het weer; dus hopelijk win ik die lieve oorbelletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. De 100e reactie! Als dat geen geluk brengt! ;) Ik doe supergraag mee voor het 1e pakketje... de kleurtjes passen zo goed bij mij.. en mijn huis... Maar voordat ik los ga over de kleurtjes moet ik misschien toegeven (Is de 1e stap toch?:)) dat ik een verslaving heb van oude papiertjes en dan met name vintage behang... Het is prachtig... Ik hoop dat ik deze "verslaving" in stand kan houden met je mooie pakketje! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wij doen mee!!!

    Super leuk! Gefeliciteerd met je 600 volgers! en dan te bedenken dat wij met zijn tweeën er één van zijn!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wauw! Wat een leuke give-away en proficiat met zoveel volgers! Pakje 3 zou ik héél graag willen winnen! En op naar de 700 volgers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Oh! Thanks for this very special giveaway.
    I love your blog!
    The 1. I like the most, there is beautiful fabric, I see and I'm so in love with nice fabric.
    Wish you a very nice day.
    Eos

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik heb juist de naaimachine en je blog ontdekt ;-) en het maakt het leven zoveel leuker. Dus ik doe met plezier mee aan een give-away! Ik vind pakketje 1 het leukste, want van bloemetjes stofjes wordt ik helemaal gelukkig en creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Hee, ik dacht al eentje van die 600 te zijn, niet dus. Ik volgde je al via je feeds, maar nu ook officieel! Ik ga graag voor het setje met het speldenkussentje, omdat ik ook weer hard aan het naaien ben. En je me geinspireerd hebt met je naaiwerk (bv kussen en ook vlaggenlijntjes!). gr Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wauw wat zijn er al veel mensen me voor gegaan! En dat allemaal op 1 dag!! Nou moet ik zeggen dat ik ook altijd uitkijk naar je blogverhaaltjes! En wat een prachtige stofjes heb je weer!!

    Dat wordt moeilijk kiezen! En overal zitten kaartjes waar ik vroeger met mijn oma altijd een spelletje memory mee deed!! Nostalgie!! Dus ja ik doe graag mee! Want ik heb het memoryspel wel geërfd van mijn opa en oma, maar daar kan ik niet mee gaan knutselen!! En als ik dan toch echt moet kiezen kies ik de derde vanwege al wat ik hierboven schreef en de prachtige groene kleuren!! Appeltjesgroen! ♡♡♡ En het meisje met de gele haren, wat ik toen altijd zo een mooi plaatje vond in spel!

    Fijne dinsdagavond nog!
    Groetjes ♡Koolmade♡

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hallo,

    Gefeliciteerd met zoveel volgers. Weer een geweldige give-away om aan mee te doen. Ik wil mijn kans wagen voor pakket 3 omdat die kleuren ( vooral groen) het best bij mij passen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Van Harte met zo veel volgers! En je hebt er eentje bij... Ik dacht dat ik je al volgde maar nee toch niet , maar nu dus wel. Ik vind pakketje 3 het leukst/mooist omdat de stofjes echt stofjes zijn die ik ga gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Leuke give-away! Ik doe graag mee.
    Paketje 1 heeft mijn voorkeur omdat ik daarin zoveel dingetjes zie die leuk op het babykamertje passen van mijn kleine dochtertje. Ik zie alweer mogelijkheden te over om er iets leuks van te maken.

    Gefeliciteerd met zoveel volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ohhhh…109 reacties en meer dan 600 volgers…
    veel zeg, leuk!

    Wij waren in Hulst bij Vestrock.
    Een heel leuk klimaat neutraal festival met geweldige bands.
    Heerlijk was het echt!

    en oh..ik find het laatste pakketje heel erg leuk, vooral de oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Gefeliciteerd met de 600! Wat een mooie pakketjes, ik doe graag mee voor pakketje nr. 2, omdat ik helemaal weg ben van de oorstekers en de pompoms en eigenlijk ook van de rest, maar die vooral ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Sjonge. Een klein kansje, maar ik probeer het graag.. En dan welke... Uh... Of toch... Nee, toch maar.. Of ... Uh...steun..kreun...moeilijk! Maar ik ga uiteindelijk voor twee. Vrolijke pompoms voor onze knutsel/speelkamer en bellen die heel goed in mijn eigenste oortjes lijken te passen...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Gewéldig ! Graag doe ik mee voor pakketje nr. 3 ♥ groen ♥ !

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Een ieniminikansje, maar ik probeer het toch.
    Ik ben verliefd op dat stofje met die roosjes van pakketje 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Jeetje al 114 reacties zie ik...de kans wordt steeds kleiner. Ik geniet erg van je blog en doe graag mee met de give-away. pakket 1 vind ik helemaal geweldig!
    groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Wat heb je toch een gezellig blog! 1 en 3 zijn favoriet!
    Groet,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wow! 600 followers is amazing, plus of course people like me who read unofficially! My very young blog currently has 1 follower, not sure what the future will bring.

    Giveaway parcel 1 looks gorgeous.

    Eleanor

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik zou graag pakketje 1 ontvangen, met die leuke parel armbandjes en de leuke meiden stofjes, kan ik mooi dingen maken voor mijn twee meiden.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Toen ik hier een paar dagen geleden een reactie achterliet zag ik vanuit mijn ooghoek al het nummertje 600 staan! Wow!!! gefeliciteerd!!! ongelooflijk, en tegelijk ook weer niet zo ongelooflijk met zo'n leuke blog....en dan ook nog zo'n give away!
    Van dat behang slaat mijn hart een slag over ;). Maar ik kan niet kiezen tussen pakketje 1 of 3. In 3 zitten zo'n leuke plaatjes. die vrolijke eend onderaan, de pauw en de mooie appel. Maar de stofjes van 1 zijn werkelijk om te smullen! En die twee uiltjes! zucht...kies jij maar mocht ik uit de tombola komen ;) Je hebt gewoon teveel leuks in de aanbieding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. ooh, set #1 is so pretty... love the look of the fabric scraps!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Wow! How fun :) Congrats on all the followers! Please enter me for a chance to win parcel #1 - I just LOVE all the colors in that one!
    Thanks for your generosity...I always look forward to your posts & pics.
    Smiles, DianeM

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ik vind alle 3 de pakketjes echt leuk, eigenlijk wil ik niet kiezen! Maar als ik MOET kiezen, gaat mijn voorkeur gaat uit naar pakketje nummer 3. Het behang om mee te knutselen, de lapjes om mijn naaimachine weer eens uit de kast te halen en de oorstekers om dat ik een zwak voor heb. Maar ik heb ook een nieuwspelden kussen nodig. ben zo slecht in kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ja ik doe ook mee! pakketje 1 vind ik super mooi vanwege alle roze tinten, die komen hier in het huishouden wel van pas met twee meiden en wat einddatum dat moet gewoon geluk brengen, op mijn eigen verjaardag! Groetjes Boukje van By JM

    BeantwoordenVerwijderen
  120. O wat een super give away! Ik doe heel graag mee voor pakketje 3 en die oorbellen, zo prachtig mooi. Ik gedachten draag ik ze al bijna mijn felgele zomervestje! Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. ohho ik ben al reactie 122....hahaha....wat een enthousiasme....wat leuk voor je!
    Ik ga voor pakketje drie......dan maak ik er iets moois van voor mijn ernstig zieke zus...xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  122. O, ik doe graag mee voor pakketje 1 of 3: het zien er allemaal fijne bloemenstofjes uit. Lijkt me heerlijk om er kleine ritstasjes van te maken. Een speldenkussen is altijd handig, en die oorstekertjes zijn waaaw !

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wow ik kan eigenlijk ook niet kiezen, maar omdat ik hier vier kleine meisjes in huis heb, kies ik toch voor de roze stofjes van pakketje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  124. pakketje 3 is zo leuk!! Dat blauwe stofje is zoooooooooooooo mooi, en de dochter wil heel graag de memorykaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. ik ben zot van pakje nummer 3! Maar zie de rest ook volledig zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wauw! Watn give away! Ik waag graag een kansje voor pakketje 2! Die vrolijke pompom slinger zou aardig staan in mn zomercaravan en ook dat behangpapier is zoo mooi! Proficiat met je 600 blogvolgers, knap! Fijne week toegewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Gefeliciteerd met je 600 volgers. Ook super verdiend met je o zo leuke blog. Ik geniet altijd van je creaties.
    Ik ga graag voor setje 1, die geweldige kleuren enne je vintage behang vind ik top.
    Fijne week en ik ben reuze benieuwd wie de gelukkige gaan worden.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  128. It all looks absolutely beautiful, but I think no. 1 is my favorite.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Zo leuk altijd om die schatten van je te zien!
    Ik ga voor nummertje 3 gewoon omdat ik echt nood heb aan een speldenkussentje, omdat ik de stofjes erg mooi vind en omdat de gans op de memory me doet lachen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. What a beautiful giveaway!! My favorite is no.1. But, they really are all so pretty!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Gefeliciteerd met 600 volgers. En natuurlijk doe ik graag mee. Ik vind het altijd leuk om te zien wat voor een kringloopschatten je maar weer meebrengt. En ik wil graag mee doen, maar vind het wel moeilijk om te kiezen. Ik denk dat het pakketje 1 wordt ben namenlijk dol op stofjes enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Wat een heerlijke give-away...en al 600 volgers... wauw!
    Ik waag graag een kansje voor nummer 1... Op naar de 700 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Gefeliciteerd hoor. Ik kom je regelmatig tegen op ingthings. Doe graag mee aan je giveaway, ik ga voor pakje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  134. What a wonderful giveaway! I love the first packet most, its the colors that hit me hardest + the pictures in the memory cards are just my style. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik zag je give-away op een ander blog en ik kreeg even de (positieve)kriebels toen ik de foto's bekeek...dat memoryspel hadden wij vroeger thuis, ik heb het samen met mijn broer letterlijk stuk gespeelt!! Ik ken alle plaatjes uit mijn hoofd...geweldig om het 'terug' te zien, onze favoriet was een hand met de wijsvinger en de duim op elkaar die noemde we juffrouw 'ping'...vraag me niet waarom:-)) Ik weet niet of je die ook hebt?
    Wat kleurtjes betreft spreekt pakketje 1 me het meest aan, maar ik zou vooral héél erg graag meedoen voor de kaartjes.
    Succes met je prachtige blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Bij het zien van pakketje drie met dat behang en de stofjes krijg ik meteen allemaal ideeën in mijn hoofd. Ook ik had dat memoryspel... Graag doe ik mee aan je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wooooowwww ik ga een kansje wagen voor pakje 3!!! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Amai, je hebt al over de 100 reacties. Ik ga ook nog een kansje wagen. 3 spreekt me het meeste aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wat een reacties heb je al gekregen! Ik doe ook graag mee met deze geweldige give away.
    Ik vind pakketje 1 erg gaaf.
    Ik hou van kleuren en vrolijke printen. Dit pakketje roept om weer een heerlijke dag achter de naaimachine!!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. oh, wat mooi allemaal!!!! Ik doe graag mee voor pakje nr3, maar het was echt heel moeilijk kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Ooooh Silly, wat een prachtige pakketjes! Helemaal in jouw stijl, geen wonder dat het hier storm loopt!
    Ik wil heel graag meedoen voor pakketje 3, omdat ik al heel lang retro stofjes spaar in geel, groen en oranje om, als de collectie groot genoeg is, een sprei van te maken. Ik zie daar zomaar drie (!) stofjes die er perfect bij zouden passen, en dan die groene polkadots, prachtige kaartjes en heerlijk behang, en gele roosjes die zo leuk zouden staan in mijn oren... Ik ga heel hard voor mezelf duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Zomerbloemetjes, ik doe mee.....
    pakketje 1, zo lief...

    BeantwoordenVerwijderen
  143. ooooooooooh, do i really need to pick just one? i think i have to go with the 1st choice.
    i like the fabric colors best (currently working on a bedcovering for my little daughter) but even more important: i used to have the exact same memory cards when i was little and always wanted to be the girl on the 4th card from the top. my dad used to call this card "suzy wong" when we were playing together. i always thought she must be some smart and mysterious like a secret agent...
    thanks for offering this great giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  144. They are all so pretty! So much fun :)
    Congrats for reaching 600! Keep up the lovely blogging. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Hoi, zoveel mensen die graag je blog bekijken..leuk hoor. gefeliciteerd. ik vind pakketje 3 erg leuk omdat die kleuren het beste bij mij passen en de contrast kleuren erin spreekt mij erg aan. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Wauwauwauwauw!!Ik doe graaaaaaaaaaag mee, nummer 1 is het leukste vind ik:)
    Je kunt ook meedoen bij mij, www.carenhaakt.com/2012/06/give-away.html
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Waaw, zo'n mooie pakkertjes allemaal! Ik ben helemaal weg van pakketje 1 en 3 ;)
    Groetjes,
    Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Ik doe graag mee voor pakketje 1. Maar vind alles van jou leuk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Wauw, wat een geweldige blog!! Ik ontdek je net via besjes ;-) Ik vind pakketje 1 superleuk (ook wel deels door het fantastische uilenkaartje dat erbij zit, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Pakketje nummertje 3 zou hier één héél erg blij makzn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Wat een super leuke give away! Ook ik doe graag mee. Ik ga voor pakketje 1! Succes en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Wat een super leuke give away. Ook ik doe graag mee. Ik ga voor pakketje 1! succes en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Hoi hoi ik doe heel graag mee voor pakketje nummer 1 da's gewoon waw...o wat een plezante plannen zit er al mee in mijn hoofd!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  154. hoi ook ik wil natuurlijk graag meedoen. kwam op je blog via pleuntjesblog@blogspot.com. Wat een leuk en kleurig blog. Heb hem bij mijn favorieten gezet. nummer 1 vind ik helemaal tegek maar ik ga voor nummer drie mooi groen en leuke plaatjes welke mij doen denken aan vroeger.
    Dank voor deze leuke blog.
    groet irene

    BeantwoordenVerwijderen
  155. ik ga een kansje wagen....want pakketje nummer 1.....daar ga ik van kwijlen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ze zijn allemaal erg leuk, maar... ik heb de vorige keer al een heel mooie give away mogen winnen, dus deze keer hoop ik dat je iemand anders er blij mee kunt maken!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  157. What a gorgeous give away. All three are lovely but I particularly love the colours & patterns in the first picture. Gorgeous fabrics, lovely papers & beautiful images. All very inspiring for the creative juices. Thankyou

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Oh yes please count me in! A hard choice but I'd go for number 1. Why? Because it's most me. I'm already dreaming up things to make with that lovely fabric, a bit like people who do the lottery spending their winnings in their head I guess.
    Ellie
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Any of these lovely sets would be a joy to receive! I already have plans for the contents of picture 3, I would love to win it, Joanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Nr3, want bij ons in het hoge noorden vind je niet van die fantastische kringloop schatten zoals stofjes. Groet ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Ik wil graag meedoen voor pakketje nummer 2.
    Die leuke pomponslinger zie ik in gedachten al hangen op de verjaardag van mijn zoontje! Daar word je toch meteen vrolijk van?
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. amaai amaai, ik scroll helemaal naar beneden om te zeggen dat pakketje 3 het tofste is. Ik was ook aan het twijfelen tussen 1 en 3 maar die oorstekers geven inderdaad de doorslag. Ik ben zot van oorstekers. En dat vintage behang.... schitterende collages dat ik daarmee kan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Gefeliciteerd met al je volgers!

    Ik doe ook graag mee voor pakketje 3. De kleuren passen het beste bij ons, mijn speldenkussen is verkruimeld, de memory-kaartjes vind ik geweldig en ik ben dol op roosjes.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Wat leuk! Hopelijk geen 600 reacties op deze give away :) Ik ga voor pakketje nr 3. Op naar de 1000!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Met zo'n leuke give-away,
    doe ik natuurlijk ook graag mee.
    Ik kies voor pakketje twee!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Gefeliciteerd met je 600 volgers! Ik zou ook graag meedoen voor pakketje 2! Toen ik de pompom slinger zag was ik meteen verkocht, die zou gaaf staan op het retro like kamertje van mijn twee jongste boys! En het behang daar zou ik graag hun letterbak mee oppimpen. Ik blijf je blog met plezier volgen! Liefs Charlie

    BeantwoordenVerwijderen
  167. met zoveel volgers wil ook nog een keer een poging doen om deze give away tewinnen.
    het maakt het kiezen wel moeilijk, maar ga dan toch voor pakket nr 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Woehaa, geweldige give away! Gefeliciteerd met dat grooooote getal 600!! Pakketje nummer 1 is super!! Die gezellige kleurtjes en bloemetjes!!! Ik doe graag mee.
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Hello there - thanks for the chance to enter your giveaway - just love the 1st set (but love them all really). Your blog brings me so much pleasure and inspiration - thanks so much. Very kind wishes, Julie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Congratulations on 600 followers. Thank you for a great giveaway. I particularly love set 1. I have a thing about pincushions and love the summery colours of this one, also the fabric scraps would be perfect for soem patchwork that I am doing.

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Geen echte volger, maar wel een regelmatige kijker. Ik kan erg genieten van de mooie foto's en de leuke ideeën. Ik vind pakketje twee leuk. De oorbellen mooi, de slinger gezellig hier bij mijn bureau en de behangetjes om misschien eindelijk een van die letterbakken die ik heb verzameld te beplakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Oooh, wat een mooi pakketjes geef jij zo maar weg! Ik wil graag meedoen. Pakketje 1 en 3 vind ik leuk, maar mijn voorkeur gaag uit naar n°3 omwille van dat prachtige lichtblauwe stofje met de donkere (bruine? taupe?) bloemen...
    Gefeliciteerd met al je volgers en ... reken mij er ook maar bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Je hebt er bij deze weer een volger bij!
    Wat een lijst reacties zeg van iedereen die een gooi wil doen naar die superleuke pakketjes.
    Ik zou graag kans willen maken op die geweldige stofjes. Mijn voorkeur gaat dan toch (ook) uit naar nr 3

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Wat een geweldig leuke give-away!
    Mijn oog valt meteen op nummer 1!
    En zit stiekem al te bedenken wat ik ermee zou gaan doen, dus zal ik ondertussen maar hard gaan duimen draaien ;)
    Duim...duim...duim...duim...duim...duim...

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Proficiat met de 600 volgers! Die ondertussen al uitgebreid zijn ;-)
    Wat een leuke give-away! Daar wil ik graag voor mee doen :-)
    Pakketje 1 heeft mijn voorkeur vermits ik een beginnende naaister ben en dus wel iets kan doen met die stofjes :-p en volgens mij gaan de zoon en de dochter de kaartjes ook wel super vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  176. 600 volgers.. Dat is een grote zaal die jouw belevenissen volgt. Proficiat! :-)

    Die give-away, daar doe ik graag aan mee!
    Ik heb een voorkeur voor pakketje 1.. of 3.. Vooral het behangpapier en de kaartjes kan ik goed gebruiken om mijn kamer mee op te fleuren. En die stofjes... Daar kan altijd wel een mooi rokje uit..

    Liefs
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Gefeliciteerd met 600 volgers, super!
    Ik wil heel graag meedoen voor pakketje 3, wat een prachtige kleuren! Van die stofjes zou ik een mooi tasje maken voor mijn dochter! Enne, ga zo door want het is geweldig om je te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Via via kwam ik op je blog, wat maak je leuke dingen, ik ga je volgen!! En ik doe ook graag mee met je give-away voor pakketje 1. Wow wat een leuke dingen geef je weg! Ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Helemaal in voor pakket 1. De stofjes passen zo leuk bij mijn hexagons. En al die andere spulletjes ook zo grappig!
    Ik maak graag een kans. Fijne dag en groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Vliegen in vrijheid11 juni 2012 17:26

    Zo leuk! een give-away! Pakketje 1 geeft me extra inspiratie voor ritstasjes te maken met alle die prachtige bloemetjesstoffen... Kan ik er ritstasjes weggeven en zo andere leuke mensen blij maken ;-) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Ik dacht in eerste instantie, zoveel reacties, dan doe ik maar niet mee, maar o wat trekken de drie foto's mijn aandacht. Ik ben een vintage fan (ben zelf ook vintage;-))en wordt heel blij van pakketje 1 zou zo een plaatje uit mijn jeugdalbum kunnen zijn.

    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Phoe... Ik kan niet kiezen! 3 dan maar? Omdat driemaal scheepsrecht is, ik 3 neefjes heb en daarvoor zéker 3 knuffeltjes van kan maken uit de stofjes in jouw pakket? Ik zal je linken op m'n give-away pagina! Love your blog, succes!

    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Wat een hoop reacties heb je al. Het is wel moeilijk kiezen. Ik zie dat de meeste mensen voor 3 kiezen (in elk geval van degenen die ik heb gelezen). Ik kies voor 1, omdat ik daar hele leuke romantische stofjes bij zie, daar kan je leuke kleren mee maken. Al vind ik die pompom slinger ook erg leuk. En de rest kan ook goed van pas komen.

    Groetjes Kamala
    (kidzcreaties.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Hey, zo mooi allemaal. Ik doe heel graag mee voor pakketje 1. Daar kan ik zeker het één en ander mee maken voor ons dochtertje in spé

    Groetjes,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Ik wil graag mee doen voor nummer 1

    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Ik doe graag mee voor nummer 1 want ik heb geen gaatjes in mijn oren :-)
    pakketje 1 is een romantische zomer in klein, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Oh, wat een leuke give away! Nr 1 heeft mijn voorkeur, door de kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Hallo, ik vind nummer 3 het beste bij mij passen.
    Vind de speldenkussen helemaal geweldig!!!
    Groet Toos.

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Oh, wat een mooie actie en wat een inspirerende gezellige en vooral kleurrijke blog heb je zeg.
    Ik zou heel graag pakketje 2 winnen. Mooi!!!

    Hartelijke groet, Astridh

    BeantwoordenVerwijderen
  190. Gefeliciteerd met al je volgers!! wat een leuke give-away. Ik hoop pakketje 2 te winnen omdat het vandaag een dubbelfeestje is omdat mojn nichtje jarig en ze ook vandaag tante is geworden! en daar hoort natuurlijk een slingertje bij!
    groetjes Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Wat massaal veel reacties en hier heb je er nog eentje bij, ik plaats een linkje op mijn blog, pakje 1 is wel super.

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Wat een boel reacties heb je al, misschien dat die van mij er nog wel bij kan. Pakketje 1 vind ik helemaal fantastisch dus daar waag ik graag een gokje voor.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  193. Oef, wat moeilijk allemaal zo leuk! En 600, dat zijn heel wat mensen bij elkaar! Leuk hoor! Ik waag een kansje voor het eerste pakketje, wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  194. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  195. Ik was al veelste snel met het publiceren van me reactie, oeps!
    Maar wauw wat een mooie Give Away! Leuke pakketjes!
    Via een andere blog kwam ik bij jou terecht, ik ben je meteen gaan volgen! Mooie dingentjes maak je!!
    Ik doe graag mee met je Give Away, en kies voor pakketje nummer 1
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  196. Zoveel deelnemers al! Toch maar proberen, je weet maar nooit, ik kies dan pakje 2, een extra slinger voor mijn collectie

    BeantwoordenVerwijderen