zaterdag 9 juni 2012

...it's all about being blessed...

Het moodboard is klaar.
The moodboard is finished.

En het gaat niet eens om het resultaat...
And it's not even about the result...









...maar het gaat om de geconcentreerde gezichtjes aan tafel...
het gaat om de kleine handjes en vingertjes die een schaar proberen
vast te houden...het gaat om genieten van mijn Meisjes die lekker bezig zijn...
...but it's about the concentrated faces at the table...
it's about the little hands and the tiny fingers trying to hold a scissors...
it's about enjoying to see my Girls being busy...







Het gaat allemaal om gezegend zijn.   xx
It's all about being blessed.   xx






20 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk hè, dat geknip en geplak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dit! heerlijk!

    daarom vind ik knutselen ook altijd zo leuk! :)
    Top!

    en leuk zo'n tour door je huis! mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi, leuk dat jij je kinderen zo stimuleert in het knutselen. (zeg ik als docente handvaardigheid, en veel meer ouders zouden het moeten doen:))je hebt een mooie huis trouwens. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie zijn duidelijk in een oranje mood!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da's toch heerlijk, dat plaatjes uitzoeken en er iets moois van maken. Mijn kinderen vinden het ook altijd zo leuk om bezig te zijn. Vooral Christian is heel goed in het van niets... iets maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie blessings-3 prachtige dochter. En ook ik wordt heel gelukkig van knutselende kinderen. Zij zijn ook blessed met jou-ze krijgen alle ruimte tot! Geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herstel: ik bedoelde dochterS en ik wordt moet zonder T. Excuus-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die geconcentreerde koppies! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar gaat het om, de spijker op zijn kop!! Heel herkenbaar tafereeltje, knutselende dametjes. :-)
    Veel plezier jullie ook straks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei... ik had graag aangeschoven!! Wat ziet dat er gezellig uit!!
    Ik kan me voorstellen dat je enorm gezegend voelt met zulke meiden. Geniet ervan!! Als ´onze´ mannen vanavond nog niet winnen heeft het in ieder geval niet aan jullie gelegen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie foto's & hele ware woorden.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is het echte genieten!
    Prachtig om te zien!
    Veel plezier saampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je mooi gezegd!!
    En ze zijn nog es hartstikke leuk ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit mooi verwoord! Al zijn de foto's op zich ook erg veelzeggend ;)

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooh wat gezellig!
    Mooie momenten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit zijn momenten om te koesteren, en het ziet er allemaal prachtig uit! Jouw dochters hebben hun creatieve talent van geen vreemde, dat is wel heel duidelijk te zien!!

    Ik heb het lapje wat je mij opstuurde gebruikt, kon het gewoon niet te lang in de lappenmand laten zitten, zo prachtig vind ik het! Op mijn blog kan je zien wat het geworden is :)

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,

    wat heb je een leuk blog.Sooo leuke vrolijk stoffjes.
    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen