dinsdag 19 juni 2012

...i'm in a flow of making...

Soms komt er niets uit mijn handen.
Ideëen zijn er altijd genoeg, laten we zeggen, teveel.
Maar een idee omzetten in iets tastbaars gaat niet altijd vanzelf.
Sometimes i just can't get anything done.
There are enough ideas in my head, let's say, too much.
But to turn an idea into someting tangible doesn't just happen.






Maar soms komt er héél veel uit mijn handen.
Ideëen komen makkelijk tot leven en dat is heerlijk.
Dan zit ik in een goede mood van dingen maken die mij wel bevalt...
But sometimes i can get a lot done.
Ideas are getting real very easy and that's so nice.
I'm in a flow of making, and i like that...





...en ik maak er dan ook gebruik van!
...and i'm using it very well!






Zo maakte ik al deze harten broches, van restjes stof, gekleurde
garen en oude knoopjes...
And so i  made this heart brooches last week, with scraps of fabric, 
brightcoloured yarn and old buttons...





...en het maken van broches is leuk, het zijn kleine projectjes die ik
met de hand kan doen ...op de bank voor de tv of aan tafel bij de Meisjes
als ze aan 't tekenen zijn...
...making brooches is fun to do, these are little projects which i
can do with my hands...on the couch with the telly on or sitting at the table
while the Girls are drawing...





Een aantal stoffen liggen te wachten om te veranderen in een tas.
Het maken van tassen is echt een oude liefde waar ik het eerder over had...
A few fabrics are waiting to be turned into bags. 
Making bags is really an old love which i was meantioning before...










Tijdens het rommelen in een oud blik met knopen of het kiezen
van het juiste bolletje garen blijven er ideëen opborrelen...
dus die mood van maken mag van mij nog even blijven...
While rumbling in an old tin with buttons or choosing the perfect
colour of yarn, ideas keep popping up in my head...i hope
that flow of making will last for a while...







Dus als je me mist...
So if you miss me...

**i'm in a flow of making**

xx



31 opmerkingen:

  1. Lekker als je hoofd & je handen via je hart op 1 lijn zitten!
    Ben benieuwd!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijf jij maar even lekker in die mood, ik houd ervan. Heerlijke stofjes toch weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke broches!
    En die stofjes, wauw, ben al benieuwd naar het resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke fleurige werkjes weer en ik vind je stofjes fantastisch, vooral die met die gele rozen, wauw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeerlijk zo'n FLOW !! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow. Geef mij ook zo'n flow. Wat een mooie spullen heb je om mee te werken. Prachtige stofjes en mooie knopen. Geniet van al het moois wat je gaat maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vollop in de creativity-flow! Fijn hé, als je gewoon ook aan het produceren van de ideëen in je hoofd toekomt! En dan die retro stofjes... En het borduurseltje van het vlindertje vind ik über schattig! Rock on! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kleuren, die bloemen, die nostalgie. Heerlijk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt jaloers op de lekkere kleurtjes garen en de stapel knopen. mijn huis moet maar snel klaar zijn, dan kunnen mijn knutselspullen ook verhuizen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, flow maar lekker door!!
    Wat een moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo’n FLOW!!!! En wat kun je balen als die FLOW het even af laat weten he?! Dan wil je zo graag, maar komt er niets uit je handen, dat heb ik tenminste... Dus zolang die FLOW er is er ook maar volop gebruik van maken! Wat ziet je blog er heerlijk fleurig uit!
    Groetjes,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Go with the FLOW! That's the best way to go!
    Mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ga maar lekker! dan blijven wij genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah dat is heerlijk he!!!
    Ga jij nog maar ff lekker hoor!!!
    Ziet er allemaal weer super uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al die stofjes en kleuren bij elkaar maken me blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie dingen! Heerlijk, ben benieuwd naar de tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Moooi! Heerlijk dat geknutsel! Snap je dat nou dat sommige mensen zeggen dat ze geen hobby's hebben??? Ik kan me er niets bij voorstellen.. gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed bezig! Heerlijk om zo je handen te laten werken. Fijne foto's ook... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekker zo flow, geniet ervan! Heerlijke stofjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your creations are beautiful! Looking forward to seeing your bags! Have a crafting and creative week! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  21. love your brooches!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik geniet zo van al je foto's. Wat maak je weer mooie dingen. Leuke combinaties. Mooie stofjes.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heerlijk om in zo'n creatieve flow te zitten, geniet ervan!!! En ik zie heel veel moois, ben heel benieuwd wat het allemaal gaat worden. En die prachtige stofjes....zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens je veel mooie knopen, kleurige lapjes, mooie borduursteken en vooral veel plezier en inspiratie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Enjoy you're flow and Go......-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ek geniet jou blog baie - dit was lekker om 'n nuwe haak blog te vind. Stunning work!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Your hearts are so very beautiful. And all those fabrics are just lovely! Happy creating! Best wishes, Tammy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oohh mooi, vooral zo volhouden! Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lekker genieten van je 'flow', succes met alles!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het is genieten op deze blog, leuke dingen, zalige creaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi, aangenaam kennis te maken, ik ben je nieuwe volger.
    Wat een leuke dingen maak je en wat een heerlijk kleurrijke blog heb je. Ik heb je blog ontdekt via de foto van je gehaakte kleerhangers op Pinterest.
    Fijn Weekend
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen